• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Wintermagie 2018

DeletedUser234

Guest
Support kan natuurlijk ook niet zoveel met meldingen dat je vind dat iets te lang duurt. Had je wel een vraag gesteld, waar ze op konden antwoorden? Ze kunnen je helpen met speltechnische problemen en ook vragen beantwoorden, maar ja "geduld" heb je gewoon nodig bij zowat alles in dit spel, daar kan support niks aan doen. Als je het niet hebt, leer je het wel te krijgen of je koopt het af met tijdsboosters of dia's, dat kan ook.
Ik zou willen dat ik je wat geduld kon geven, ik heb genoeg, teveel volgens sommigen. :)
 
Doordat ik al vrij snel alle opdrachten af had heb ik gelijk al met de eerste dubbele dag die sneeuwuilenset verdiend.
Wat schetst mijn verbazing, op gems staat na het behalen van die 3 kistjes zou elk nieuw kistje een wensput opleveren.
Echter valt er geen wensput te verdienen maar krijg je gebouwen van die andere set.
Ik heb nu dus al bijna 3 gebouwen van die andere set nog voor je ze kan winnen met de dagprijzen.
Het komt er dus op neer als je die gebouwen hebt gewonnen met de dagprijzen je er dus niks aan hebt met die extra kistjes, dit omdat je dan een aantal gebouwen dubbel hebt dan.
Heb ruimte zat in mijn stad maar heb geen behoefte om 2 van die sets te plaatsen.
Ik ben blij met deze informatie als je dit tevoren weet Kun je alles op dubbele dagen inzetten en op die manier de gebouwen allemaal halen. Dan hoef je dus niet te gokken. Vind het trouwens knap dat je nu al alles hebt. Ik heb de eerste twee uit de sneeuwuilenset en heb tot nu geluk gehad en heb ook de dagprijzen uit tweede set allemaal waarvan twee in een keer. Hoop de derde ook te halen. Als ik dit eerder had geweten had ik enkel op dubbele dagen ingezet!
 
Je hebt 900 sneeuwvlokken nodig voor de eerste drie kisten (hoofdprijzen) Hoeveel heb je er nodig voor elke volgende kist (prijs) ?
 
als je met sneeuwvlokken van die sterrenkoekjes bedoeld: 250
Bedankt voor je antwoord.
Al die namen ook. Gelukkig begrijp je me.

Conclusie is dus dat je met 2150 sterrenkoekjes zonder gokken de 2 gebouwensets kunt binnenhalen.
Je krijgt ongeveer 1 koekje voor 7 sneeuwvlokken, dus dan moet je ±15000 vlokken verzamelen of 7500 als je alleen op dubbele dagen inwisselt.
Ga ik nog ff verder sparen :)
 

DeletedUser234

Guest
Het was laat, je vroeg ELKE volgende kist....geen idee, ik kan alleen DE volgende zien, die is 250.
 
Het was laat, je vroeg ELKE volgende kist....geen idee, ik kan alleen DE volgende zien, die is 250.
Elke volgende kist zal zeker niet goedkoper zijn. Het ging mij erom of het zin had om alles op dubbele dagen in te zetten en zo de twee sets te pakken. Mijn conclusie is dat dat het voor mij niet gaat worden.
 

DeletedUser234

Guest
oké fijn dat mijn onvolledige antwoord je geen verkeerde keuze heeft laten maken. :D
 

DeletedUser4111

Guest
Ik ben blij met deze informatie als je dit tevoren weet Kun je alles op dubbele dagen inzetten en op die manier de gebouwen allemaal halen. Dan hoef je dus niet te gokken. Vind het trouwens knap dat je nu al alles hebt. Ik heb de eerste twee uit de sneeuwuilenset en heb tot nu geluk gehad en heb ook de dagprijzen uit tweede set allemaal waarvan twee in een keer. Hoop de derde ook te halen. Als ik dit eerder had geweten had ik enkel op dubbele dagen ingezet!
 

DeletedUser4111

Guest
Ik ben ook bezig met de marktkraampjes helaas krijg ik alleen de dag vraag nog en niet de andere meer om meer sneeuwvlokken te krijgen dua na de yeti houd het op
 
Heeft iemand de perfecte opstelling voor de tweede set al uitgevogeld? Ik heb dit event zoveel geluk dat ik beide volledige sets heb en drie wensputten en drie handelsposten. Kan het bijna niet geloven! Heb alleen de kaars gekocht. Echt tof!
Vorig event had ik veel minder geluk.

GELUKKIG NIEUWJAAR!
 
Heeft iemand de perfecte opstelling voor de tweede set al uitgevogeld? Ik heb dit event zoveel geluk dat ik beide volledige sets heb en drie wensputten en drie handelsposten. Kan het bijna niet geloven! Heb alleen de kaars gekocht. Echt tof!
Vorig event had ik veel minder geluk.

GELUKKIG NIEUWJAAR!
Voor de meest rendabele opstelling heb je tenminste 2 x marktkraampjes en 2 x wintermarkt nodig... bouw van elk 1 in elkaars verlengde, zet daar de kerstboom tegen aan en bouw aan de andere kant ook een wintermarkt en marktkraampjes, ook in elkaars verlengde maar dit keer in andere volgorde... leg vervolgens de elvenadekraam tegen de korte kant van de kerstboom en leg daar de sleedraaimolen tegenaan... zie plaatje voor (mijn) voorbeeld...

Knipsel.PNG


NB: de kraampjes links 1 vakje verschuiven ten opzichte van de kraampjes links
 
Kijk welke gebouwen de meest nuttige goederen etc geven, en zet het dan zo neer dat je die bonussen krijgt.

Elk gebouw geeft andere bonussen, en afhankelijk van wat je het meest nodig hebt kun je schuiven met je gebouwopstelling zodat je die bonus krijgt. Allemaal maximaal ga je nooit redden, je moet een keuze maken wat wel en wat niet.
 
Kijk welke gebouwen de meest nuttige goederen etc geven, en zet het dan zo neer dat je die bonussen krijgt.

Elk gebouw geeft andere bonussen, en afhankelijk van wat je het meest nodig hebt kun je schuiven met je gebouwopstelling zodat je die bonus krijgt. Allemaal maximaal ga je nooit redden, je moet een keuze maken wat wel en wat niet.

Maximaal kan wel degelijk... zie mijn opmerking en opstelling als voorbeeld...
 
Heeft iemand de perfecte opstelling voor de tweede set al uitgevogeld? Ik heb dit event zoveel geluk dat ik beide volledige sets heb en drie wensputten en drie handelsposten. Kan het bijna niet geloven! Heb alleen de kaars gekocht. Echt tof!

Voor de meest rendabele opstelling heb je tenminste 2 x marktkraampjes en 2 x wintermarkt nodig...

Maximaal kan wel degelijk... zie mijn opmerking en opstelling als voorbeeld...
Ik twijfel er geen moment aan dat je set maximaal is, gefeliciteerd! MarjoWint lijkt echter wat minder gelukkig in het aantal markten wat ze gewonnen heeft, ze zegt niets over 2 marktkraampjes en 2 wintermarkten.

Ik heb niet gepuzzeld, maar volgens mij kun je met alles 1x niet alle bonussen krijgen. Marjo zal dus moeten kiezen.
 
Ik twijfel er geen moment aan dat je set maximaal is, gefeliciteerd! MarjoWint lijkt echter wat minder gelukkig in het aantal markten wat ze gewonnen heeft, ze zegt niets over 2 marktkraampjes en 2 wintermarkten.

Ik heb niet gepuzzeld, maar volgens mij kun je met alles 1x niet alle bonussen krijgen. Marjo zal dus moeten kiezen.
Ik heb wel degelijk een opstelling gevonden waarmee je de maximale bonus kunt halen als je alle gebouwen hebt. Ik heb echter wel meerdere kraampjes en heb in mijn stad inmiddels de ideale opstelling staan met nog wat extra. Alle gebouwen hebben maximale linkbonus! Bedankt voor het meedenken en puzzelen. Ik heb zelfs nog een extra drankwinkel. Die plaats als het me morgen lukt de eerste kraam nog eens vrij te spelen. Screenshot plaatsen lukt mij niet
 
Bovenaan