• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback spelupdate 1.74

1. Nu veel spelers de behoefte gaan hebben om blauwdrukken om te zetten naar restoratiespreuken, zou het wel handig zijn om eenvoudig te kunnen zien hoeveel blauwdrukken je nog hebt. (via de uitbreiding tab van een magisch huis is niet handig, vooral voor spelers die niet zo'n huis hebben).

2. De voortgang van produktie is verdwenen uit de popup. Vroeger stond er "x/y munten" op een huis popup, nu alleen "y munten". Dat maakt het onmogelijk om het eerste moment waarop je genoeg hebt te oogsten. Dat is vooral aan het einde van de dag, als je nog net even die laatste uitbreiding wilt opstarten, of een onderzoek afronden maar je hebt net niet genoeg grondstoffen, zoals bijv mana.
Als je te vroeg bent, moet je eerst weer de hele "eerder oogsten tijd" wachten, wat bijv bij de mana hut uren duurt. Als je al kunt oogsten (maar niet genoeg hebt aan die oogst) kun je het gebouw ook niet openen om te kijken wanneer het wel genoeg is.
 
Laatst bewerkt:
deze spelupdate bevat een super slechte aanpassing

welk soort produktie erdraait wordt niet meer weergegeven
in de werkplaat s staat voorraden dddduuhhh maar niet meer brood of geavnceerde goederend ed
een marmer fabriek maakt marmer er wodt niet meer weergegevn welk soort produktie
 

DeletedUser3722

Guest
deze spelupdate bevat een super slechte aanpassing

welk soort produktie erdraait wordt niet meer weergegeven
in de werkplaat s staat voorraden dddduuhhh maar niet meer brood of geavnceerde goederend ed
een marmer fabriek maakt marmer er wodt niet meer weergegevn welk soort produktie

Inderdaad heb ik ook last van.
Op deze wijze kun je in ieder geval geen bsa doen.
Dus misschien krijgen we nu alleen nog werkplaats challenges :p
 

DeletedUser3722

Guest
Wat de problemen zijn van "andere bs "interesseert me niet . Ik geef feedback op de a.s. update gericht naar de spelmakers . Het halen van blauwdrukken is TE moeilijk , laat staan dat je er ook nog 3 moet hebben om een restauratiespreuk te kunnen maken . De rest van de update ziet er goed uit Inno !!!

Het behalen van 10 kistjes is niet te moeilijk.
Het vinden van 25 eensgezinde toernooispelers is het probleem. Zonder die, kan geen enkele bs 10 kistjes halen.
Grootte van de spelers is niet van belang.
 
Hi, ik ben een Ipad speler, na de laatste update problemen. Bij welke actie ook, stopt het spel. (Meerdere malen per uur. Nog iemand?
 

DeletedUser234

Guest
ja meerdere app spelers, maar pas als er een bug-rapport ingevuld wordt door iemand, kan men er iets mee doen.
 
deze spelupdate bevat een super slechte aanpassing

welk soort produktie erdraait wordt niet meer weergegeven
in de werkplaat s staat voorraden dddduuhhh maar niet meer brood of geavnceerde goederend ed
een marmer fabriek maakt marmer er wodt niet meer weergegevn welk soort produktie


Dit is inderdaad een serieuze achteruitgang voor event en bsa spelers...ik vond het al lastig dat je dat op de app niet kon zien, maar nu is het ook verdwenen uit de pc versie...
 

DeletedUser234

Guest
ja maar helaas nog steeds geen bug-rapport ingevuld, dat snap ik wel, want dat is ook best lastig, maar hopelijk lukt het wel iemand.
 

DeletedUser234

Guest
ik ben niet oud en geen digibeet, maar vind het ook moeilijk.
 

DeletedUser3012

Guest
Hallo. Gaan de werkplaatsen ook nog laten zien wát zo produceren/geproduceerd hebben? Anders kun je (vooral tijdens events is dat vervelend) niet meer zien wat je int! Is dit een bug die meekomt met de spelupdate? Ook bij mana, munten, en fabrieken heb ik soortgelijke problemen.

Aanpassing: Ik zie dat dit al eerder gemeld is. Oké!
 
"Arbeidershut - Het spel zal je niet meer vragen om meer arbeiders toe te voegen wanneer je het maximum bereikt hebt en bezig zijn met het uitbreiden of bouwen van gebouwen."

Ik krijg nog altijd het verzoek om een arbeider toe te voegen...
 
Bovenaan