• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Spelupdate 1.97

Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat t nieuwe systeem nog steeds niet klopt.
Het is al in elk geval al 3 x beter dan het systeem wat er was... een leer- en groeiproces? Verder staat spelers niets in de weg om (bijv. binnen een BS) er eigen afspraken op na te houden...
 

Deleted User - 147694

Guest
Ik heb het idee dat de sterren aanduiding berekend wordt met percentages, dus 1 stuks minder dan de andere zorgt er niet voor dat de waardering meteen van een 2 sterren naar een 1 sterrenaanbieding gaat, dan zou er met exacte nummers moeten worden gewerkt.
 
dus.... 499 kristal aanbieden en 500 zijde vragen is tegenwoordig gewoon 2 sterren?? Leuke update hoor... nu moet je behalve naar de sterren ook naar de getallen kijken om niet genaaid te worden.

Dit was in het oude systeem ook al.... Er is een marge van afwijkingen die nog al 2-sterren wordt geaccepteerd... sommige zoeken daarvan de grenzen op...
 
Valt wat mij betreft onder het hoofdstuk 'een beetje kinderachtig'. Zoiets als valsspelen bij ganzenborden... stiekum een extra vakje lopen?

Wat mij betreft ook. En wel heeel erg flauw want als je denkt noemenswaardig voordeel te hebben bij die ene extra.... Een vakje bij ganzenbord is veel meer waard...
 

DeletedUser2989

Guest
dus.... 499 kristal aanbieden en 500 zijde vragen is tegenwoordig gewoon 2 sterren?? Leuke update hoor... nu moet je behalve naar de sterren ook naar de getallen kijken om niet genaaid te worden.

Als iemand het zo zwaar in het spel heeft dat hij of zij het nodig heeft om 0,2 procent winst te maken bij een deal, dan help ik die persoon gaarne. Op een makkelijke manier weer iemand vrolijk gemaakt.
 
Op een makkelijke manier weer iemand vrolijk gemaakt.
Het is geen ramp... maar als steeds meer spelers dit gaan doen, wordt het toch vervelend! ik heb inmiddels al namen van 3 spelers die het consequent en op elke deal toepassen... en die help ik nu dus niet meer!
 

DeletedUser2989

Guest
ik geef je gelijk in de zin dat ik het van mijn BS-leden idd niet zou accepteren. Ik kan me ook niet voorstellen dat die zoiets zouden doen.
 
ik geef je gelijk in de zin dat ik het van mijn BS-leden idd niet zou accepteren
Binnen mijn BS is dit nog niet voorgekomen en als daar iemand extra hulp nodig heeft, dan wordt er gewoon om gevraagd... en wordt het (vrijwel) altijd geboden! Daarbuiten dacht ik eerst dat het een grapje was, maar het wordt door een aantal spelers bewust en consequent toegepast. Sinds de aanpassing van de waardering van goederen, neem ik cross tier soms wel aan, maar dit soort onzin (en scheve handel) dus niet…
 
Bovenaan