• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Knop in het spel die naar het forum verwijst

DeletedUser

Guest
Als ik het dus goed begrijp kunnen mensen die via facebook het spel doen zich niet aanmelden op het forum en dus ook niets posten??
Diverse leden bij ons willen ook heel graag hun zegje doen maar kunnen dit dan niet doen.

ik heb dit spel aangemeld via Facebook jouw vraag en mijn uitleg is mijn ervaring
je weet vast wel dat je een ander wachtwoord nodig hebt voor het forum en dat je je eigen moet aanmelden met dit wachtwoord dus mijn uitleg lees de fac hierover
Klopt wat je zegt maar de leden bij ons die dit proberen krijgen een melding dat ze het spelerswachtwoord moeten invoeren en dit blijkt dan niet te werken.
Ze gaan nu proberen via de link onderin het forum een supportaanvraag per mail te doen en kijken of het op te lossen is
Bedankt voor de reacties.
 

DeletedUser68

Guest
jullie moeten ook eerst een account aanmaken op het forum
dat staat in de fac

maar succes
 

DeletedUser

Guest
jullie moeten ook eerst een account aanmaken op het forum
dat staat in de fac

maar succes
Klopt!!
Maar dat lukt dus steeds niet.
Inmiddels hebben ze een berichtje naar support gestuurd dus maar even afwachten.
 

DeletedUser66

Guest
Voor de duidelijkheid. Spelers die via Facebook spelen kunnen via https://nl.elvenar.com/ klikken op wachtwoord vergeten. Ze krijgen dan een mail om hun spelers wachtwoord te resetten( die ze via facebook nooit hebben gehad) Op het moment dat ze een wachtwoord hebben, kunnen zij zichzelf ook aanmelden voor het forum.
 

DeletedUser

Guest
Voor de duidelijkheid. Spelers die via Facebook spelen kunnen via https://nl.elvenar.com/ klikken op wachtwoord vergeten. Ze krijgen dan een mail om hun spelers wachtwoord te resetten( die ze via facebook nooit hebben gehad) Op het moment dat ze een wachtwoord hebben, kunnen zij zichzelf ook aanmelden voor het forum.
Heel erg bedankt voor je reactie Goryn, ga het ze gelijk doorgeven.
 

DeletedUser1427

Guest
Deze functie (een knop naar het forum in het spel) is inmiddels al aanwezig in het spel. Naast het tandwieltje (rechts onderin je scherm) is een icoontje met de snelkoppelingen naar de wiki en het forum. Een stemming is dan ook niet nodig voor dit idee. Dit idee wordt verplaatst naar het archief.
 
Bovenaan