• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 1.25

DeletedUser3

Guest
Elvarianen,

De nieuwe release naar 1.25 staat gepland De inhoud hiervan kun je hier vinden.

We zijn erg benieuwd naar jullie mening!

Het Elvenar team.
 
Toernooiupdate tijdens het toernooi? dat lijkt me niet logisch? zou je niet beter de update voor het toernooi begint doen, of het toernooi verlaten?
In die eerste dag zou je anders al een groot deel van de 40k voor de blauwdruk kunnen halen.
 
snel effe en.forum gecheckt:
On Monday March 13th we will update our International server to version 1.25. You might notice that we are skipping version number 1.24, which is because of changes that we recently applied to our Beta updates. Should you be interested in more information on that, you can check it out on the Beta forums, in this thread: click. For the full list of changes, please check below!
dus toch maandag

Maar op het duitse forum staat:
am Mittwoch, den 15.03.2017, wird voraussichtlich das Update auf Version 1.25 stattfinden. Du kannst feststellen, dass wir die Versionsnummer 1.24 übersprungen haben, aufgrund unserer Änderungen des Updatezyklus auf unserem Beta Server. Bei diesem Update erwarten euch Änderungen bei den Gemeinschaftsturnieren, ein neuer Ladebildschirm und einige Fehlerbehebungen. Unten könnt ihr die Veränderungen im Detail einsehen.

Wichtig: Die Änderungen bei den Gemeinschaftsturnieren können nicht während der Laufzeit eines Turniers aufgespielt werden. Daher wird das Turnier ausnahmsweise auf folgenden Zeitraum verschoben:

Beginn: Mittwoch, den 15.03.2017 um 19:00 Uhr
Ende: Sonntag, den 19.03.2017 um 19:00 Uhr

Dus ook woensdag, en daar wordt het toernooi verlaat :)
 

DeletedUser472

Guest
jee de toernooien update komt er aan dan gaan we eindelijk voor die blauwdruk
 

DeletedUser1143

Guest
@Desi

dr mist nog iets in je aankondiging. ( release 1.25)

De Broederschaps Toernooien hebben enkele balansaanpassingen ondergaan: <link van de aankondiging>
 

DeletedUser472

Guest
wanneer komt deze release eigenlijk komt die op de gebruikelijke woensdag en zijn we eindelijk net als de duitsers en engelse begonnen met vroeg release plaatsen of komt die morgen
 
Goed dat we verwittigd worden.
Ik vind het wel jammer dat de aankondiging vol taalfouten staat. Is @Desi geen native speaker van het Nederlands?
Dit is bijvoorbeeld geen Nederlandse zinsbouw: "Relikwieën verzameld uit Toernooien tellen nu mee met de progressie van Quest." Het is iets waar ik net een bug report wou voor aanmaken, dus ik begrijp wel waar het over gaat, maar het is absoluut geen correct Nederlands.
 

DeletedUser3

Guest
@Aiki best grappig dat je nativw speaker gebruikt om aan te geven dat nederlands wellicht niet mijn moederstaal is ;)
Ik zal voortaan wat meer mijn best doen op de vertalingen.. En om je vraag te beantwoorden, ik ben geboren en al mijn hele leven woonachtig in Nederland.
 
  • Het Boek der geheimen is niet afvragend meer wat het heeft geproduceerd
Dat is ook niet echt goed Nederlands, een iets te letterlijke vertaling van het Engels :)

Maar eeuh Desi, misschieen moet je bij de aankondiging nog bijzetten dat het toernooi verlaat is voor ons.
 
@Desi : dat wordt veel gebruikt hoor, het is compacter dan "moedertaalspreker" en het klinkt hipper ;) Hoewel ik moet bekennen dat het studeren van Engelse taalkunde me ook wat in de richting van die voorkeur duwt, maar we blijven kritisch :D
Waar ik al direct over struikelde was "Onze laadscherm is herontworpen. Bekijk nu onze gave nieuwe scherm". Dat is taal die ik hoor bij jongeren van Marokkaanse of Turkse afkomst. Die hebben blijkbaar moeite om in te schatten welke woorden mannelijk, vrouwelijk of onzijdig zijn in het Nederlands.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser234

Guest
@Aiki Dit begint toch verdacht veel te lijken op een sollicitatie naar vertaler voor de wiki. :p
 

DeletedUser222

Guest
Misschien is het niet helemaal goed vertaald maar de aankondiging is wel een vroegtijdig stadium geplaatst. Dit was toch wat we wilden?

Sorry hoor @Desi, je kan het ook nooit goed doen :D
 
Bovenaan