• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback spelupdate 1.67

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team

Spelupdate 1.67



Beste Elfen en Mensen,

Op donderdag 15 november zullen we onze wereld naar spelversie 1.67 updaten. In deze versie zijn er weer een aantal veranderingen, waarvan je hieronder een lijst kan vinden.


Nieuwe spelonderdelen


  • Het is nu mogelijk om teksten in de broederschapschat en berichten te selecteren met je muis. Hierdoor kan je met [Ctrl] + [C] de tekst kopiëren en ergens plakken. En nog beter nieuws: het werkt voor zowel Flash, als voor HTML5! (Dit idee is doorgevoerd naar aanleiding van jullie feedback op het forum!)

Verbeteringen


  • Gebouwen die een effect hebben dat na verloop van tijd afloopt hebben nu een tekst die aangeeft wanneer het effect verloopt (tot het effect verlopen is), om duidelijkheid te verschaffen wanneer je op zoek bent naar deze informatie wanneer je meerdere van deze gebouwen hebt.

Opgeloste problemen



Zoals met elke update, hebben we ook niet weer een aantal problemen opgelost, waaronder:
  • Geluid - De muziek blijft nu doorspelen wanneer je speelt met je geluid aan

Mobiele apps



Let op: de appversie van de update wordt apart van de browserversie uitgegeven.
  • We hebben aanpassingen gemaakt in bepaalde onderdelen van het spel die tijdelijk worden opgeslagen op je apparaat, waardoor de app beter zou moeten presteren.
  • Afbeeldingen van opdrachtgevers worden nu pas gedownload zodra je een bepaalde opdracht hebt, wat de grootte van de applicatie verkleint en waardoor de updates sneller worden doorgevoerd.
  • Gebouwen - Munten worden nu weergegeven vòòr voorraden, zoals gebruikelijk is in andere onderdelen van het spel.
  • Het icoon voor zijde relikwieën wordt nu consistent gebruikt op alle plekken
  • Broederschapsavonturen - Het is nu eenvoudiger om op het icoon te klikken om de broederschapsavonturen items te openen tijdens een broederschapsavontuur.
  • Amuni - Het is nu duidelijker aangegeven dat de goudsmederij en de vallenmaker een verbinding nodig hebben tussen huizen en werkplaatsen.
  • Ork verzamelplaats - De uitbreidingsinformatie geeft de voordelen nu juist weer.
  • Oude wonderen - Het uitgeven van runenscherven aan een oud wonder wordt nu juist weergegeven in het menu van de oude wonderen.
Zoals altijd horen we graag jullie feedback. Laat ons weten wat je denkt door een post in het discussietopic achter te laten!

Met vriendelijke groet,
Jullie Elvenar Team

Hoera, het is met deze update mogelijk om te copy-pasten! Veel gevraagd en nu dankzij jullie feedback doorgevoerd.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Die functie zit nog niet in de Nederlandse taalversie helaas, wel in de Engelse. Binnenkort volgt hier meer informatie over!
 
Wel verwarrend dat het dan in de update omschrijving staat. Hadden ze dan toch weg kunnen laten? Op welke termijn kunnen we rekenen? Weken of maanden?
 
Ik heb vandaag ontdekt dat het uitbreidingsscherm van de magische academie in de app incompleet is. Er wordt onterecht geen melding van gemaakt dat ook de tijdsduur afneemt bij iedere uitbreiding. Daardoor zullen veel appspelers er het nut niet van inzien om de academie te uppen. Zou mooi zijn als dat kan worden aangepast.
 

Bijlagen

  • E41A2A20-AADB-4E6E-819A-37A4CC7542FE.png
    E41A2A20-AADB-4E6E-819A-37A4CC7542FE.png
    973,7 KB · Weergaven: 84

Deleted User - 370874

Guest
Ik heb vandaag ontdekt dat het uitbreidingsscherm van de magische academie in de app incompleet is. Er wordt onterecht geen melding van gemaakt dat ook de tijdsduur afneemt bij iedere uitbreiding. Daardoor zullen veel appspelers er het nut niet van inzien om de academie te uppen. Zou mooi zijn als dat kan worden aangepast.

@MarjoWint
Zou je hier een bug melding van kunnen maken in het bug forum?, dan kan @DonFrank dit oppakken en doorgeven.
 

DeletedUser3906

Guest
Goededag!

Ik heb net de update gedownload op me iphone en alles werkt prima maar na de update is mijn hele scherm directe effecten leeg. Enig idee hoe dit mogelijk is?
 

Deleted User - 370874

Guest
Goededag!

Ik heb net de update gedownload op me iphone en alles werkt prima maar na de update is mijn hele scherm directe effecten leeg. Enig idee hoe dit mogelijk is?

Probeer het spel te sluiten en nog eens op te starten.
Mocht het probleem zich daarna nog steeds voordoen neem dan contact op met support.

Dit kan je doen door in de browserversie ergens in je stad op de rechtermuisknop te drukken en dan support te kiezen of via de volgende link.
https://support.innogames.com/kb/onyx/nl_NL
 
het lijkt me ingewikkeld...
je moet gebouwen afbreken (iets waar je voor hebt gewerkt), je moet dan spreuk(en) maken (waarbij je dus relikwieen= zuur verdiend moet inleveren) om dan bijv. 1x magische productie terug te krijgen... ondertussen blokkeer je de magische academie voor minstens 10u (1 spreuk op level5), lijkt me niet echt efficient
 
Bovenaan