• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback spelupdate 1.65

Waarom is overstappen naar HTML5 een goed idee?

Nu is het nog voor het testen. Hopelijk zijn binnenkort alle kinderziekten eruit en kan er gewoon overgestapt worden.

Over een tijdje gaat flash gestopt worden en kan de flashversie niet meer gespeeld worden. Daarom wordt er gewerkt aan een alternatief.
 
Dat heb ik zeker gedaan, alleen is dit enkel een idee (geen bug, want het werd nooit officieel ondersteund) en is de prioritering hiervoor heel laag. Het is verder aan het Product Management om een keuze te maken tussen alle ideeën die liggen.

Klopt werd nooit offcieel ondersteund maar voor vele spelers is het wel een vitaal onderdeel van het communicatie systeem.
Toen ik het spel begon te spelen heb ik mezelf er ook enorm aan rotgeergerd tot iemand kwam met de nu alom bekende omweg.

Bij deze ben ik voor een polletje "kopieren" in HTML5.
Als we met voldoende servers dit opperen komt het mischien wat sneller hogerop de lijst te staan.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Klopt werd nooit offcieel ondersteund maar voor vele spelers is het wel een vitaal onderdeel van het communicatie systeem.
Toen ik het spel begon te spelen heb ik mezelf er ook enorm aan rotgeergerd tot iemand kwam met de nu alom bekende omweg.

Bij deze ben ik voor een polletje "kopieren" in HTML5.
Als we met voldoende servers dit opperen komt het mischien wat sneller hogerop de lijst te staan.

Één van mijn taken is het verwoorden van de wensen van de community, dus in die zin zal ik dit zeker blijven aangeven. Helaas kan ik niks garanderen.
 
Vandaag op mijn ipad4 de update gedownload.
Vooralsnog merk ik weinig verschillen.
Voor de duidelijkheid meld ik nog maar eens de volgende onvolkomendheden:
- Animatie van de Duivelse Windmolen werkt nog steeds niet.
- Notificaties werkt meestal niet! Het spel vereist dan een herstart!?
- De achtergrondgebouwen die je krijgt bij Sommige Oude Wonderen zijn er niet. Erg jammer.

Ik wens jullie succes met de verbeteringen.
 
Bovenaan