• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

meerdere accounts

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser472

Guest
ja ik wel had dat al de hele tijd ik heb er niks mee
maar vraag het eerst eens aan Stefan of die het begrijpt
 

DeletedUser66

Guest
Voor de duidelijkheid. Het is niet toegestaan om over andere spelers te praten waarin de suggestie wordt gewekt dat die niet eerlijk spelen.

12. Regelschending in het spel
Om regelschending door andere spelers in het spel zelf te melden, kun je het support system gebruiken. Open geen “klaag-topics” op het forum hierover.

Discussieren over multi accounts mag, spelers bij naam noemen dus niet.
 
Beste allemaal, ik hoef niet, maar ik wil toch wel graag reageren op dit topic. Vind ik ook wel zo netjes ook, omdat ik het belangrijk vind dat er geen misverstanden bestaan over het wel of niet vals spelen. Ik kan jullie vertellen in alle eerlijkheid dat ik, of mensen/elfen in mijn bs niet vals spelen. Het handelen gaat altijd 1 op 1, dus minimaal 2 sterren. Dit geldt ook voor mensen die spelen met 2 accounts.
Daarnaast geef ik al mijn kp's weg. En het maakt mij niet uit aan wie. Soms ben ik aan het 'browsen' naar andere stadjes en geef ik een paar of alles weg, soms aan bs-leden. Maar meestal kijk ik of er oude wonderen zijn die bijna vol zijn. Ik vind het dan leuk om die dan te helpen, zodat ze kunnen worden ge-upgraded.

Ik hoop dat hiermee het één en ander is opgehelderd, maar zijn er nog vragen dan hoor ik die graag :)
Lieve groeten,
Merida
 

DeletedUser472

Guest
sorry dat ik het vraag maar heb je het tegen mij of stefan sorry maar weet het effe niet
 

DeletedUser66

Guest
Beste allemaal, ik hoef niet, maar ik wil toch wel graag reageren op dit topic. Vind ik ook wel zo netjes ook, omdat ik het belangrijk vind dat er geen misverstanden bestaan over het wel of niet vals spelen. Ik kan jullie vertellen in alle eerlijkheid dat ik, of mensen/elfen in mijn bs niet vals spelen. Het handelen gaat altijd 1 op 1, dus minimaal 2 sterren. Dit geldt ook voor mensen die spelen met 2 accounts.
Daarnaast geef ik al mijn kp's weg. En het maakt mij niet uit aan wie. Soms ben ik aan het 'browsen' naar andere stadjes en geef ik een paar of alles weg, soms aan bs-leden. Maar meestal kijk ik of er oude wonderen zijn die bijna vol zijn. Ik vind het dan leuk om die dan te helpen, zodat ze kunnen worden ge-upgraded.

Ik hoop dat hiermee het één en ander is opgehelderd, maar zijn er nog vragen dan hoor ik die graag :)
Lieve groeten,
Merida

Jij hoeft jezelf niet te komen verdedigen op het forum. Wij als Elvenar team hebben inzicht in elk account op de server. Mochten wij iets verdachts zien, dan lossen wij dat wel op. Spelers kunnen zich tot support richten als ze het ergens niet mee eens zijn, of iets willen melden over een andere speler volgens forum regel 12.
 

DeletedUser

Guest
Jij hoeft jezelf niet te komen verdedigen op het forum. Wij als Elvenar team hebben inzicht in elk account op de server. Mochten wij iets verdachts zien, dan lossen wij dat wel op. Spelers kunnen zich tot support richten als ze het ergens niet mee eens zijn, of iets willen melden over een andere speler volgens forum regel 12.

had het niet beter kunnen zeggen ;) je was me net voor haha

hopelijk is het nu duidelijk voor iedereen, zo dat er weer niet een zinloze discussie ontstaat
 
ik denk het niet dat ze de zelfde persoon zijn dat ze real live conect hebben denk ik totaal dat denk ik dat iedereen weet ik heb al van iemand gehoord die toevalig real live conect is met mike dat hij mike kenden en dat een paar van zijn vrienden ook heel hoog staan het zou me niks verbazen als dat biadalama is

ian en ian zoontjes kan ook gewoon zijn dat dat gewoon het kind is die al redelijk oud is 20 of zo die met zijn vader mee speelt

monique en mona dat weet ik niet maar je stelling kan heel goed kloppen (alleen bij hun) (maar ik kan het ook fout hebben ik ken ze niet dus kan niet weten)maar het kan ook zijn dat ze gewoon een deal hebben want zijn beide op maximaal nivaeu dus geven nergens anders kp uit het zou me niks verbazen als mona er niet was dat monique en merida met elkaar kp gaven en dat we hun 2 zouden beschuldigen nou ik vind van niet stefan
fout gezien... ik deel namelijk wel kp ook met andere..haha hoop dat de update snel gaat komen ..dan hebben jullie weer wat beters te doen. dit is zielig voor woorden.
 

DeletedUser66

Guest
En nu Monique ook haar zegje heeft gedaan, sluit ik dit topic :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan