• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Gelijktrekken hobbykamer met nieuwe hoofdstuk.

Goedemiddag,

Met het uitkomen van het nieuwe hoofdstuk zal de vraag naar veel speciale goederen groot zijn en is de relevantie van de hobbykamer best groot. Nog steeds heeft niet iedereen deze. Met name dus de eindspelers ervaren daar straks de ongelijkheid van als die niet aanwezig is bij de start van het nieuwe hoofdstuk.
Wanneer wordt dit eindelijk eens gelijk getrokken en waarom worden deze zaken niet gewoon op beta getest?
 
Zal het wat uitmaken of je die nu wel of niet hebt.
Als je daarvan afhankelijk moet zijn doe je iets niet goed.
 
@yogi: Het gaat erom dat iedereen gelijke kansen heeft. En met aanmaak van bijvoorbeeld unurium op hele grote langdurige hoeveelheden maakt het totaal flink verschil. Iedereen heeft recht op gelijke kansen.
Waarom meteen een negatieve aanname?
 
OK, dank voor de terugkoppeling. Hopelijk is het dan op redelijk korte termijn dat iedereen de beschikking heeft over dezelfde faciliteiten in de life wereld.
 
@yogi: Het gaat erom dat iedereen gelijke kansen heeft. En met aanmaak van bijvoorbeeld unurium op hele grote langdurige hoeveelheden maakt het totaal flink verschil. Iedereen heeft recht op gelijke kansen.
Waarom meteen een negatieve aanname?
Heb ook de hobbykamer. Kan die alleen niet gebruiken vanwege mijn adblocker.
Kan die ook niet uitschakelen omdat die in mijn antivirus zit.
Daar moet je hogere wiskunde voor gestudeerd hebben om dat ongedaan te krijgen.
Meer spelers hebben daar last van dus hoezo gelijke kansen.

Bovendien 1 weekje toren naar de top en heb 1.3M unurium erbij. Daar moet je flink je best voor doen om dat er doorheen te jagen in een week.
Heb je meer mana nodig voor het hoofdstuk kijk bij tovenarij als je boeken hebt gewonnen met een event die je mana afname tijdelijk met 5% doen verlagen of tijdelijk 70% meer mana op alle produkties. Zelfde geld voor orks en zaden.
Beetje speler heeft dat allemaal in voren gepland.
 
Inno lijkt me niet verantwoordelijk voor de instellingen in jouw add blocker en over jouw kennis hoe dit te omzeilen.
Gelijkheid bij het uitkomen van nieuwe ontwikkelingen in het spe lijken me essentieel. Soms worden dingen willekeurig aangeboden zoals beren artefacts in de Academy. Over een heel lange termijn maakt uiteindelijk gemiddeld daar iedereen evenveel kans op. Maar als zaken je helemaal niet worden aangeboden valt die gelijkheid weg. Natuurlijk weet ik ook wel aan mijn goederen te komen maar iedereen moet, als je dat wilt, het onderste uit de kan kunnen halen. Gelijke kansen, en dat is bij het uitrollen hiervan dus blijkbaar niet meegenomen.
 
Gelijke kansen, en dat is bij het uitrollen hiervan dus blijkbaar niet meegenomen.
De feature is nog niet uitgerold, het is nog in test fase.

Ze doen een A/B test, over een grotere groep spelers proberen ze verschillende varianten, en dan meten hoe ze daar op reageren.
De groep is te groot voor alleen de beta server, en er zullen bijvoorbeeld verschillen tussen werelddelen zijn (die je niet kunt meten als je op 1 server test). Tevens moet de tests over een langere periode lopen, het "nieuw" moet er eerst vanaf voor je kunt zien hoe men het wel of niet integreert in het spel.

En wat gelijke kansen betreft, afhankelijk van wanneer je begonnen bent en hoe je gespeeld hebt sta je er beter of slcheter voor. "Gelijke kans" bestaat niet hier. Niet dat het wat uitmaakt, Elvenar is niet een competatief spel, of je er langer of korter over doet maakt niets uit voor het spel.
 
beste
ik kreeg ineens een hobbykamer in mijn arbeidershut in bepaalde accounts
zonder uitleg of iets
is dit een test en waarom niet in alle accounts en wat doet het precies want ik heb dat uitgeprobeerd maar ik vind het vershil niet t o v geen hobbykamergraag een beetje uitleg aub
weepee
 
Hallo allen,

Ik zit bij de testgroep en vind t een leuke feature.
Ik ben net weer terug in mijn bs en daar weet niemand t antwoord.
Wat doet de community ticket? En dus de boost?

Groetjes, Pippin07
 
Ja allemaal goed en wel maar ik krijg nada als ik kijk hobby kamer geeft 0%. Dat is juist oneerlijk. Als je hebt zou testen zou het ook moeten werken anders heeft het geen zin>
 
Heb ook de hobbykamer. Kan die alleen niet gebruiken vanwege mijn adblocker.
Kan die ook niet uitschakelen omdat die in mijn antivirus zit.
Daar moet je hogere wiskunde voor gestudeerd hebben om dat ongedaan te krijgen.
Meer spelers hebben daar last van dus hoezo gelijke kansen.

Bovendien 1 weekje toren naar de top en heb 1.3M unurium erbij. Daar moet je flink je best voor doen om dat er doorheen te jagen in een week.
Heb je meer mana nodig voor het hoofdstuk kijk bij tovenarij als je boeken hebt gewonnen met een event die je mana afname tijdelijk met 5% doen verlagen of tijdelijk 70% meer mana op alle produkties. Zelfde geld voor orks en zaden.
Beetje speler heeft dat allemaal in voren gepland.
Moet je mij es uitleggen waar je in de toren unurium kan krijgen? Ik ben het in allegeval nog niet tegen gekomen.
 
Bovenaan