• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

"kraters" op mijn wereldkaart

Al een tijd redelijk grote hoeveelheid "kraters", dus lege plekken, op mijn wereldkaart. Normaal worden die vrij snel ingevuld met andere spelers maar nu duurt dat al even. Iemand hier meer info over?
 
Er moeten spelers zijn die verhuisd moeten worden met dezelfde bonus goederen als van je gaten. Misschien zijn er niet zoveel van dat soort spelers, of misschien zijn er heel veel van dat soort gaten op de kaart, zodat je niet zoveel kans hebt dat ze bij jou terecht komen.
 
Al een tijd redelijk grote hoeveelheid "kraters", dus lege plekken, op mijn wereldkaart. Normaal worden die vrij snel ingevuld met andere spelers maar nu duurt dat al even. Iemand hier meer info over?
Bij mij ook steeds meer munten rapen dan hulp bieden. Misschien grote schoonmaak?
 

DeletedUser234

Guest
Helaas heeft iedereen een ander beeld van wat eerlijk/oneerlijk is. Zolang de markt vh spel het toestaat, zal dat niet veranderen. Zoals in het echte leven is het een kwestie van vraag en aanbod en je hoeft gelukkig niks te nemen wat je niet wil.

Wat me wel opvalt is dat al plaatst iemand 50 aanbieding binnen tier 2 sterren en buiten tier 3 sterren, de 2 sterren handel meteen weg is en de 3 sterren soms iets langer duurt. Zo zal 0 en 1 sterren handel eeuwig blijven staan, dus lijkt het nogal snel dat het merendeel 'oneerlijke' handel is, maar eerlijke handel is gewoon meteen weg.

Mensen die altijd hele pagina's vol zetten met 0-1 sterren handel, mogen ze van mij ook wel veranderen in een krater @Yogi69 .
 

DeletedUser234

Guest
Misschien grote schoonmaak?

Het lijkt er wel op, al staan er nog veel wel er zijn ook wel degelijk spelers verdwenen die al heel lang inactief waren en eerder bleven staan. Hoe het precies werkt weet ik niet, want 2 buren die al net zo lang inactief zijn, is er 1 van weg en 1 niet....misschien komt dat nog.

Als dit een grote schoonmaak is van inactieve spelers of het nou verplaatsen van stad is, inactief zetten of verwijderen, dan is een chapeau voor Inno wel op zijn plaats. Het is fijn om weer actieve nieuwe buren te krijgen, beter laat dan nooit en aangezien ze het altijd druk hebben, zeker blij met laat. :)
 
misschien allemaal push-accounts die verwijderd zijn? :)

Denk het niet :rolleyes:, heeft vast gewoon met inactiviteit te maken.. er zal iets in de vereisten veranderd kunnen zijn, maar denk zelf dat het gewoon toeval is.. of dat het opschonen en plaatsing van spelers een verandering heeft meegemaakt..
 

DeletedUser234

Guest
Je zou denken dat als Inno wel met grote schoonmaak is begonnen...of kleine, de vereisten zijn veranderd dat ze dat wel aan de grote klok zouden hangen, er zitten al zoveel mensen zolang op te wachten.

ik denk ook niet push-accounts, iig niet in het geval van mijn 2 buren.
 
Wat dacht je van de GDPR/AVG?

Deze is 1 januari actief geworden, mogelijk worden accounts die in het verleden niet werden verwijderd nu alsnog verwijderd om te voldoen aan deze Europese verordening.
Volgens mij mogen namelijk volgens deze norm gegevens niet meer "onbeperkt" worden opgeslagen. tenzij je wetenschap, inlichtingendiensten ect bent.
Mogelijk zorgt dit ervoor dat accounts sneller worden uitgefaseerd om hieraan te voldoen.

Een speler die je 2 of 3 jaar niet meer hebt gezien komt waarschijnlijk nooit meer terug, deze persoon zijn gegevens opslaan voor een nog langere tijd lijkt me daarom "onnodig" en worden deze verwijderd ook als ze H3 hebben gehaald/voltooid.

Wie weet hebben we een expert op dit gebeid ergens op het forum en kan die er meer licht op schijnen, maar dit lijkt me de meest logische oorzaak.
 
Wat de reden ook is... ik vind het opmerkelijk dat een hoop spelers klaagden over het feit dat er zoveel inactieve spelers op hun wereldkaart niet werden verplaatst of opgeruimd... nu gebeurt dat eindelijk en prompt wordt er geklaagd over de 'kraters' die daardoor ontstaan. Het zal echt wel even duren voor de gaten weer gevuld kunnen worden...
 
Laatst bewerkt:
Nog niet zo land geleden ben ik vanuit niemandsland verplaatst naar de bewoonde wereld. Je moet dan wel de verhuisoptie aan hebben staan. Veel van mijn Bs genoten en buren zijn toen ook verplaatst naar beter deel van de kaart. Ik was daar heel blij mee!
 
Bovenaan