• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback spelupdate 1.147

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team

Spelupdate 1.147



Op donderdag 17 februari zullen we onze werelden naar spelversie 1.147 updaten. In deze versie zijn er weer een aantal veranderingen, waarvan je hieronder een lijst kan vinden.

Nieuwe spelonderdelen


  • Nieuwe handwerk-recepten voor de Levenskrachtstoot zijn toegevoegd!
    • Er zijn nu drie nieuwe recepten beschikbaar op crafting slot #3:
      • Levenskrachtstoot 10% (kosten: 1 combinatieversneller, 820 toverspreukfragmenten, 3 visioendampen)
      • Levenskrachtstoot 25% (kosten: 4 combinatieversnellers, 1100 toverspreukfragmenten, 7 visioendampen)
      • Levenskrachtstoot 50% (kosten: 6 combinatieversnellers, 1300 toverspreukfragmenten, 12 visioendampen)
  • Productie in wapenkamers gelijktijdig starten
    • Net als bij andere productiegebouwen, kun je nu tegelijkertijd een productie starten in alle wapenkamers van hetzelfde niveau!
  • Broederschapsavonturen verbeteringen!
    • De voortgang voor broederschapsavonturen-badges is niet langer beperkt. Dat betekent dat elke voortgang die de vereisten van een badge overtreft, niet meer verloren gaat en in plaats daarvan meetelt voor de volgende badge van hetzelfde type.
    • We hebben een sectie met informatie over deelname van broederschapsleden toegevoegd aan het venster stadiumbeloningen. Dit maakt het gemakkelijker om te beoordelen welke spelers nog moeten bijdragen aan een fase om de beloningen te ontvangen.
    • Broederschapsavonturen hebben nu ook voordat een avontuur begint een aftelklok, vergelijkbaar met andere evenementen.

Opgeloste problemen



Zoals met elke update, hebben we ook nu weer een aantal problemen opgelost, waaronder:
  • De beschrijvingstekst voor het Vuur/Storm/Gouden Feniks-artefact is aangepast en wordt nu correct weergegeven en werkt niet op de niet-vermelde feniksen
  • Tekst-/afbeeldingsverschillen voor de zijdefabriek zijn ook verholpen.
  • Voortgangsbalken in de onderzoeksboom van niet-volledig ontgrendelde onderzoeken blijven nu oranje in plaats van groen.
  • Weergaveproblemen op het Simia Sapiens oude wonder zijn verholpen.

Mobiele apps


Let op: de appversie van de update wordt los van de browserversie bijgewerkt. Hierdoor kan het zo zijn dat de update eerder of later beschikbaar is via Google, Apple of Amazon.
  • Grondstofwaarden worden nu altijd naar beneden afgerond om gevallen te voorkomen waarin het leek alsof een speler genoeg grondstoffen had voor een actie terwijl dat niet het geval was.
  • Het uitbreiden-tabblad van gebouwen die in verschillende hoofdstukken verschillende grondstoffen produceren, zal deze veranderende grondstoffen nu correct weergeven.

Zoals altijd horen we graag jullie feedback. Laat ons weten wat je denkt door een bericht in het discussietopic achter te laten!

Met vriendelijke groet,
Jullie Elvenar Team

We horen graag jullie feedback over deze update. En omdat plaatjes meer zeggen dan woorden:
1644927755967.png

1644927781598.png

1644927790036.png

1644927796025.png
 
  • Productie in wapenkamers gelijktijdig starten
    • Net als bij andere productiegebouwen, kun je nu tegelijkertijd een productie starten in alle wapenkamers van hetzelfde niveau!
  • Broederschapsavonturen verbeteringen!
    • De voortgang voor broederschapsavonturen-badges is niet langer beperkt. Dat betekent dat elke voortgang die de vereisten van een badge overtreft, niet meer verloren gaat en in plaats daarvan meetelt voor de volgende badge van hetzelfde type.
    • We hebben een sectie met informatie over deelname van broederschapsleden toegevoegd aan het venster stadiumbeloningen. Dit maakt het gemakkelijker om te beoordelen welke spelers nog moeten bijdragen aan een fase om de beloningen te ontvangen.
    • Broederschapsavonturen hebben nu ook voordat een avontuur begint een aftelklok, vergelijkbaar met andere evenementen

Deze aanpassingen zijn zeer welkom en kijk er naar uit, TOP!!
 
Heel blij met de aanpassingen, zowel het gelijktijdig starten van wapenkamers (zeer welkom!) als de aanpassingen t.a.v. de Broederschapsavonturen, met name de voortgang die behouden blijft... en de aftelklok!!
 

DeletedUser5121

Guest
  • De voortgang voor broederschapsavonturen-badges is niet langer beperkt. Dat betekent dat elke voortgang die de vereisten van een badge overtreft, niet meer verloren gaat en in plaats daarvan meetelt voor de volgende badge van hetzelfde type.
Dit is goed nieuws voor alle speciale bsa-stadjes. Nu kunnen ze in één keer alle wp's en t1'en leeg roetsjen zonder te hoeven tellen.:mad::mad::mad:

Wel blij met alle wapenkamers in één keer starten;)
 

DeletedUser5121

Guest
Ik begrijp je boosheid niet. Iedereen die aan een BSA meedoet, heeft hier baat bij, ook als ze er geen enkel extra gebouw voor plaatsen!

Natuurlijk heeft iedereen er baat bij, maar ik had gehoopt (wishful thinking) dat Inno bij de verbeteringen een list verzonnen zou hebben om de speciale bsa-stadjes nutteloos te maken. Nu maken ze het zelfs stukken makkelijker.
 
Natuurlijk heeft iedereen er baat bij, maar ik had gehoopt (wishful thinking) dat Inno bij de verbeteringen een list verzonnen zou hebben om de speciale bsa-stadjes nutteloos te maken.
Ik begrijp niet waarom je dat zou willen of waarom je boos wordt op spelers die het doen. Sommige spelers houden bewust ruimte vrij voor BSA's (en beperken zichzelf zo in hun bouwruimte), of zijn bereid om hun hele stad overhoop te halen (en daarvoor o.a. teleport-spreuken op te offeren). Het is gewoon een van de mogelijkheden die het spel biedt en gaat tegen geen enkele regel in, dus waarom zouden ze daar geen gebruik van mogen maken? Ze kunnen zo optimaal meedoen aan een BSA en dat komt ten goede aan hun Broederschap. Het is jouw keuze om daar al dan niet gebruik van te maken... :cool:
 

Aeva

Chef
Plus dat er altijd wel een of twee spelers in een BS zitten die veel plek vrij hebben omdat ze klaar zijn met het ene hoofdstuk en nog niet begonnen zijn met het volgende. Heerlijk om dat 'nutteloze' terrein vol te plempen met allemaal kleine fabriekjes of werkplaatsen. Al die piepkleine wuivende boompjes in mijn bos... ;)
 

DeletedUser5121

Guest
Ik begrijp niet waarom je dat zou willen of waarom je boos wordt op spelers die het doen.

Zucht... ik heb het over speciale bsa-stadjes met 100 of meer wp's en even zoveel t1 op level 1. Stadjes die nauwelijks of niet aan het normale spel meedoen, maar uitsluitend bedoeld zijn voor bsa'en. Vaak 2de accounts of overgenomen van spelers die ermee gestopt zijn.
Die kun je nutteloos maken door een andere opdrachtstructuur. Bijvoorbeeld alleen badges maken met je wp's en bonus goederenfabrieken op het hoogste level dat bij je spelvoortgang hoort.
 
Natuurlijk heeft iedereen er baat bij, maar ik had gehoopt (wishful thinking) dat Inno bij de verbeteringen een list verzonnen zou hebben om de speciale bsa-stadjes nutteloos te maken. Nu maken ze het zelfs stukken makkelijker.
Het aantal niet-speciale bsa stadjes is 90% van de spelers als het niet meer is, ik denk dat Inno vooral die spelers wil bedienen. Als je innen lastiger maakt dan raak je ook die 90%.

BSA stadjes zijn heel eenvoudig te verhinderen, geef iedereen een even groot leeg veld ter beschikking (als het ware een tijdelijke 2e stad wat met 1 weggetje begint). Dan is de competitie hoe efficient je die ruimte kunt gebruiken en hoe goed je samenwerkt.
 
Zucht... ik heb het over speciale bsa-stadjes met 100 of meer wp's en even zoveel t1 op level 1.
Zucht... ook dat valt binnen de 'ruimte' die de regels bieden. Verder speel jij inmiddels lang genoeg om te weten hoe fanatiek er door INNO op push-accounts wordt toegezien en/of gehandhaafd (vrijwel niet) en persoonlijk vind ik dat veel ernstiger dan zo'n speciaal bsa-stadje.
 
Leuk idee, maar volgens mij los je daar het 'probleem' wat @Yulia met speciale stadjes heeft, niet op...
Jawel, alleen produkties uit de 2e stad tellen mee voor het bsa.
Er is dus een gelijk speelveld voor iedereen.

Je kunt dat zien als dat iedereen een speciaal bsa stadje heeft gekregen, en in dat geval inderdaad, je hebt nog steeds speciale bsa steden :)
 

Aeva

Chef
Sorry jongens, maar wat een gedoe en alleen omdat iedereen lekker zelf bepaalt hoe hij/zij/team speelt. Gewoon je eigen spel spelen volgens de spelregels en de aard van je team en verder gewoon niet bemoeien met hoe anderen hun spel willen spelen. Geeft minder gedoe en minder pijn in je buik.
 
Ben ook geen voorstander van speciale BSA stadjes, maar kan me er ook niet heel druk om maken.
Als je die dan weet te verslaan als BS met geen BSA stadjes des te meer eer lijkt me ;-)
 
Bovenaan