• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Handel: sterrenaanbiedingen

DeletedUser39

Guest
Ik doe het altijd 1 op 1 en dat werkt nog voor mij... in het begin heb ik wel altijd nog weg moeten geven, maar nu heb ik vrij vaste handelspartners. Niet echt officieel maar handel wel keer op keer met dezelfde persoon ;) (die mijn handel accepteert)
 

DeletedUser

Guest
Ik ben maar begonnen om mijn aanbiedingen op de marktplaats wat gemakkelijker neer te zetten, zodat mensen die mij nog niet gevonden hebben niet veel hoeven te betalen. En mijn handel is tot nu altijd binnen 3 dagen eraf gehaald. 50 hout voor 40 marmer of staal lijkt aantrekkelijk genoeg.
Verder kijk ik enkele malen per dag op de marktplaats om de hout handel eraf te halen(zolang de handel beter is dan de groothandelaar). Maar het zou fijn zijn als de markt wat actiever zou worden gebruikt.

Al heb ik soms het idee dat door deze methode ik de buurt handel niet compleet stimuleer.
 

DeletedUser160

Guest
Ik moet zeggen dat met name de introductie van broederschappen voor mij enorm heeft bijgedragen met betrekking tot handel.
 

DeletedUser

Guest
ja nu de broederschap er is gaat het veel makkelijker, heb wel een vast persoon in mijn buurt waarmee ik 1 op 1 handel zij biedt 1000 boekrollen aan en ik geef 1000 kristal, verder doe ik nog steeds meer weggeven dan dat ik vraag, en dat werkt prima!
 

DeletedUser219

Guest
Ik moet zegen mijn handel word redelijk snel gekocht :)
Maar ik plaats dan ook alleen eerlijke handel.
En het klopt idd soms zie ik aanbiedingen waar van ik denk joh snap je dit spel wel!!
Ik denk dat nieuwe spelers, die nog geen ander online game hebben gespeeld het misschien niet helemaal begrijpen, ik had dit toen ik 2 jaar geleden begon met foe ook, nu denk ik hoe heb ik ooit moeite er mee kunnen hebben haha.
Maar goed het voordeel is nu wel dat er broederschappen zijn je kunt elkaar onderling helpen met de handel en ook nieuwe gamers opweg helpen :)
Komt allemaal wel goed dus :)
 

DeletedUser39

Guest
Ik bied altijd 50 meer dan dat ik vraag :p
Dat werkt gewoon goed, dus waarom veranderen?

Verder merk ik dat de handel in onze bs super goed gaat! voornamelijk omdat er velen bij ons 100% afhankelijk zijn van handel. Zij produceren zoals ik alleen maar hun bonus goed. Hierdoor is er bij ons continue vraag en aanbod van goederen waardoor je in een mum van tijd zo je goederen bij elkaar hebt. Heb nu de bs er is geen enkel probleem met handel!
Om eerlijk te zijn bij ons is er een lichte overschot. Ik kan met mijn bonusgoed de vraag gewoon niet aan!! Met name boekenrollen haha die zijn in trek!!

p.s. blasti zou je voor mij volgende keer in een iets kleiner aantal handelen :)
Zou heeeel fijn zijn haha
 

DeletedUser47

Guest
Ja die boekrollen kunnen we niet genoeg van krijgen, vooral blijven produceren.
 
Bovenaan