• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback spelupdate 1.77

DeletedUser3012

Guest
1 optie. Als het goed is de beste...
Euh, kan het ook zijn dat het het meest voordelige gebouw is, want ik krijg nog wel eens hulp op 2X2 gebouwen, die weliswaar voordelig zijn, maar voor hulp niet echt. Dan heb ik liever een gebouw van 5X6, 7X4, 8X3, 5X5 of 7X6
 
Ik heb een vraag. Zelf speel ik nooit via de app, dus:
Kun je via de app wel kiezen tussen alle cultuurgebouwen in een spelers stad, of staat er echt alleen maar 1 gebouwtje...

Automatisch het gebouw met de hoogste cultuurwaarde (dit kan voor spelers met vuurtoren van goed buurschap niet altijd de beste zijn omdat zij een mana boost willen)
 

DeletedUser234

Guest
want ik krijg nog wel eens hulp op 2X2 gebouwen, die weliswaar voordelig zijn, maar voor hulp niet echt.

Zoals al eerder gezegd, die hulp krijg je dan misschien van mensen die niet via de app helpen maar via de browser, die kunnen zelf kiezen en ja die kiezen meestal voor het handje dichtst bij stadhuis.

Tip: je cultuur van hoog naar laag plaatsen vanaf je stadhuis.
 

DeletedUser3012

Guest
Zoals al eerder gezegd, die hulp krijg je dan misschien van mensen die niet via de app helpen maar via de browser, die kunnen zelf kiezen en ja die kiezen meestal voor het handje dichtst bij stadhuis.
Ja, zoals dat kleine cultuurgebouwtje, helemaal aan de rand van m`n stad... maarja...
En hé, ik weet niet eens waar ik mijn eigen arbeidershut moet vinden, maar toch blijven spelers er hulp op geven... wat een nutteloze moeite, want daar doe ik heus niks mee.
EDIT: oh, heb hem gevonden. Hij staat ACHTER mijn alchemiefaculteit, en ervoor staat een en al reuzenrad, en mijn nederzetting staat niet eens zo dicht bij mijn stadhuis, dus... waarom zou je daar zo veel moeite doen, terwijl mijn stadsnaam 'boomomheining anders wilg' is...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser234

Guest
Ja dan heb je zelf er wel alles aan gedaan, duidelijker kan het volgens mij niet.

Misschien..............er is gezegd dat de app automatisch de hoogste cultuur kiest, maar is dat ook door iemand getest? Misschien is het wel de bedoeling dat hij de hoogste kiest, maar blijkt er een fout in te zitten, waardoor hij dat niet doet.

Anders kan je zelf nog kijken WIE er die hulp geeft en een pb sturen met je vragen.
 

DeletedUser2665

Guest
Ja, zoals dat kleine cultuurgebouwtje, helemaal aan de rand van m`n stad... maarja...
En hé, ik weet niet eens waar ik mijn eigen arbeidershut moet vinden, maar toch blijven spelers er hulp op geven... wat een nutteloze moeite, want daar doe ik heus niks mee.

Iedere keer dat jij iets bouwt of upt doe je daar toch iets mee, of je nu wil of niet ;)
 

DeletedUser3012

Guest
Iedere keer dat jij iets bouwt of upt doe je daar toch iets mee, of je nu wil of niet ;)
met de hulp... euh... daar doe ik niet zo heel erg veel mee...
De hut is verreweg een van de belangrijkste gebouwen in het spel.
 
Arbeider, cultuur, stadhuis is mijn favoriete volgorde.

Je kan maximaal 4 arbeiderboost krijgen. Daarna wordt het vanzelf cultuur.

Best of both worlds.
 
Bovenaan