• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Wintermagie 2019

Goeiemorgen!
Vind het er allemaal erg mooi uit zien!

Maar vind de manier hoe je de peperkoek huis moet uppen erg moeilijk bij elkaar krijgen :confused: (had er voorheen al moeite mee, maar nu is het echt gok werk geworden)

Vind dit systeem dus niet zo leuk... hoop dat het volgende event weer wat normaler word? :)

Fijne dag allemaal!
Moon
 

DeletedUser2037

Guest
Ik weet niet of het er al in staat.
Maar wordt nu toch een beetje ziek van, dat ik keer op keer dezelfde opdracht krijg.
Moet nu al enkele dagen, om en om, T1 goederen verzamelen van 1 soort dan wat anders en vervolgens weer T1
1 of 2x is leuk maar dit heb ik nu al minimaal 10x gedaan, terwijl er toch zat opdrachten zijn.
 
Ik weet niet of het er al in staat.
Maar wordt nu toch een beetje ziek van, dat ik keer op keer dezelfde opdracht krijg.
Moet nu al enkele dagen, om en om, T1 goederen verzamelen van 1 soort dan wat anders en vervolgens weer T1
1 of 2x is leuk maar dit heb ik nu al minimaal 10x gedaan, terwijl er toch zat opdrachten zijn.
Ben het helemaal met je eens Manny!
 

DeletedUser3012

Guest
Nog steeds vind ik hier helemaal geen bal aan. Duurt wel een beetje lang voor het me begint te boeien hoor. Volgensmij word dit mijn eerste serieus blijvende tegenvaller.

Ja hoor, de events zijn nu ook helemaal verstregelezeert (verknald), tenminste, als dit zo door gaat.

Hoop dat er een beetje naar de feedback geluisterd word en dit niet meer gebeurd. Hoef er zelf niet zo heel erg veel meer aan toe te voegen. Aan de feedback te zien hebben meerdere spelers mijn mening al geuit
De events werden al steeds minder.

Eerst de 9 roterende kisten (minder planning)
Toen de random opdrachten (veeeel minder planning)
Vervolgens de fabrieksvereisten (enkel nodig voor events, en die zijn toch niet leuk meer)
En nu dit! (een kans van 1 op 16 voor het gene dat je wil, verdelingen zodat je op het eind van de dag niet eens meer weet welke beloningen je kunt winnen, tenzij je een screenshot neemt, wat je weer met een maandmap aan screenshots opscheept, en meer van dat soor bullshit) Dit vind ik gewoon belachelijk.

P.S. Ik had helemaal geen probleem met de 9 roterende kisten, het levert alleen minder planning op.
 
Lijkt me een sterk verhaal tenzij:
  • Je de meeste lintjes hebt opgespaard en weinig hebt gebruikt
  • Je de hamers hebt opgespaard en niet hebt gebruikt
  • een combinatie van het bovenstaande
Het lijkt me absoluut onmogelijk om met 5000 lintjes maar 3 artefacten op te halen, dat kan gewoon niet.
heb nog 1946 lintjes en 30 hamertjes voor de moment, maar zie mij daar geen 10 artefacten meer mee verzamelen!
 

DeletedUser2578

Guest
Moet nu al enkele dagen, om en om, T1 goederen verzamelen van 1 soort dan wat anders en vervolgens weer T1
Ja, dat heb ik ook veel gehad. Nu heb ik sinds een paar dagen dat ik om een opdracht steeds 1 technologie moet vrij spelen of 20 visioendampen verzamelen. Ik zit in hfst. 15 en daar speel je niet zomaar een technologie vrij dus het wordt steeds 20 visioendampen:rolleyes: De hoeveelheid visioendampen heb je ook niet in één keer bij elkaar of je moet steeds al je timeboosters gebruiken.
 
heb nog 1946 lintjes en 30 hamertjes voor de moment, maar zie mij daar geen 10 artefacten meer mee verzamelen!

Maar kwa perceptie is het een heeeeeeeeeel groot verschil tussen 3 en 7 a 8? artefacten.
Met 7 zit je bijvoorbeeld binnen een BSA range om er alsnog level 10 van van maken later, dat is maar 1 a 2 artefacten minder dan nodig voor level 10 dus binnen range.

Voor de beeldvorming maakt het dus veel uit.
 
Het is inderdaad niet leuk hoe vaak de opdracht voor T1 goederen langs komt. Ik heb hem eigenlijk constant. Sorry, maar ik kan echt weinig positiefs over dit event zeggen. De lol is er gewoon af.
 

Deleted User - 147694

Guest
Het is soms echt doorbikkelen. Zeker als je binnen 10 opdrachten soms de helft aan voorradenopdrachten krijgt en dan daarbij ook nog enkele T1 opdrachten. Maar goed, met 4 accounts raak je op den duur afgestompt en blijf je maar doorgaan. ;)
 
Ik vind de opdrachten wel aardig eigenlijk. O ja, ook ik heb regelmatig gelijksoortige opdrachten achter elkaar. Maar ik ben allang blij dat ik geen gebouwen hoef te upgraden, of enorme hoeveelheden relikwieën hoef te verzamelen.
Het zou overigens wel fijn zijn als je kunt zien welke van de soort goederen geteld wordt als de opdracht is goederen te produceren.

Wel vond ik het de vorige manieren van kans op prijzen veel prettiger dan de huidige.
 

DeletedUser2578

Guest
Er zitten hele moeilijke bij, verderop als je bij de extra opdrachten komt die 20 strikjes opleveren, dan loop je het risico dat je zomaar een gebouw naar level 4 moet upgraden...
Ik zit nu bij beloning van 44 strikjes. Tot nu toe nog geen opdracht gekregen om een gebouw naar lvl 4 te upgraden. (Het bouwen bij elke event was ik eerlijk gezegd best wel een beetje zat. Aan de andere kant heb ik op die wijze wel veel stadsgebouwen geupgrade :)).
 

DeletedUser2578

Guest
Ik ga richting de 7 artefacten en heb toch alvast de peperkoeklandhuis neergezet. Niet slecht wat het aan T2 geeft. Vanaf lvl 7 krijg je ook een OW-badge bij. Hieronder een overzicht voor de end game spelers.
Overzicht voor hfst-15.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jeee ik heb mijn sneeuwpopje binnen. Gelukkig ging het heel makkelijk omdat ik de husselaar onder het vergrootglas kreeg. Dat vergrootglas bewijst zo wel zijn nut.

De leukste dagprijs van dit event =D. Nu nog plaatsen.
 
Ik wil jullie eerlijk melden dat ik het een erg saai evenement vind. De opdrachten tonen weinig fantasie.. te veel herhalingen vlak achterelkaar. En dan de hoofdprijs.. het gebouw wat geëvolueerd kan worden.. Het zoveelste gebouw.. ik heb er geen ruimte voor.. ga hem dan ook ruilen voor toverfragmenten denk ik.. Ik weet dat jullie je best doen maar investeer a.u.b. in de prijzen en in de opdrachten.. en kom niet steeds met de zelfde opdrachten vlak achter elkaar aan.
 
Bovenaan