Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Produkties kun je versnellen met tijdboosters. Daar heb je veel van nodig, en Yogi kennende zal hij die ook wel hebbenleg mij eens dan eens uit dat ik in hoofdstuk 18 met portaalwinsten alleen mensen, elevenars en elven krijg, terwijl ik in de boom teambadges nodig heb en deze alleen kunnen gemaakt worden met de goederen uit je gastrasgebouwen.
Je zou kunnen overwegen om huizen in je opslag te zetten om zodoende meer ruimte te creëren voor je gastras. Ik weet die gebouwen maken kost een hoop mana maar daar is een abdij voor. En huizen in opslag is niet erg. Afgrond en bh geeft genoeg munten. Soms moet je even out off the box denken.Dat zeg je nu wel, maar leg mij eens dan eens uit dat ik in hoofdstuk 18 met portaalwinsten alleen mensen, elevenars en elven krijg, terwijl ik in de boom teambadges nodig heb en deze alleen kunnen gemaakt worden met de goederen uit je gastrasgebouwen.
Portaalwinsten zijn dus niet echt handig in dit hoofdstuk.
ik denk dat jij je eigen vraag hebt beantwoord...ik denk dat Inno er een paar hoofdstukken heeft tussengezet waarbij portaalwinsten niet zo belangrijk zijn