1. Beste forum bezoeker,

Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!
    Ontzet Notitie

Feedback spelupdate 1.77

Discussie in 'Elvenar discussies' gestart door DonFrank, 16. apr 2019 om 14:33.

1. DonFrank

DonFrank
    Community Manager
    Elvenar team

Lid geworden:
    3. okt 2018
    Een heleboel problemen opgelost deze keer! We horen graag jullie feedback.

2. Raafke

Raafke Bekend lid

Lid geworden:
    14. jul 2017
    Wanneer krijgen we nu eens de PM functie op de App?

3. Tinkerbells

Tinkerbells Nieuw lid

Lid geworden:
    14. nov 2018
    Hi, ik heb ook een vraag betreft updates van het spel. Zelf speel ik het spel bijna altijd op mijn I pad. Bij burenhulp kan je kiezen tussen stadhuis, arbeidershuisje en cultuur. Dat laatste geeft niet het hoogste cultuurgebouw aan die over is. Bv ik krijg burenhulp van een 200 cultuurgebouw terwijl van 2400 nog geen burenhulp gekregen heeft. Kan dat niet zo worden dat het altijd het hoogst vrije cultuurgebouw geeft, scheelt zoveel in je procenten :).

4. AlbertDeWijze

AlbertDeWijze Bekend lid

Lid geworden:
    3. dec 2017
    Op de PC moet je buur je stad bezoeken en zelf zoeken naar wat hij/zij wil motiveren. Hij/zij kan dus elk willekeurig gebouw uitkiezen, dus ook je 200 gebouw ipv van het betere 2400 gebouw.

Het systeem van de mobiele app overnemen naar de PC versie zou een hoop tijd schelen in al dat gezoek en kiezen voor de PC speler.

Echter zolang dat nog niet is ingevoerd, is de beste oplossing om de "hoge" gebouwen dicht bij je stadhuis neer te zetten, en de gebouwen die niet zo belangrijk zijn voor motivatie wat verder weg.

PeeP vindt dit leuk.
  5. Billy77

Billy77 Bekend lid

Lid geworden:
    5. aug 2015
    Is dat dan veranderd? Ik heb juist altijd begrepen dat de app juist de hoogste cultuur kiest.

6. Tinkerbells

Tinkerbells Nieuw lid

Lid geworden:
    14. nov 2018
    Geen idee hoe of wat de veranderingen zijn. Ik ben nog niet zolang fanatiek bij Elvenar.

7. Sannyvh

Sannyvh Bekend lid

Lid geworden:
    23. sep 2017
    De app geeft wel degelijk de hoogst mogelijke optie weer. Die hulp zul je dus gekregen hebben van iemand die niet via de app speelt. Via pc/laptop is er vrije keus waar je hulp aan geeft namelijk.

Billy77 en PeeP vinden dit leuk.
  8. Tinkerbells

Tinkerbells Nieuw lid

Lid geworden:
    14. nov 2018
    Ok dank je wel voor je reactie fijn dat ik dat weet.

9. Didi1

Didi1 Bekend lid

Lid geworden:
    30. nov 2015
    Fijn dat er een heleboel bugfixes hebben plaatsgevonden, die alleen op de beta ontstaan waren, en wij er dus gelukkig geen last van krijgen.

Maar een grote bron van irritatie (iig voor mij) is nog steeds niet gefixt. Het laden van het spel blijft vaker wel dan niet hangen op "12". Reload helpt soms, maar soms ook niet. Browser afsluiten en opnieuw opstarten helpt soms, maar soms ook niet. Browser geschiedenis wissen, flash cache wissen helpt soms, maar soms ook niet. Ik word hier helemaal stapelmesjokke van :mad: Wanneer wordt dit gefixt?

10. DonFrank

DonFrank
    Community Manager
    Elvenar team

Lid geworden:
    3. okt 2018
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik me niet kan herinneren dat ik daar een bugreport van voorbij heb zien komen. Ook ervaar ik dat probleem zelf niet. Misschien iets het iets wat in een specifiek hoofdstuk of bij een specifiek gebouw voorkomt?

Zou je een melding willen maken in het Bugforum? Als je een kopie van je console bij zou willen voegen nadat je niet meer verder komt in het laadscherm, graag, daar staan normaal gesproken namelijk de fouten in die daarvoor zorgen. (Een console kan je openen via de F12 toets op je toetsenbord)

11. Didi1

Didi1 Bekend lid

Lid geworden:
    30. nov 2015
    Done
    Laden van spel blijft hangen op 12

DonFrank vindt dit leuk.
  12. elvenis

elvenis Bekend lid

Lid geworden:
    7. jan 2019
    Ik heb dat ook regelmatig maar met terug Elvenar op te starten helpt het wel ieder keer

13. CrazyWizard

CrazyWizard Bekend lid

Lid geworden:
    8. okt 2015
    Idem herladen van spel werkt altijd

14. Billy77

Billy77 Bekend lid

Lid geworden:
    5. aug 2015
    Ik heb het 2x gehad en ook hier is F5 beiden keren de oplossing geweest.

15. Ritsjoena

Ritsjoena Bekend lid

Lid geworden:
    30. dec 2016
    Op de facebookpagina van gems of elvenar loopt ook een draadje hierover. Blijkt dus vaker voor te komen maar niet bij iedereen in dezelfde mate.

Ik heb het een keer gehad maar toen hielp herladen.

Terug Naar Boven