• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 1.55

DeletedUser1427

Guest
UPGRADE je mobiel ... en je kan vanavond het toernooi spelen op je mobiel ;)

Ik heb je bericht verplaatst naar het feedback topic van deze release, hier valt de update van de app versie ook onder. Bedankt voor het meedelen.
 
hallo allemaal.
Ik ben blij dat het toernooi nu ook via mobiel/tablet kan worden gespeeld.
Nu kan de rest van mijn broederschap ook meedoen.
als iemand speelt via BlueStacks dan moet je eerst Elvenar updaten.
 
Privacy mededelingen.

Goh wat was ik blij dat ik dat vandaag als nieuw in mijn inbox kreeg bijna 2 weken na dato van de lancering, zeer up-to-date.
Wat ik niet begrijp is waarom moet hier vrijwel alles met mosterd na de maaltijd.Kan er niet gewoon geanticipeerd worden op het nu.
Of zijn jullie zo bang op reacties? Als dat het geval is dan is er iets goed mis en zal er daarom ook maar niet vanuit gaan.
 

DeletedUser2349

Guest
;) Mooi dat de toernooien nu ook op de app gespeeld kunnen worden; o_O toch even 2 kritische kanttekeningen:
  1. Handmatig vechten is nog niet mogelijk (net als voor provincies), dus alleen automatisch en afkopen (voor veel spelers voldoende).
  2. Als je even vast staat in het onderzoek, of aan het einde bent v/h laatste hoofdstuk; kan je nog steeds niet de KP, die je in het toernooi wint, in OW storten. Waardoor je dus al heel snel met een volle KP-balk zit die je op de app niet kunt gebruiken.
 

DeletedUser2226

Guest
Uit de release notes voor mobiel: "Spelers met meer dan 10 miljoen munten kunnen nu hun totale aantal munten zien, het wordt niet meer afgekapt"

Volgens mij is juist het omgekeerde gebeurt: eerst werd het aantal munten in duizenden weergeven (bv. 12345k), nu alleen nog in miljoenen (bv. 12m). Erg irritant als je dichtbij de maximale capaciteit van je opslag komt.

En voor de zekerheid gecheckt: ik heb release 1.55.2 op mijn mobiel.
 

DeletedUser990

Guest
Heb eindelijk op mobiel gevonden waar spiretuele goederen staan!
In het stadhuis bij de relekwieen.
Was dat ik even wou kijken hoeveel munten ik precies kon opslaan anders had ik ze nog niet gevonden!
 

DeletedUser2114

Guest
Was dat ik even wou kijken hoeveel munten ik precies kon opslaan anders had ik ze nog niet gevonden!
Dit kun je ook gewoon zien als je op je muntenbalk klikt en dan zie je ook precies hoeveel munten je hebt in duizendtallen ipv in miljoenen.
 

DeletedUser990

Guest
Dit kun je ook gewoon zien als je op je muntenbalk klikt en dan zie je ook precies hoeveel munten je hebt in duizendtallen ipv in miljoenen.

Natuurlijk, maar omdat ik op TABLET speelde en niet wist waar de spirutele goederenvoorraad stond, was ik blij dat ik stadhuis aanklikte.
Nu weet ik dus waar de spirutele voorraad staat op de TABLET. Niet zoals in de pc bij de gewone voorraad, waar ik hem zocht!
 

DeletedUser2114

Guest
Natuurlijk, maar omdat ik op TABLET speelde en niet wist waar de spirutele goederenvoorraad stond, was ik blij dat ik stadhuis aanklikte.
Nu weet ik dus waar de spirutele voorraad staat op de TABLET. Niet zoals in de pc bij de gewone voorraad, waar ik hem zocht!
Ik snap dat je blij was dat je daar keek omdat je nu weet waar spirituele goederen staan :) Maar ook in de app kun je op de balk met munten en voorraden kijken om te zien hoeveel je er hebt ;)
 
Bovenaan