• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Klaagplek

DeletedUser3012

Guest
Het evenement is nog maar enkele uren oud en toch heb jij je oordeel alweer klaar? Boontje toch…
Ach ja, had ook al wat op de BETA bekeken, en het zag er daar ook al niet te best uit.
Maarja, ik vind het er nu slecht uitzien. Wie weet wat mijn latere mening zal zijn.
En he, dit is het klaagtopic, en het kan zijn dat ik de behoefte krijg te gaan klagen over het event, en zoals ik eerder ook al zei:
Onnodig geklaag over het spel, en het forum, waar je later bijvoorbeeld helemaal geen last meer van hebt, en meer van dat soort dingen.
Dat sloeg vooral op mij, en hoe mijn commentaar vaak eindigd.
Ik hoop dat het nu ook zo eindigd :p
 

DeletedUser3012

Guest
Ennn, Jeeeei!

Denk ik dat ik de regels van het forum ken hoor!
Joepie! alles met een vergrootglaasje bestudeerd, en gekeken naar wat ik wel en niet mag zeggen. Mijn hele zaterdag voor niets geweest denk ik dan maar.
Want wat blijkt: Het is natuurlijk weer niet goed.

Het was betreft een post tegen een bepaalde speler, waarvan ik de naam maar niet ga noemen, want hey! Hij was niet voor niets verwijderd niet? (oude wink)
Dan vraag ik me af...
Hoeveel ongeschreven regeltjes staan er niet in de forumregels? Want eh... Deze had ik niet gevonden. Er zat geen grof taalgebruik in ofzo, maarja, ik moest ehm...

Niet op de man spelen ofzo
Ja, alsof dat is wat ik met die post bedoelde. Het lijkt wel alsof ik na die ene melding van een half jaar terug opeens helemaal in de gaten gehouden word op dingetjes die eigenlijk helemaal niet zo erg zijn, maar toch maar eventjes gemeld worden.

Toch jammer hoor...
 

Deleted User - 370874

Guest
Weg daarmee!
Grrr, dat willen we niet meer.
Boehoe!
Ook erg vervelend en gewoon onbegrijpelijk is dat ja, echt waar, je bij de toernooien geen 'geweldig' (oude mad) meer krijgt zodat je sneller door kunt onderhandelen, maar bij de provincies niet.
Ik bedoel:
HOE MOEILIJK (eghem, niet schreeuwen)
Hoe moeilijk is het nou om het ook voor provincies te laten werken. Het is gewoon belachelijk! (oude mad)

En alweer: de smileys! Ik wil de woedende smiley weer hebben oke! Niet die smiley van iemand die zo in luxe leeft dat ie nieteens weet hoe ie boos moet zijn, en als acteur een keer een carriere wil beginnen en dan boos moet spelen en er geen bal van bakt!

En ja, ik weet dat de smileys niet veranderd kunnen worden, maarrrrr, Boeiend! (oude big grin)
Dit is de klaagplek, en ik klaag gewoon lekker, dat is fijn om te doen!

Waarom moest de update? Deed de oude forumsoftware het niet meer ofzo?
Nu ik er over nadenk...
Er is nooit echt een duidelijke reden voor verschenen...
Ik begin toch een beetje argwaan te krijgen. Wat heeft de maffia gedaan...
Of misschien andere criminelen. Wie heeft deze beslissing genomen. Wie hield Innogames onder druk. Er was geen enkele reden voor een forumupdate, en al helemaal niet voor andere smileys...

Ik ben bang dat ik wat dieper moet gaan graven...

Wie heeft dit eigenlijk bedacht... welke hogere macht heeft dit commando gegeven.
Hoe weten wij wat de geheime diensten voor een plannen hebben voor de toekomst van deze wereld.
Milieuvervuilingen, niemand wil er echt iets mee te maken hebben.
En zelfs natuuractivisten weten niet waar ze het tegen op zullen nemen.
En is de aarde niet gewoon plat? Wie weet wat de regering allemaal achter houd.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat wij nu midden in een gigantische catastrofe zitten, maar dat de tijd stil staat, of heel erg langzaam, en dat wij dit allemaal zijn vergeten, door serums van wezens van buitenaf, en dat onze hersenen gemanipuleerd worden waardoor wij dit niet meer zien.
En heeft iemand er wel eens over nagedacht dat we misschien wel echt allemaal in een matrix zouden kunnen zitten?
En als dat niet zo is... Misschien zijn we allemaal wel gecreeerd door een klein jochie genaamd Joost, die ons bestuurd met onzichtbare touwtjes.
Wij zouden marionetten van het kleine jochie zijn, en als we sterven belanden we in Joostplek. Waar Joost met een scepter heerst over alle doden, en commando's geeft aan Corneel, wie dat ook moge wezen.
En als je daarin niet geloofd, Misschien... Heel misschien... worden we ooit allemaal vernietigd door vliegende melkkannen.

Ik ben afgedwaald, maar even serieus. Waar was die forumupdate nou eigenlijk voor nodig?

De "oude forum software" verving de "nog oudere software", deze verandering is toen doorgevoerd o.a. omdat de app in ontwikkeling was en het forum niet gebruiksvriendelijk was voor mobiele gebruikers.
Om ook deze gebruikers te bedienen is toen gekozen om de software te vervangen., deze is toen ontworpen met mobiele gebruikers in het achterhoofd

Echter bleken er een aantal problemen in dit nieuwe softwarepakket te zitten, de UI (User Interface) was zoveel anders dat spelers op de desktop bijvoorbeeld niet de knop konden vinden hoe je een topic moest openen.
Je zal begrijpen dat als een speler na 5 minuten zoeken deze nog steeds niet gevonden heeft deze speler weer van het forum verdwijnt.
Hierdoor was het resultaat van deze "nieuwe software" dus niet in lijn met de verwachting en om deze reden is die dus "nogmaals vervangen"

De UI is nu weer meer in lijn met alle andere bekende fora op de wereld waardoor spelers weer makkelijker de weg kunnen vinden, en hopelijk daardoor wel het gewenste effect heeft.

Er was dus een goede reden om deze te vervangen, al was deze reden misschien niet zo duidelijk zichtbaar voor een actieve gebruiker die de weg wel heeft gevonden.
 
Ik ben het nu echt beu!!! voor de 5e keer dezelfde opdracht!!

"Produceer een goede hoeveelheid marmer staal of hout" :( :( :(
 

DeletedUser3012

Guest
En....wat krijg ik als opdracht? jaaaaa je raad het al! :marble::( pfffff klaag klaag
Meuk, dit hele event is belachelijk. Verreweg het meest verschrikkelijke event dat ik ooit heb langs zien komen. Heck, ik doe gewoon alsof ie er niet is...
 
Eerst ging het event nog wel, werd er niet echt warm van maar ok ging er voor. Had ook nog wel fun. Tot de 20 strikjes opdrachten kwamen :eek: tja dat slaat alles. Met geluk mag ik 1 cadeautje uitpakken 1x in de 2 dagen ,opdrachten zoals verken een provincie produceer tig aantal goederen komen in grote getallen voorbij. ik spaar de strikken ook niet meer op. 60 strikken per 2 dagen. Is 1 cadeautje. weet je wat ik kreeg. De verdubbelaar:( tja dat helpt niet echt. Dus heb nu besloten het event verder links te laten liggen. Dit systeem (event) komt rechtstreeks uit Forge of Empires ( hmm waarom was ik ook al weer gestopt met foe;)) nou vanwege dit soort gok events. Zo even lekker geklaagd. Lucht op want het event is nu super saai:mad:
 

DeletedUser3012

Guest
Dit systeem (event) komt rechtstreeks uit Forge of Empires
Nou en of!
Maar ik heb al een stuk eerder voorspeld dat de events naar FoE stijl gingen veranderen. Nu is de metamorfose voltooid, en man, ik ben er niet blij mee zeg!
Weet nog al te goed dat ik stopte met FoE en dat ik zei zo van: 'Nou, ik elvenar zijn de events tenminste wel leuk'.
Had ik moeten afkloppen ben ik bang, maar ja, d'r was geen houten tafel in de buurt :p
 
Bovenaan