• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Museum - Gallerie

Ben je voor of tegen dit idee?

  • Voor

    Stemmen: 22 91,7%
  • Tegen

    Stemmen: 2 8,3%

  • Totaal aantal stemmers
    24
  • Enquête gesloten .

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Er zijn eigenlijk altijd wel posities open binnen Inno (op vele verschillende gebieden), een topic daarvoor openen lijkt me iets onhandig (ook omdat ik geen melding krijg bij een nieuwe public open position), maar blijf zeker de website in de gaten houden :)
 

DeletedUser234

Guest
Er zijn eigenlijk altijd wel posities open binnen Inno (op vele verschillende gebieden), een topic daarvoor openen lijkt me iets onhandig (ook omdat ik geen melding krijg bij een nieuwe public open position), maar blijf zeker de website in de gaten houden :)

Ik draai al 4 jaar mee en heb die pagina nooit eerder gezien volgens mij.

Helaas heb ik de skills niet, maar anders zou ik (als ik ervan had geweten) zeker gesolliciteerd hebben. Dus wellicht is het goed als Inno die vacature eens onder de aandacht brengt bij zijn spelers, zodat die open plekken ook ingevuld kunnen worden.

En als Inno dan in dat ingame nieuwsbericht ook vraagt aan iedereen die zelf de skills niet heeft de link te delen via zijn social media of mailcontacten, dan kan Inno straks nog kiezen uit alle sollicitaties die binnen gaan stromen.

Zo kunnen wij als spelers toch helpen het probleem op te lossen. :)

.......................................................

@ALL De website in de gaten houden??? Is er iemand die dat doet???
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Ik zou het alleen al doen vanwege die BBQ op het dak. :D
Moet je wel alles in NL opgeven en naar Duitsland verhuizen, of natuurlijk alles in NL meenemen naar Duitsland :D

Ik draai al 4 jaar mee en heb die pagina nooit eerder gezien volgens mij.

Helaas heb ik de skills niet, maar anders zou ik (als ik ervan had geweten) zeker gesolliciteerd hebben. Dus wellicht is het goed als Inno die vacature eens onder de aandacht brengt bij zijn spelers, zodat die open plekken ook ingevuld kunnen worden.

En als Inno dan in dat ingame nieuwsbericht ook vraagt aan iedereen die zelf de skills niet heeft de link te delen via zijn social media of mailcontacten, dan kan Inno straks nog kiezen uit alle sollicitaties die binnen gaan stromen.

Zo kunnen wij als spelers toch helpen het probleem op te lossen. :)

.......................................................

@ALL De website in de gaten houden??? Is er iemand die dat doet???
De vacature is binnen het bedrijfsleven (o.a. LinkedIn) verspreid, het is ook niet zomaar een baan, het is een baan waarbij je verhuist naar een ander land (Duitsland), waar vrij specifieke vereisten worden gevraagd (en programmeurs zijn best schaars) en je eigenlijk wel van tevoren zeker moet weten dat het iets wat je ligt. Als we op de Duitse taalversie zouden zitten, zou het nog wel logisch zijn om op het forum een aankondiging te maken, maar in-game berichten zijn hier eigenlijk niet voor gemaakt (anders kunnen we elke dag een vacature naar jullie inbox sturen :p )
 

DeletedUser234

Guest
Acht Duitsland, Nederland scheelt een paar meter :p Nee maar serieus, vanuit vele plekken in NL is Hamburg dichterbij dan vanuit vele plekken in Duitsland, dus zoeken in NL is helemaal niet onlogisch.

Ik snap wel dat je aan hoge eisen moet voldoen, maar niet geschoten is altijd mis, wie weet zit er wel iemand die aan de eisen voldoet tussen de NL spelers. :)

Enne... ik bedoelde gewoon eenmalig een ingame bericht naar spelers om hen te attenderen op de vacatures..........alsjeblieft niet bij elke nieuwe vacature. :eek:
 
Bovenaan