• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 1.55

DeletedUser3

Guest
Beste Elvarianen,

Zojuist zijn de release notes voor de aankomende update geplaatst.
Graag lezen we wat jullie ervan vinden!

Met vriendelijke groet,

Het Elvenar team
 

DeletedUser

Guest
Een vraagje over de toernooien in de app: kunnen die dan ook handmatig bevochten worden, of nog steeds alleen maar autovechten of afkopen?
 

DeletedUser1427

Guest
Een vraagje over de toernooien in de app: kunnen die dan ook handmatig bevochten worden, of nog steeds alleen maar autovechten of afkopen?

Handmatige gevechten is helaas nog geen optie in de app, je kunt ervan uitgaan dat deze voor nu auto-vechten en afkopen is.
 

DeletedUser1427

Guest
Is er al zicht op de termijn dat je ook punten kan steken in oude wonderen via de app?

Helaas is hier nog geen datum over bekend, wij hopen uiteraard ook dat dit snel gebeurt.

Te vroeg gejuicht! ik kan hem niet op de tablet spelen, (Toernooi) helaassssss......

De app update wordt op een ander moment actief, in dit geval mogelijk pas vrijdag (als er geen vertragingen zijn).
 
Sinds korte tijd is het aldoor nodig om te refreshen omdat er van alles niet werkt tot je dat doet.
Wordt daar ook iets mee gedaan?
 

DeletedUser

Guest
Desi zei:
In deze update geen grote wijzigingen of nieuwe toevoegingen. Wel zijn er uiteraard weer een aantal bugs opgelost!
Je bent de nieuwe bugs vergeten te vermelden. :(
 

DeletedUser1427

Guest
Wij zijn idd op de hoogte van dit probleem, dit probleem was al bekend vanuit de Beta (melding te bereiken via deze link) nu is dit probleem ook op live aanwezig. Het probleem is al bevestigd daar dus er wordt aan gewerkt om dit probleem op te lossen.
 

DeletedUser3382

Guest
LOL, ja iedere keer als ik nu inlog staan er 100 chatberichten, maar als ik ga kijken staat er hooguit 1tje. :(
Wat een tegenvaller. Kan op Android helemaal geen toernooi spelen. Waarom dat dan melden?
Op PC altijd 100 chat berichten, zoals iedereen in het team. Als dit bij bèta al bekend was, waarom dan toch doorvoeren?
 

DeletedUser990

Guest
Eigenlijk benieuwd hoe ze dat door willen voeren dat 3 en 9 uur sperituele goederen bij elementalen niet meer 1 of 2 dagen zijn.
Dat zou betekenen dat bij het volgende BS avontuur ik dus met mijn grote fabrieken geen 1 of 2 dag produkties, diamanten ketting of standbeeld kan maken.
Weet wel dat iedereen kleine fabriekjes ervoor neerzet, maar soms komt het zo uit dat je weet tja kan niets ophalen omdat..... en dan neem ik de grote fabrieken.
Maar word dus verplicht nu kleine fabrieken neer te zetten ook voor de 1 en 2 dag-en produktie van de lopende opdrachten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Eigenlijk benieuwd hoe ze dat door willen voeren dat 3 en 9 uur sperituele goederen bij elementalen niet meer 1 of 2 dagen zijn.
Dat zou betekenen dat bij het volgende BS avontuur ik dus met mijn grote fabrieken geen 1 of 2 dag produkties, diamanten ketting of standbeeld kan maken.
Volgens mij hebben ze dat al gedaan.

Ik kan het niet zo snel vinden, maar ik kan me herinneren gelezen te hebben dat je ook 1 fabriek op level 23 (het hoogste level onder spirtuele goederen) kunt houden voor die opdrachten.
Je idee van een level 1 fabriek spreekt me echter meer aan :)

Ik ben nog lang niet in dat hoofdstuk, dus ik ga me er nog niet druk om maken :)
 

DeletedUser1427

Guest
Ze vermelden op vrijdag kan er op tablet toernooien worden gepeeld, maar kunnen ze ook vermelden welke vrijdag?

De toernooien zijn een wekelijkse evenement, de update voor de app kan vermoedelijk wat vertraging opgelopen hebben wij adviseren dan ook om in de gaten te houden totdat de update beschikbaar is voor de app versie.
 
Bovenaan