• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Wintermagie 2018

Ik heb wel degelijk een opstelling gevonden waarmee je de maximale bonus kunt halen als je alle gebouwen hebt. Ik heb echter wel meerdere kraampjes en heb in mijn stad inmiddels de ideale opstelling staan met nog wat extra. Alle gebouwen hebben maximale linkbonus! Bedankt voor het meedenken en puzzelen. Ik heb zelfs nog een extra drankwinkel. Die plaats als het me morgen lukt de eerste kraam nog eens vrij te spelen. Screenshot plaatsen lukt mij niet

Fijn dat het gelukt is...
 
92CF44B8-48DF-43BC-BE45-903A0229310E.png


Je moet ze dus eerst kleiner maken
 

DeletedUser234

Guest
Als je op de grote sneeuwvlok links boven klikt, open je het event en daar staat een klok die aftelt....nu nog 35:47u

Maar wacht niet tot de laatste minuut, want het is al vaker geweest dat het net een paar minuten eerder stopt.
 
Als je op de grote sneeuwvlok links boven klikt, open je het event en daar staat een klok die aftelt....nu nog 35:47u

Maar wacht niet tot de laatste minuut, want het is al vaker geweest dat het net een paar minuten eerder stopt.

Ik kan op die sneeuwvlok klikken wat ik wil, maar ik krijg dan alleen een klok die aftelt hoelang de dagprijs nog beschikbaar is... maar geen klok die vertelt hoelang het event nog duurt. Rarara?
 

Deleted User - 147694

Guest
Vrijdag 4 oktober om 01.00 eindigt het event, dan is het namelijk de dagwisselling bij Elvenar, de dagprijzen lopen ook allemaal tot 01.00 alvorens je de nieuwe dagprijs krijgt.
 
wel kijken naar de goede klok; boven de middelste optie om sneeuwvlokken in te leveren...

Dank was gisteren al aan het zoeken maar kon die klok niet vinden.
De klok wordt gesynchroniseert als je het spel laad, hoe langer je online bent hoe verder de klok afwijkt van de server.
Ook bij bv einde toernooi zit er vaak een verschil in van tientallen seconden.

Dit is waarom je meestal wat marge moet inbouwen met het "oogsten" van de beloning omdat die aan jouw kant zomaar voorbij kan zijn met nog 40 seconden op de teller.
 
Mijn adventskaars is gewoon eerder verlopen dan dat het evenement klaar is! Vreemd! Voor mij maakt het geen verschil meer maar ik vind wel dat dit niet kan. Je koopt een gebouw zodat je er gedurende het event voordeel van hebt en dan verloopt hij uren eerder al.
 
Heb je er wel veel aan gehad?
Jazeker! Het maakt voor mij nu ook niet zoveel uit maar je zal maar net de laatste benodigde punten missen. Was fijn geweest als dat bij aankoop al duidelijk is. En ja ik weet dat je dat aan de tijdklok had kunnen zien. Daar kijkt echter bij een eventgebouw niemand naar denk ik.
 

Bijlagen

  • 9FAAA8C5-8B96-4732-9E00-1C0D74CDD654.png
    9FAAA8C5-8B96-4732-9E00-1C0D74CDD654.png
    959,5 KB · Weergaven: 57

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Klopt inderdaad, standaard duren die gebouwen 30 dagen, alleen duurde het evenement vanaf de aankoopdag gezien 31 dagen. Mocht je net die sneeuwvlokken missen daardoor, maak dan gerust een supportaanvraag aan, dan kijken we naar een oplossing!
 
Klopt inderdaad, standaard duren die gebouwen 30 dagen, alleen duurde het evenement vanaf de aankoopdag gezien 31 dagen. Mocht je net die sneeuwvlokken missen daardoor, maak dan gerust een supportaanvraag aan, dan kijken we naar een oplossing!
Voor mij nu niet nodig! Dank voor de reactie DonFrank. Wilde het alleen even melden omdat het gezien de beschrijving van het gebouw echt niet klopt!
 
Bovenaan