• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback spelupdate 1.126

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team

Spelupdate 1.126



Op donderdag 1 april zullen we onze werelden naar spelversie 1.126 updaten. In deze versie zijn er weer een aantal veranderingen, waarvan je hieronder een lijst kan vinden.

Verbeteringen


  • De evenement-winkel is aangepast zodat de korting op pakketten duidelijker weergegeven wordt.

Opgeloste problemen



Zoals met elke update, hebben we ook nu weer een aantal problemen opgelost, waaronder:
  • Toernooien - Een zeldzame bug kan ervoor zorgen dat het toernooischerm oneindig werd geladen. Dit zal niet meer gebeuren.
  • Productie - Sommige producties vertoonden setbonussen niet correct, wat ertoe zou kunnen leiden dat er verschillende nummers worden weergegeven. Deze bonussen worden nu correct weergegeven.
  • Relikwieën - We hebben een paar bugs opgelost in het relikwieën-venster: Tooltips worden weer correct weergegeven en de ontbrekende gloedeffecten voor spirituele goederen komen ook terug.
  • Wereldkaart - Bij het voor de tweede keer betreden van de wereldkaart, zouden de tooltips voor de onderste pictogrammen niet correct worden weergegeven. Dit is opgelost.
  • Wereldkaart - Een probleem waarbij het niet mogelijk is om directe tijdseffecten te gebruiken bij het verkennen van de wereldkaart, is ook opgelost. Verken vooruit!
  • Verbindingspictogram - Soms werd het pictogram met verbindingsproblemen weergegeven tijdens het spelen, ondanks dat de verbinding in orde was.
  • Effecten - Als je kennispunten voor oude wonderen koopt, lijken twee Premium-effecten (animaties) te tellen voor je diamanten. We hebben ze teruggebracht tot één effect.

Mobiele apps



Let op: de appversie van de update wordt los van de browserversie bijgewerkt. Hierdoor kan het zo zijn dat de update eerder of later beschikbaar is via Google, Apple of Amazon.
  • Gebouwen: De tijd voor sommige gebouwen (Bubbelpraalwagen, Monument van steen) werd niet correct weergegeven en zal nu correct worden weergegeven.
  • Knoppen: sommige knoppen misten de juiste aanraakfeedback en zullen nu correct reageren op het indrukken met een vinger.
Zoals altijd horen we graag jullie feedback. Laat ons weten wat je denkt door een bericht in het discussietopic achter te laten!

Met vriendelijke groet,
Jullie Elvenar Team
We horen graag jullie feedback over deze update.
 
De grootste grappen zijn wat er niet staat.

Een gelijkwaardig speelveld in het toernooi voor iedereen, behalve dat de eind spelers een helling van 15-20% moeilijkheidsgraad per hoofdstuk hebben.

De "oplossing" van de maansteen set, je kunt geen grote aantallen nieuwe sets meer krijgen, maar al die miljoenen biebs en boekenrol gebouwtjes die er al staan produceren nog steeds een groeiende berg boekenrollen en blijven dat ook doen.
 

DeletedUser5121

Guest
Wat er ook niet staat (of ik kijk er overheen) is de nieuwe layout van de icoontjes voor goederen en nederzettinggoederen. Eindelijk zien hoeveel blauwdrukken en runenscherven je hebt. Super!
 
Ik vind het overzicht zeer onoverzichtelijk geworden. Met ongewenste informatie voor 1 oogopslag, zeker het overzicht voor de mana en gastgoederen. Ik moet nu een half scherm afzoeken. Het ergste is dat het erg moeilijk leesbaar is met de donkere achtergrond. Van mij mag de compacte versie meteen terug. Tenminste ik hoop dat het een 1 aprilgrap is want dit stond niet bij de aankondigingen van de update.
 
Ik vind het overzicht zeer onoverzichtelijk geworden. Met ongewenste informatie voor 1 oogopslag, zeker het overzicht voor de mana en gastgoederen. Ik moet nu een half scherm afzoeken. Het ergste is dat het erg moeilijk leesbaar is met de donkere achtergrond. Van mij mag de compacte versie meteen terug. Tenminste ik hoop dat het een 1 aprilgrap is want dit stond niet bij de aankondigingen van de update.

Het is gewoon even wennen, een half scherm afzoeken is wat overdreven.
in plaats van onder elkaar, staat het nu naast elkaar.

Dit is de eerste keer dat ik een verzoek hoor voor minder informatie ipv. meer informatie. het voerzoek om bv te zien hoeveel blauwdrukken je bezit is een groot verzoek dat al bijna 4 jaar regelmaat wordt verzocht.

Ik ben er iig erg blij mee. het is wel even wennen ja dat het nu in 3 kolommen staat, maar dat went vanzelf
over een paar weken weet je niet meer beter en is het net zo snel en makkelijk
 
Dat vinkje om fabrieken gelijk op te starten (net als met de werkplaatsten) is een grote plus en heb ik al in instellingen aangepast.

Een klein aandachtspuntje: als de fabrieken wel van dezelfde soort zijn, maar niet een gelijk level hebben werkt het niet. Voorbeeld:

3x marmerfabrieken - alle drie level 6
Het gelijk opstarten werkt perfect

3x marmerfabrieken - 2x marmerfabriek level 6 + 1x maal marmerfabriek level 7
Het gelijk opstarten werkt niet.

Met vriendelijke groet,
Arikarion Bergbron
 
Het is gewoon even wennen, een half scherm afzoeken is wat overdreven.
in plaats van onder elkaar, staat het nu naast elkaar.

Dit is de eerste keer dat ik een verzoek hoor voor minder informatie ipv. meer informatie. het voerzoek om bv te zien hoeveel blauwdrukken je bezit is een groot verzoek dat al bijna 4 jaar regelmaat wordt verzocht.

Ik ben er iig erg blij mee. het is wel even wennen ja dat het nu in 3 kolommen staat, maar dat went vanzelf
over een paar weken weet je niet meer beter en is het net zo snel en makkelijk
Ik vermoed dat er nu drie kolommen zijn omdat ik verwacht dat er nieuwe goederen bijkomen in een volgend hoofdstuk. Dat die handwerk goederen vooraan staan is omdat de alfabetische volgorde wordt aangehouden. Zet die kolom dan achteraan voor de mensen die zo graag het overzicht willen zien. Of geef de mogelijkheid bij instellingen om deze kolom uit te schakelen.

Het aantal kolommen zal inderdaad wel wennen, even als het scheef met mijn neus op het scherm moeten zitten om het overzicht goed te kunnen zien.
Maak er dan in ieder geval een lichte achtergrond met zwarte letters van. Ik ben nachtblind, dus in deze kleurencombinatie is het voor mij erg moeilijk leesbaar. Ik rij geen auto in het donker omdat ik met mijn neus tegen de ruit moet zitten om de weg een beetje te kunnen volgen. Nu zit ik met mijn neus op het scherm en met mijn ogen te knijpen om het goed te kunnen zien. Ik zal niet de enige zijn die dit niet prettig vind.
 
Ik ben nachtblind, dus in deze kleurencombinatie is het voor mij erg moeilijk leesbaar. Ik rij geen auto in het donker omdat ik met mijn neus tegen de ruit moet zitten om de weg een beetje te kunnen volgen. Nu zit ik met mijn neus op het scherm en met mijn ogen te knijpen om het goed te kunnen zien. Ik zal niet de enige zijn die dit niet prettig vind.
Zou niet weten hoeveel last iemand heeft van nachtblind maar zie wel dat je het bericht om 4.38 uur in de nacht aanmaakt.
 
ja dat had ik dus ook denk eindelijk net als de WP,s maar er zitten toch nog wat kinder ziektes in, ook al heb je alles op de zelfde level en je hebt er 5 dan geeft die er maar 4 aan, en ook als je verschillende levels hebt doe die het alleen met dat level en moet je het als nog met de hand aan zetten dus dat werkt niet, hij doet het wel ook met de Gastrassen bijvoorbeeld bij de Boselven dan doen ze met alle marmer dus dat is top. nu de rest nog in oorden zijn.
 
Zou niet weten hoeveel last iemand heeft van nachtblind maar zie wel dat je het bericht om 4.38 uur in de nacht aanmaakt.
ik weet het mijn zus heeft dat ook, maar wat het auto rijden betreft je heb van die Gele/oranje brillen dat is beter voor je ogen en als er dan een tegenligger komt met zijn koplampen hoog dan verzwakt dat het licht, het is ook goed bij Sneeuw al hebben we dat erg weinig tegenwoordig. maar je zou het ook op de computer kunnen proberen.
 
Ik ben erg blij met het vinkje en het overzicht. Is even wennen het veranderde beeld, maar dat komt snel genoeg.

Kunnen we dat vinkje ook niet in de kazerne etc krijgen, dan je in een keer alle plekken kan vullen =D En de wapenkamers. Ik ben wel voor dergelijk gemak, ha ha!
 
Screenshot from 2021-04-08 12-19-18.png

Ik zou graag de stadsuitbreiding die ik nog niet gezet heb toevoegen aan mijn stad.
Ik zou ook graag een premium uitbreiding willen kopen.

Echter de extra moeilijkheids graad van toren en toernooi die dat oplevert kan ik me als eindspeler niet veroorloven.
 
Bovenaan