• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Gelijktrekken hobbykamer met nieuwe hoofdstuk.

Moet je mij es uitleggen waar je in de toren unurium kan krijgen? Ik ben het in allegeval nog niet tegen gekomen.
OW tempel der geesten zetten en als je dan toren speelt stroomt de unurium binnen.
Geeft voor elk gewonnen kistje unurium en ook de extra kistjes die je krijgt geeft die unurium.
 
kan raar lopen.
eerst wil niemand die reclame hebben.
zo zie je maar dat je dingen eerst en kans moet geven en niet al oordelen nog voor het er is.
 
kan raar lopen.
eerst wil niemand die reclame hebben.
zo zie je maar dat je dingen eerst en kans moet geven en niet al oordelen nog voor het er is.
Net als in het echte leven maak je een afweging van wat de inspanning is die je moet leveren en wat word je daar dan beter van. Zo denken zowel de makers van deze game als de gebruikers.
 
Iedereemn zou hier naar mijn mening gelijk in moeten zijn,of je er mee wil doen of niet,is dan je eigen keuze
Mee eens, en er is een belofte gedaan dat je nergens ongewenst mee geconfronteerd wordt in het spel als je het niet wil dus meedoen is echt een eigen keuze. Neemt niet weg dat tijdens een test periode er nu eenmaal wel onderscheid wordt gemaakt, simpelweg omdat er ook kosten aan verbonden zijn bij het maken van het oordeel wel of niet implementeren.
 
Voor sommige mensen (lees programma makers/strategisten) is communicatie toch wel een vergeten kunde. Er zitten een mil mensen op Elvenar, ze verdienen bakken met geld, maar het verhaal van de hobbykamer lijkt op achterkamerpolitiek.
Er is nog steeds geen duidelijkheid op A/B/C test groepen. Ja ook C.
Mensen zonder HK
Mensen met HK maar werkt niet,
Mensen met werkend HK
Ik heb zelfs het idee dat de forumbehandelaars naar antwoorden gissen.
Jammer dit.
 
Bovenaan