• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

meerdere accounts

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik lees in een andere topic dat het nu toegestaan is om meerdere accounts te hebben?
Want ik zie dat sommige topspelers daar reeds duchtig misbruik van maken om hun hoofdspel via scheve handels aan extra goederen te helpen.
Kan er bijvoorbeeld niet worden ingesteld dat spelers op hetzelfde IP adres niet in scheve verhoudingen met elkaar kunnen handelen en ook geen kennispunten in elkaars wonder kunnen stoppen?
In FoE is het in elk geval niet mogelijk om in grootste gebouwen van een gezinlid te doneren.
 
§7 Pushregels
Het beheren van een "pushaccount" is verboden. Een pushaccount is een account om goederen/geld/punten te verzamelen en deze over te doen naar een ander waardoor de balans in het spel verstoord wordt. Pushen van goederen is ook niet toegestaan als het tweede account niet van dezelfde eigenaar is.

Het is niet toegstaan om goederen (in welke vorm dan ook) te verhandelen over meerdere werelden.lds.

Let op dat het niet is toegestaan om de uitnodigingsfunctie te gebruiken om jezelf, of mensen waarmee je een internetverbinding deelt, uit te nodigen.

Meerdere accounts ja, pushing is dus wel verboden.
 

DeletedUser472

Guest
ten eerste om een 2de account te maken moet je ook een andere adres invullen dus dat helpt niet

en inderdaad vind wel vreemd op foe ik irri ook een beetje want ik had een vriend en wij werkte op werk allebei met het zelfde wifi kon ook niet aan hem doneren terwijl we gewoon aan elkaar wouden doneren

hoop dat dat bij elvenar niet zo is
 

DeletedUser472

Guest
volgens mij crazy staat er wel bij dat je wel een 2de account mag maar niet mag voordeel maken voor de een maar dat je op allebei serieus doet
 

DeletedUser

Guest
er staat nergens in de regels dat je GEEN meerdere accounts mag hebben, wel staat er heel duidelijk dat je geen ander account mag maken om enkel die andere te boosten, dus het mag, kan je dus elf en mens spelen op de zelfde wereld;)

tenzij het anders is, dan moeten ze de regels aanpassen/ verduidelijken ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik lees in een andere topic dat het nu toegestaan is om meerdere accounts te hebben?
Want ik zie dat sommige topspelers daar reeds duchtig misbruik van maken om hun hoofdspel via scheve handels aan extra goederen te helpen.
Kan er bijvoorbeeld niet worden ingesteld dat spelers op hetzelfde IP adres niet in scheve verhoudingen met elkaar kunnen handelen en ook geen kennispunten in elkaars wonder kunnen stoppen?
In FoE is het in elk geval niet mogelijk om in grootste gebouwen van een gezinlid te doneren.
Stefan hoe kan jij weten dat topspelers vals spelen je staat zelf in de top , kan jij in iemands account kijken welke nog van hem is , in me prive op elvenar word ik ook al meerdere malen vals beschuldigd , door meneer b..0 , makkelijk zeggen als iemand wonder snel vooruit gaat dat iemand ook dan vals speelt . dus in jou ogen speelt de meeste in de top vals dus jij ook want je staat ook in de top 20 lol

dus m de r en mona 2 spelen dus vals want die doneren bij elkaar , mike en bia spelen vals doneren bij elkaar , rosgarden en life saver spelen vals die doneren bij elkaar , ja ik weet niet hoe jij dat kan zien dat spelers scheve handel zetten om elkaar te pushen , zie die accounts omhoog gaan , en ja als ze buren zijn of zelfde gilde zittten en ja 1 van de 2 heeft 20k elixer nodig zou vast de anderr account die elixer heeft het ruilen , ik heb nog van niemand van de top spelers , 10k elixer voor 40k edel steen zien vragen , en ja als lid van onze gilde iets dringens nodig heeft durf ik scheve handel heele scheve van hun te pakenn aangezien ik zelf genoeg geoderen heb noem ik gene vals spelen maar helpen
 

DeletedUser472

Guest
Stefan hoe kan jij weten dat topspelers vals spelen je staat zelf in de top , kan jij in iemands account kijken welke nog van hem is , in me prive op elvenar word ik ook al meerdere malen vals beschuldigd , door meneer b..0 , makkelijk zeggen als iemand wonder snel vooruit gaat dat iemand ook dan vals speelt . dus in jou ogen speelt de meeste in de top vals dus jij ook want je staat ook in de top 20 lol

nee de top speelt helemaal niet vals op dat gebiedt ze doen wel aan elkaar doneren door afspraak bijvoorbeeld man 1 geeft aan man 2 man 2 geeft aan man 1 terwijl ze allebei gewoon andere persoon zijn

dat is niet vals spelen dat is slim spelen
 

DeletedUser

Guest
nee de top speelt helemaal niet vals op dat gebiedt ze doen wel aan elkaar doneren door afspraak bijvoorbeeld man 1 geeft aan man 2 man 2 geeft aan man 1 terwijl ze allebei gewoon andere persoon zijn

dat is niet vals spelen dat is slim spelen
eindelik keer met je eens
 

DeletedUser472

Guest
ik heb nog van niemand van de top spelers , 10k elixer voor 40k edel steen zien vragen , en ja als lid van onze gilde iets dringens nodig heeft durf ik scheve handel heele scheve van hun te pakenn aangezien ik zelf genoeg geoderen heb noem ik gene vals spelen maar helpen

niet vervelend bedoelt elf maar dat kun je niet precies zien want ja misschien bespreken ze dat op de chat en doen ze het nog niet eens in 1 min handel met elkaar voor goederen maar ja tevens is dat soms gewoon helpen en dat vind ik niet zo erg maar ja ik weet niet of dat gebeurt maar het zou kunnen (effe ik beschuldig niemand dat ze het doen maar het kan )
 

DeletedUser

Guest
niet vervelend bedoelt elf maar dat kun je niet precies zien want ja misschien bespreken ze dat op de chat en doen ze het nog niet eens in 1 min handel met elkaar voor goederen maar ja tevens is dat soms gewoon helpen en dat vind ik niet zo erg maar ja ik weet niet of dat gebeurt maar het zou kunnen (effe ik beschuldig niemand dat ze het doen maar het kan )
Ik lees in een andere topic dat het nu toegestaan is om meerdere accounts te hebben?
Want ik zie dat sommige topspelers daar reeds duchtig misbruik van maken om hun hoofdspel via scheve handels aan extra goederen te helpen.
Kan er bijvoorbeeld niet worden ingesteld dat spelers op hetzelfde IP adres niet in scheve verhoudingen met elkaar kunnen handelen en ook geen kennispunten in elkaars wonder kunnen stoppen?
gaat me om dit stukje van Stefan lord Daniel ,,, hoe kan hij weten dat er scheef gehandeld etcetera je kan niet zomaar top speler beschuldigen , mischien doen kleine spelers dit ook wel maar die houden ze miss niet in de gaten lol
 

DeletedUser472

Guest
Kan er bijvoorbeeld niet worden ingesteld dat spelers op hetzelfde IP adres niet in scheve verhoudingen met elkaar kunnen handelen en ook geen kennispunten in elkaars wonder kunnen stoppen?

ten eerste mensen kunnen niet met het zelfde adres een account maken dus gebruiken ze 2 verschillende en dat kan je denk ik niet voor kommen

gaat me om dit stukje van Stefan lord Daniel ,,, hoe kan hij weten dat er scheef gehandeld etcetera je kan niet zomaar top speler beschuldigen , mischien doen kleine spelers dit ook wel maar die houden ze miss niet in de gaten lol

ja vind ook niet dat hij de top zo mag beschuldigen

maar dat tweede kunnen we helaas nooit weten (tenzij ze bekennen) maar ik snap wat je bedoelt elf-oggo
 

DeletedUser472

Guest
ik denk het niet dat ze de zelfde persoon zijn dat ze real live conect hebben denk ik totaal dat denk ik dat iedereen weet ik heb al van iemand gehoord die toevalig real live conect is met mike dat hij mike kenden en dat een paar van zijn vrienden ook heel hoog staan het zou me niks verbazen als dat biadalama is

ian en ian zoontjes kan ook gewoon zijn dat dat gewoon het kind is die al redelijk oud is 20 of zo die met zijn vader mee speelt

monique en mona dat weet ik niet maar je stelling kan heel goed kloppen (alleen bij hun) (maar ik kan het ook fout hebben ik ken ze niet dus kan niet weten)maar het kan ook zijn dat ze gewoon een deal hebben want zijn beide op maximaal nivaeu dus geven nergens anders kp uit het zou me niks verbazen als mona er niet was dat monique en merida met elkaar kp gaven en dat we hun 2 zouden beschuldigen nou ik vind van niet stefan
 

DeletedUser472

Guest
volgens mij hebben de meeste top wel een 2de account (ik zeg niet iedereen) maar ik vind het logisch als je helemaal klaar bent wat moet je dan doen het zou me niks verbazen als mike ook gewoon een 2de account heeft waar hij op speelt waar niemand is van weet(dat niet biadalama is)

het zou me niks verbazen zelfs als jij gewoon een 2de account hebt
 

DeletedUser

Guest
, rosgarden en life saver spelen vals die doneren bij elkaar ,
Elf wil je mij/ons niet de noemer geven van vals spelen.., want dat is er absoluut niet bij!

Ik heb mijn eigen account en Lifesaver ook, dus je mag en kan voorbeelden naar voren halen, maar betrek niet ons in deze discussie.:confused:

Ik heb aan één account genoeg :D

Dank je wel ;)
 

DeletedUser472

Guest
Elf wil je mij/ons niet de noemer geven van vals spelen.., want dat is er absoluut niet bij!

Ik heb mijn eigen account en Lifesaver ook, dus je mag en kan voorbeelden naar voren halen, maar betrek niet ons in deze discussie.:confused:

Ik heb aan één account genoeg :D

Dank je wel ;)

rosegarden elfoggo verdedigt jouw just van te zeggen dat jij en lifesaver juist niet 1 persoon zijn
juist stefan beweert dat monique en mona hetzelfde zijn dat mike en bialadam hetzelfde zijn en dat rosegarden en lifesaver het zelfde zijn en dat nog zat top spelers het zelfde zijn
 

DeletedUser472

Guest
wel uniek normaal zijn elf en ik juist enorm tegenovergestelde maar vandaag niet (nou deze forum bedoel ik)
 

DeletedUser66

Guest
Spelers mogen meerdere accounts hebben, met die accounts in dezelfde broederschap zitten, en goederen handelen met die accounts.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan