• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Knop in het spel die naar het forum verwijst

DeletedUser

Guest
.........................................
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66

Guest
Als je in het spel met je rechter muisknop klikt, dan verschijnt er een menu waarin je ook naar het forum kunt.

gvQBsAF.png
 

DeletedUser

Guest
................................
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser232

Guest
Er zit toch een help functie onder de instellingen. onder het ? Ik weet niet of het wel te maken heeft met onbekendheid of onwetendheid, maar meer met desinteresse... Forum is echt wel simpel te vinden. Daarnaast in een tijd van google zijn mensen toch ook wel handig in het zoeken naar hulp als dat nodig is. Denk eerder dat het voor de meesten niet interessant is. of dat ze zich niet perse aanmelden en alleen rondneuzen
 

DeletedUser160

Guest
In de help funtie zit inderdaad al een knop naar het forum. Naar mijn ervaring zit gewoon niet iedereen te wachten op posten op een forum. Mensen komen hier wel als ze daar zin in hebben.
 

DeletedUser

Guest
............................
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
het klopt wel wat er gezegt word, ik zelf heb al een tijdje een forum-account, maar antwoord/reageer eigenlijk bijna nergens op, om dat het vaak al door andere uit gelegt is, en dan vind ik het niet nodig om nogmaals daar op te reageren,

ik heb gewoon een forum-account gemaakt om dat het zo als ook al gezegt word erg handig kan zijn. voor als je vragen of een leuk idee heb,
en wie weet hoe veel mensen eigenlijk het forum wel of niet willen lezen, zo als al gezegt, zijn er meschien best veel die er gewoon geen enkele intresse in hebben, natuurlijk moet iedereen dat voor zich zelf weten, ik heb zelf enkele jaren Grepolis gespeelt, en nooit in al die tijd van het forum gebruikt gemaakt gewoon om dat ik daar geen zin in had;)
 

DeletedUser160

Guest
Je kan mensen niet dwingen om te komen. Een zichtbare knop maakt dat ze het forum sneller vinden, maar betekend nog niet dat ze een account gaan aanmaken om een idee/ vraag te posten.

Als je het echt volledig wil maken, zorg dan dat je niet lid hoeft te worden van het forum om te posten, oftewel, je ingame account is meteen gelinkt aan het forum en je kan beginnen met posten zonder registreren/ inloggen.
 

DeletedUser

Guest
.................................
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66

Guest
Op de Facebook pagina promoten wij het forum uiteraard ook. Verder hoeft een speler alleen 1x met de rechter muisknop te klikken om een menu te krijgen.

Ook spelers die niet geregistreerd zijn kunnen dit forum lezen, ze kunnen alleen niets posten. Dat zijn de ''gasten''

Het forum was levendiger voor de broederschappen geintroduceerd werden, veel spelers stellen vragen in-game.

Uiteraard willen wij als team ook graag een leuk en actief forum, dus we kunnen altijd kijken naar de verschillende mogelijkheden om dit voor elkaar te krijgen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser160

Guest
@Rosegarden Je haalt mijn hele post uit context met je opmerking over dwingen.

Wat ik enkel bedoelde dat je nog zo'n grote knop ingame kan maken, mensen moeten eerst nog wel de keuze maken om naar het forum te gaan en om ook daadwerkelijk iets op het forum te gaan posten. Ja, ik schrijf danwel letterlijk dwingen in mijn post, maar daarmee suggereer ik nergens dat ik mensen wil dwingen. Ik speel met mijn opmerkingen enkel in op de opmerking in de eerste post over "veel meer leden op het forum komen". Dat is, naast een directe link naar het forum (die er al inzit, maar minder zichtbaar) een van je doelen van je vraag, anders meld je het niet, of is dit niet een van je intenties...

Het nodigd mij in ieder geval niet meer uit om op een discussie/ vraag/ opmerking in te gaan als op een bepaalde manier (dikgedrukt, onderstreept... dit komt erg schreeuwerig over) gereageerd wordt, maar iedereen mag natuurlijk zelf weten op welke manier hij/ zij wenst om te gaan met opmerkingen van anderen.
 

DeletedUser

Guest
....................................
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
..................................
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Op de Facebook pagina promoten wij het forum uiteraard ook. Verder hoeft een speler alleen 1x met de rechter muisknop te klikken om een menu te krijgen.

Ook spelers die niet geregistreerd zijn kunnen dit forum lezen, ze kunnen alleen niets posten. Dat zijn de ''gasten''

Het forum was levendiger voor de broederschappen geintroduceerd werden, veel spelers stellen vragen in-game.

Uiteraard willen wij als team ook graag een leuk en actief forum, dus we kunnen altijd kijken naar de verschillende mogelijkheden om dit voor elkaar te krijgen.
Als ik het dus goed begrijp kunnen mensen die via facebook het spel doen zich niet aanmelden op het forum en dus ook niets posten??
Diverse leden bij ons willen ook heel graag hun zegje doen maar kunnen dit dan niet doen.
 

DeletedUser

Guest
...........................................
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68

Guest
ik speel met facebook maar ben ook op het forum
om op het forum te komen lees de fac daar staat een mooie uitleg
 

DeletedUser

Guest
Jouw uitleg is de uitleg om vanaf facebook op het forum te komen?
 

DeletedUser68

Guest
Als ik het dus goed begrijp kunnen mensen die via facebook het spel doen zich niet aanmelden op het forum en dus ook niets posten??
Diverse leden bij ons willen ook heel graag hun zegje doen maar kunnen dit dan niet doen.

ik heb dit spel aangemeld via Facebook jouw vraag en mijn uitleg is mijn ervaring
je weet vast wel dat je een ander wachtwoord nodig hebt voor het forum en dat je je eigen moet aanmelden met dit wachtwoord dus mijn uitleg lees de fac hierover
 
Bovenaan