• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 1.25

Zijn de blauwprinten ook op een andere manier te verkrijgen? Wij komen niet verder dan het eerste kistje (laatste toernooi voor het eerst 2de kistje)
 

DeletedUser1635

Guest
Ze zijn te koop wanneer je ze nodig hebt, bij het uitbreiden van magische gebouwen. Je ze kosten wat diamanten, maar dat kosten de magische gebouwen ook ;)
 

DeletedUser447

Guest
ik ben blij met deze veranderingen, dat brengt vooral de toernooien als broederschap meer in de aantrekkelijke kant
eerder behaalden we gemiddeld 3 kisten maar nu gaan we natuurlijk voor meer.
de schatkisten zwerven weer in het ronde bij burenhulp geven dat vind ik persoonlijk wel wat minder.
al met al een goede update.
 

DeletedUser572

Guest
Ik mis wel een hele boel kennispunten in de nieuwe toernooien, dat is wel jammer. :(

Wel leuk dat er meer andere beloningen zijn, zorgt voor afwisseling. Over de punten kan ik nog niet veel zeggen, dat komt later in de week. Al ziet het er wel al een heel stuk aantrekkelijker uit nu.
 
vraag , de kapotte runescherven worden die direct toegevoegd in je balkje en kan je ze daar dan ook laten tot je een volle balk hebt om een hele rune te maken
 
Ja, maar je balk kan (nog) niet meer dan 10 runescherven bevatten.
Er is wel gemeld dat men daar aan werkt (alleen toernooischerven) maar dat dit nog niet geimplementeerd is.
Maak hem dus op tijd leeg.
 

DeletedUser

Guest
LOL iemand een brilliant idee hiervoor?????? Ik heb het maar opgegeven :(:(:(:(:mad:

Dit is ronde 2 voor provincie 9
really.gif


Heb van alles al geprobeerd, maar ik wordt plat gemaaid door de kannoniers voordat ik een kans krijg om zelfs maar in de buurt van ze te komen.
De volgende confrontaties zijn meer van dezelfde ellende :(, en dit zou een makkelijk toernooi zijn, REALLY????? :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Dat we minder kps en relikwieën krijgen, het zij zo
Dat we belachelijk veel spreuken krijgen waar we niets mee doen, het zij zo
Dat we aanzienlijk meer legereenheden kwijt zijn aan de toernooien, doet pijn, maar het zij zo

Maar dat we onmogelijke gevechten krijgen vanwege absurde obstakels, dat is voor mij wel de finale druppel. Ik denk dat ik maar op zoek ga naar OWs en evenementgebouwen die mij Orken leveren. Dan kan ik de wapenkamers afbreken en heb volop ruimte voor nuttige gebouwen.
Wat wat moet ik nog met die dingen als ik niet kan vechten in de provincies en nu ook al niet meer in de toernooien :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De volgende confrontaties zijn meer van dezelfde ellende :(, en dit zou een makkelijk toernooi zijn, REALLY????? :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Sorry i zei dat dit makkelijk was maar blijkbaar is dit niet meer zo. 9 weken geleden was dit wel nog makkelijk. Maar ondertussen is er een ai update geweest waardoor treants gekke dingen doen (1 stap richting tovenares ipv 2?) cirkeltjes draaien.
En er zijn ook nu maar 4 gevechten per provincie, maar 95% bevat minstens 1 tovenares, vroeger had je er toch wel een stuk minder. (Al heb ik gezien op en2 dat er in ronde 3 precies minder tovenaressen zijn, dus misschien wordt het wel beter volgende rondes, hoop doet leven)
 

DeletedUser

Guest
@kersepitje Ik vecht nauwelijks automatisch, dus ik zou geen last moeten hebben van een grillige AI

Met een combinatie van hondjes en Treants lukte het de eerste ronde nog redelijk goed t/m 11 provincies, maar wel een een stuk groter troepenverlies (maar daarvoor was ik gewaarschuwd he ;)). Maar in de 2de ronde loop ik zelfs met zelf vechten al halverwege vast vanwege de meer dan bizarre obstakels. Je eigen troepen staan vast en de kannoniers schieten al de helft van je troepen neer voordat je ook maar 1 stap kunt zetten. Dit is te belachelijk voor woorden. Ik weiger te onderhandelen in toernooien, dus dat wordt echt einde verhaal voor mij als dit zo blijft :(
 
De kistjes met beloningen lijken makkelijker te halen, maar we krijgen minder punten per confrontatie en per provincie, dus of het komt op hetzelfde neer als voorheen, of we zijn erop achteruit gegaan (ik heb de cijfers niet bijgehouden van hoe het was voor de laatste update).
KP was een belangrijke motivatie om deel te nemen aan toernooi. Dat vervalt nu.
Het verminderen van het aantal confrontaties is wel een goed idee.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser472

Guest
ik vind nog wel erg fijn dat een battle op ronde 1 veel meer waarde heeft dan eerst dit maakt het ook gewoon veel leuker voor sommige spelers helaas zijn we wel de kp kwijt maar ben toch blij dat we de blauwdruk nu kunnen bemachtigen hoop dat die in de toekomst meer gaat doen
 

DeletedUser

Guest
Al iemand een oplossing gevonden voor mijn voorbeeld van hierboven? Of ben ik de enige die dit soort onmogelijke obstakels voor mijn kiezen krijg?

Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe toernooien?
 

DeletedUser1427

Guest
Al iemand een oplossing gevonden voor mijn voorbeeld van hierboven? Of ben ik de enige die dit soort onmogelijke obstakels voor mijn kiezen krijg?

Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe toernooien?

Ben zelf er ook mee aan het puzzelen hoe ik dit soort gevechten kan winnen, mij lukt het met automatisch vechten wel maar de verliezen zijn enorm. Handmatig vechten heb ik op enkele gevechten uitgeprobeerd maar vaak moeten opgeven omdat de overmacht of keuze van mijn eenheden niet juist zijn dan.. Ligt denk ik ook aan de OW levels die het vechten zodanig kunnen beïnvloeden denk ik.. ben nog te onervaren met handmatig vechten denk ik ;)
 
@ Didi: kan je het niet halen met 5 tovenaars-eenheden? Worden er direct 4 uitgeschakeld dan? Anders combineren met treanten en/of cerberi
 
Het probleem is dat het 3sterren cannoniers zijn (neem ik aan)
Die hebben een speciale aanval die elke defensie sloopt. -30% defensie is heel veel meer, bv het eerste kanonschot levert 4 doden op, de 2de 21!!!!
Dit is Innogames rekenen helaas.

Zonder die speciale aanval was deze denk ik wel te doen geweest met een combinatie van treants en bloesemmagiers.

Dit toernooi is echt een drama, die AI heeft er de laatste weken al voor gezorgt dat ik lang niet zoveel zin meer in toernooien heb, het is gewoon $&#%*$#!!.
Ze hebben er echt het halve toernooi mee verknalt maar weigeren toe te geven, ze "verbeteren" het, en met verbeteren bedoelen ze in realiteit we maken het nog slechter. zo is de laatste weken de AI van slecht naar waardeloos, naar een dieptepunt gezakt dat niet eens meet te kwantificeren valt :(

Als voor het blauwdruk, die kunnen we al bijna niet meer mislopen met nog 1 ronde te gaan morgen
upload_2017-3-18_17-59-18.png


We hebben onze leden al 2 weken geleden voorbereid en enkelen hebben vorige week heel rustig aangedaan of niets gedaan om deze week te vlammen.

en met resultaat :D
 

DeletedUser1143

Guest
Als voor het blauwdruk, die kunnen we al bijna niet meer mislopen met nog 1 ronde te gaan morgen
index.php


We hebben onze leden al 2 weken geleden voorbereid en enkelen hebben vorige week heel rustig aangedaan of niets gedaan om deze week te vlammen.

en met resultaat :D


Yes , We Can !!! :D:D
 

DeletedUser

Guest
@ Didi: kan je het niet halen met 5 tovenaars-eenheden? Worden er direct 4 uitgeschakeld dan? Anders combineren met treanten en/of cerberi

@Aiki, helaas 5 tovenaressen heb ik geprobeerd, maar ik kan de eerste ronde 3 troepen niet bewegen, dus die zijn al gelijk kanonnenvoer :(
Hetzelfde geldt voor treants, het kost teveel tijd om bij de kanonniers te komen voor ze totaal ingemaakt worden. Met een cerberus kan ik niet bij de tovenares komen, dus die helpt ook niet.
Ook nog golems geprobeerd, maar dat was helemaal drama :(:(:mad:

Ik vind het werkelijk een waardeloos toernooi. De gevechten zijn aanzienlijk moeilijker, waardoor je minder provincies kunt doen.
Het eindresultaat zal zijn dat wij (hopelijk!) morgen kistje 6 halen (wat we al regelmatig deden), maar daarmee zijn we wel allemaal veel meer troepen kwijt en zijn de prijzen stukken minder.
Voor alle duidelijkheid ik reken die idiote hoeveelheid spreuken niet tot prijzen. :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 
Bovenaan