• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

kapotte runenscherven

DeletedUser3716

Guest
Hallo allemaal,

Afgelopen toernooi kon ik een heleboel kapotte runenscherven verzamelen. Voor het toernooi stond ik op 9 stuks. In het toernooi heb ik er minimaal wel 15 gespaard, maar toen ik weer bij het lijstje van runen keek zag ik dat ie maar op 10 stond. Nu heb ik navraag gedaan bij een ervaren speler in mijn BS, nu blijkt dat je na 10 scherven verplicht ben om die in te zetten bij een OW om daarna weer verder te kunnen sparen. Dit wist ik niet en ben dus veel scherven hierdoor kwijt geraakt. Is dit iets wat wel in de uitleg staat? Ik kan mezelf niet meer herinneren dat dit is uitgelegd.

Maar is het misschien een optie dat je ook deze kapotte runenscherven kan doorsparen net zoals elke andere runen. Ik vind dit namelijk een beetje raar systeem.

Of als men dit niet ziet zitten, dat je in ieder geval een melding of zoiets krijgt. Want ik denk dat heel veel spelers dit niet weten!
 
Het hele programma zit vol met probleempjes als dit. Geen informatie, foutieve informatie, onleesbare informatie, alles is mogelijk, en er wordt niets aan gedaan, ontwikkelaars werken aan nieuwe features, die dan half af op de live servers worden gedeployed, en het front-office gooit alle meldingen van deze problemen onder de noemer "geen bug" in de vuilnisbak "omdat het zo geprogrammeerd is".

Kortom, nieuwe hoofdstukken, niewe features, en nieuwe events zijn belangrijk, en de rest geheel niet.
 

DeletedUser990

Guest
Weet het van de kapotte runen maar probeer maar als je op 9 staat nog gauw zaterdagavond 19.00.uur de 10e te krijgen.
Gegarendeerd dat de runen die je wint (wereldprovincie) een van volle is maar echt niet 1 waar je gauw de 10 mee vol kan maken!
Maar ja dat is het random systeem van Inno wat zo goed werkt!
 

DeletedUser

Guest
nu overdrijf je een beetje denk ik, 2 jaar is van de blauwdrukken, die meer dan 10 kapotte scherven kwamen veel later.
Ik zou niet meer dan 1 jaar zeggen... :)
27 feb 2017, https://beta.forum.elvenar.com/index.php?threads/tournament-rebalancing.7521/
On top of that, we are also adding some new rewards to these chests, such as broken shards that you can use for your Ancient Wonders. Do note: the maximum amount of broken shards you can store will remain at 10, so you will have to take care of making space to receive your rewards in time. With one of our future updates, we will make it possible to receive more than your maximum amount of broken shards - given that they come from the Tournament rewards.

Deze is ook leuk om te lezen: https://beta.forum.elvenar.com/inde...f-the-december-2017-live-q-a.9753/#post-57200
 
Tja weet je, de toekomst is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg lang;).

Ben benieuwd hoe lang die blauwdrukken/nieuwe up spreuken voor o.a. event gebouwen op zich laten wachten, de herbalancering is al een behoorlijk tijdje geleden geweest maar nog steeds zien we geen enkele beweging in die richting op beta.

Wie weet kan die ook op de lijst van zoethoudende sprookjes.:D
 

DeletedUser3716

Guest
Belachelijk dat ze dit op 20 jan 2015 al hebben aangegeven dat ze dit in zouden aanpassen in een toekomstige update en dat je 3 JAAR verder nog steeds niks hebt veranderd!! Zeer slecht en loze beloftes!! Kan ik bij mijn werk niet mee aankomen dat ik 3 JAAR na mijn belofte nog niet heb gedaan. Eigenlijk dezelfde dag niet eens!! Something to Think about Elvenar Team!
 

DeletedUser234

Guest
20-1-2015? dat is de datum dat de poster lid werd vh forum

ik lees 27-2-2017 bij de post, maar dan nog 1,5 jaar bijna......dat is zeker niet goed!
 

DeletedUser3614

Guest
Hallo allemaal,

Afgelopen toernooi kon ik een heleboel kapotte runenscherven verzamelen. Voor het toernooi stond ik op 9 stuks. In het toernooi heb ik er minimaal wel 15 gespaard, maar toen ik weer bij het lijstje van runen keek zag ik dat ie maar op 10 stond. Nu heb ik navraag gedaan bij een ervaren speler in mijn BS, nu blijkt dat je na 10 scherven verplicht ben om die in te zetten bij een OW om daarna weer verder te kunnen sparen. Dit wist ik niet en ben dus veel scherven hierdoor kwijt geraakt. Is dit iets wat wel in de uitleg staat? Ik kan mezelf niet meer herinneren dat dit is uitgelegd.

Maar is het misschien een optie dat je ook deze kapotte runenscherven kan doorsparen net zoals elke andere runen. Ik vind dit namelijk een beetje raar systeem.

Of als men dit niet ziet zitten, dat je in ieder geval een melding of zoiets krijgt. Want ik denk dat heel veel spelers dit niet weten!
ik ben het hier helemaal mee eens,,, het is al lastig om ze te krijgen en als je even niet goed oplet !!!! gaan er veel verloren
 

DeletedUser2349

Guest
ik ben het hier helemaal mee eens,,, het is al lastig om ze te krijgen en als je even niet goed oplet !!!! gaan er veel verloren
Als je eenmaal "van wanten weet" is het een kwestie van "in de gaten houden". Je kan maar op slechts enkele manieren kapotte scherven krijgen, dus hou het in de gaten door de OW-knop aan te wijzen. Daarnaast is er vrij makkelijk aan te komen zolang je niet alle OW wilt bouwen of als sommige OW geen hoge prioriteit hebben. Je kan immers van de runenscherven, van een OW die je (nog) niet wilt, kapotte scherven maken én die kan je weer gebruiken bij een OW waar je de runes goed kunt gebruiken.
Overigens geldt voor alles waar een maximum aan zit (zoals munten en hamers) dat je niet meer kunt hebben dan dat maximum. Het nadeel v/d kapotte scherven is dat ze niet in de bovenbalk staan zoals munten en hamers. Dus is het een kwestie van de muiscursor op de juiste plek neer te zetten om het aantal kapotte scherven te zien.
 

DeletedUser

Guest
Als je ze vervolgens nergens kwijt kunt maakt dat allemaal niet uit. Mijn Enars heeft al tijden een runescherf klaar staan, heb al lang 10 runescherven maar geen OW om ze in te stoppen. :( Ze moeten gewoon hun belofte na komen en zorgen dat we meer dan 10 runescherven kunnen opslaan. :mad:
 

DeletedUser234

Guest
Precies wat Lord Soth zegt, zo heb ik ook 2 maanden niks van Enar kunnen innen en alle gewonnen scherven van toernooi gingen ook verloren en runescherf uit burenhulpkistje idem.

Afspraak is afspraak en je kan niet zonder uitleg iets jaren laten liggen, waardoor spelers gedupeerd worden. In geval van jaren vind ik uitleg niet eens meer passend, maar zou het allang opgelost moeten zijn.

Zou toch goed zijn als iemand een keer alle beloftes van Inno op datum in een overzicht zou zetten, dan krijgt iedereen een goed beeld en kan Inno zelf ook zien, waar ze mee bezig zijn.
 

DeletedUser3381

Guest
Ik vind 10 ook vrij weinig, zeker omdat je vaak een punt tegen komt waarbij je je kapotte scherven voorlopig niet kwijt kan. Op zich logisch dat er ergens een maximum is, anders wordt het ook weer te ‘makkelijk’, en daar zijn we ook niet bij gebaat. Het zou ook een idee kunnen zijn om te zorgen dat je ze in kan wisselen voor een bepaalde rune als je er 10 hebt. (Dus niet plaatsen bij een OW, maar gewoon veranderen en opslaan als rune voor de toekomst). Dan moet je op een bepaald punt een keuze maken op welk OW je die in de nabije toekomst zou willen plaatsen. Dat kan dan achteraf wellicht een verkeerde keuze zijn, maar dat houdt het ook een beetje spannend :) Nadeel hiervan is natuurlijk wel dat je dan niet snel het laatste plekje bij een OW kan opvullen als je nog 1 rune nodig hebt, maar het maakt het sparen van scherven wel interessanter :)

Als we hier verandering in willen brengen lijkt het me nuttig dat we in gaan op het hier en nu, zodat we dit opnieuw aan het ontwikkelteam kunnen doorgeven.
 
Zou het geweldig vinden als de balk van kapotte scherven verhoogd word bv. 100 zou het veel leuker maken :);) ik zit al maanden met een volle bak kan er niets mee:(:(
 

Deleted User - 147694

Guest
Tja, luxeprobleem.

Verhoog maar weer eens Oude Wonderen naar een level waar je weer een runenring vullen moet. :p
 
Zou het geweldig vinden als de balk van kapotte scherven verhoogd word bv. 100 zou het veel leuker maken :);) ik zit al maanden met een volle bak kan er niets mee:(:(

Het zou helaas ook alle uitdaging weghalen wanneer je een nieuw wonder vrijspeelt, je hebt dan al 100 scherven klaarliggen voor welke ring dan ook, en je hoeft geen enkele rune meer te verzamelen.

In der academie hebben ze nu 3 spreuken toegevoegd om kennispunten te maken van gebroken runescherven.
Helaas vragen ze tegelijkertijd ook om toverspreukfragmenten, het zou mooi zijn als ze die vraag zouden weghalen.

Want hoeveel spelers zullen nu echt die spreuken maken nu?
 

Deleted User - 147694

Guest
Want hoeveel spelers zullen nu echt die spreuken maken nu?

Is denk ik meer opdrachtenvulling, net als het gros van de mogelijke producties, voor een account is vaak maar een klein deel echt interessant om te maken.
 
Bovenaan