• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback wintermagie 2021

@Carlala , als je naar H19 door wilt gaan dan is er geen keuze en moet jij ze doen.
Een lid in de BS had al zijn H18 spul verkocht, hopende dat hij een paar ontwikkelingen niet hoefde te doen die strikt voor de wonderen nodig waren.
Hij twijfelt nog steeds of hij weer die rommel opbouwt om Verder te kunnen of niet.
 
in de wintermagie heb ik een prijs geopend: "spectrale steen" nu kan ik deze 'steen" nergens in mijn voorraad terug vinden. Waar is deze verstopt??
 
@Carlala , als je naar H19 door wilt gaan dan is er geen keuze en moet jij ze doen.
Een lid in de BS had al zijn H18 spul verkocht, hopende dat hij een paar ontwikkelingen niet hoefde te doen die strikt voor de wonderen nodig waren.
Hij twijfelt nog steeds of hij weer die rommel opbouwt om Verder te kunnen of niet.
Jeetje Wat erg!!! Ja ik wil zeker door naar 19, bedankt voor je duidelijk reactie, dan ga ik stug door met badges maken.
 
in de wintermagie heb ik een prijs geopend: "spectrale steen" nu kan ik deze 'steen" nergens in mijn voorraad terug vinden. Waar is deze verstopt??
Als jij nu in de toren een geest wil overtuigen, dan zie je daar die steen al klaar liggen.
Je gebruikt hem als joker en is altijd 100% goed maar ben er zuinig mee, want 1x gebruikt is hij weg.
Het beste moment om hem te gebruiken is in ronde 3 waar bij je op 1 plaats een keuze hebt uit 2 of meer opties maar dan moeten wel alle andere plaatsen of al goed zijn of je moet daar 100% zeker zijn dat je daar het goede hebt staan.
 
Bovenaan