• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Spelupdate 1.92

Deleted User - 147694

Guest
Met de update wordt een niet-werkend (want leeg) filter wat ooit voor chat is gemaakt, voortaan ook toegepast op de prive-berichten… Eigenlijk verandert er dus niets…???
Jawel, Het verschil is dat de mogelijkheid er dan is om het filter te gaan gebruiken in de toekomst, mocht daar (genoeg) aanleiding voor zijn.
 
Op NL server is tegenwoordig een lege lijst. Ik vermoed dat dit niet voor alle servers geldt... Dus zo'n geval van voor ons maakt het toevallig niets uit en kunnen we gewoon over de productie orc**** praten. Voor ander servers maakt het wel uit.
 
Het verschil is dat de mogelijkheid er dan is om het filter te gaan gebruiken in de toekomst, mocht daar (genoeg) aanleiding voor zijn.
Als er sinds oktober 2017 geen aanleiding is geweest om het 'uitschakelen' ongedaan te maken, werkt de zelfregulering blijkbaar… ik zie niet waarom dit ineens zou veranderen...

Voor ander servers maakt het wel uit.
Als het filter op andere servers wel was ingeschakeld (de lijst niet leeg was) verandert er daar ook niets...
 

Deleted User - 147694

Guest
Ik vind het gewoon lang duren! We kijken er al zo lang naar uit! Vraag me af hoe lang het duurt voordat update op alle platforms beschikbaar is.
Ik heb het vermoeden dat het appeltje schillen langer duurt dan bij Android en Amazon het geval is...
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Hiervoor moet de app voor 100% van de spelers beschikbaar zijn, iets waar altijd een paar dagen overheen gaan. Omdat we niet willen dat bepaalde broederschappen een voordeel hebben, activeren we de berichten pas zodra de update voor alle spelers beschikbaar is.
 
Hiervoor moet de app voor 100% van de spelers beschikbaar zijn, iets waar altijd een paar dagen overheen gaan. Omdat we niet willen dat bepaalde broederschappen een voordeel hebben, activeren we de berichten pas zodra de update voor alle spelers beschikbaar is.
De vraag die ik heb is dus wanneer dat is. Als alle platforms hem hebben is het toch aan spelers om de updates te installeren. Neem aan dat we niet daarop wachten toch? Bsa begint morgen en nu is iedereen in het nadeel.
 
De app heeft de functionaliteit wel, maar waarschijnlijk moet er op technisch vlak ook nog wat geregeld worden tussen inno en de platform beheerder voor het doorgeven van de berichten. Niet elke beheerder zal daar even snel mee zijn. Ze wachten tot alle beheerders klaar zijn.
 
De app heeft de functionaliteit wel, maar waarschijnlijk moet er op technisch vlak ook nog wat geregeld worden tussen inno en de platform beheerder voor het doorgeven van de berichten. Niet elke beheerder zal daar even snel mee zijn. Ze wachten tot alle beheerders klaar zijn.
Kijk dat is een antwoord waar ik iets mee kan :)
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
De vraag die ik heb is dus wanneer dat is. Als alle platforms hem hebben is het toch aan spelers om de updates te installeren. Neem aan dat we niet daarop wachten toch? Bsa begint morgen en nu is iedereen in het nadeel.
Ja, het is aan de spelers om de update te installeren, maar het is aan ons om een quotum af te spreken wanneer we vinden dat een bepaalde spelfunctionaliteit beschikbaar moet worden. Wanneer 10% de nieuwe update geïnstalleerd heeft, dan zijn we van mening dat dat onvoldoende is om een vrij groot communicatiemiddel als de berichten te activeren. De quotum die we bepaald hadden, was vanmorgen bereikt en daarom zijn de berichten vanmorgen geactiveerd.
 
Bovenaan