• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 0.31

DeletedUser7

Guest
Het probleem is niet zozeer dat mensen te veel kregen, maar dat slechts sommige mensen te veel kregen. Anderen kregen juist veel te weinig. En dat is niet bepaald eerlijk. Bovendien zijn sommige bugs een stuk makkelijker te verhelpen dan andere. Lag/vertraging is bijvoorbeeld lastiger op te lossen dan dit probleem met burenhulp.
 

DeletedUser

Guest
volgens mij kregen de mods te weinig toen ik langs kwam haha wat ik van hun zou krijgen weet ik niet ze komen nooit terug ahha
 

DeletedUser274

Guest
allereerst dan maar een een hug voor de moderators. *hug* bij deze.

En dan de vraag of het volgende wellicht ook aan de techneuten is doorgegeven;
Ik krijg continue te zien dat er nieuwe berichten zijn, terwijl die er niet zijn.... Als leider van een BS is dat best vervelend als je steeds voor niks naar je berichten gaat om te checken of het de bug is, of toch een bericht van iemand.
 

DeletedUser7

Guest
Daar zijn we van op de hoogte @nomnom. Het zal echter bijna zeker tot de volgende update duren voordat die bug er uit is. Alhoewel ik begrijp dat het vervelend is, heeft het geen prioriteit, aangezien het alleen visueel is. Bovendien kun je er (sprekend vanuit mijn ervaring) bijna altijd vanuit gaan dat je geen nieuw bericht hebt gekregen.
 

DeletedUser68

Guest
Dat zal wel een hele moeilijke bug zijn hij is er al even en het kost de ontwikkelaar geen inkomsten zoals het munten festijn
C/Q dat spelers geen munten kregen als ze hande geven
hmmm 100 handjes geven geeft 1710 k munten 2 handjes krijgen ook 1700k munten
Erg vervelend die vele handen weggeven als je zo veel krijgt voor niks doen

Ik heb er mijn mening over

Ik ben ook gilde leider en krijg heel wat vragen over me heen het is erg irritant lord jirre
 

DeletedUser

Guest
Kan het zo zijn dat bij de laatste fix ook enkele prijzen van provincies omlaag zijn gegaan? Ik had gisteren het idee dat ik voor bepaalde provincies minder zou hoeven te betalen dan eergisteren en vanochtend kostte mijn verkenner ineens maar 940K waar dit gisteren voor dezelfde ring nog 1100K kostte.
 

DeletedUser

Guest
Denk het niet Lervan, bij mij gaan de kosten voor verkennen alleen maar omhoog :(
 

DeletedUser7

Guest
Dat lijkt me inderdaad haast van niet. Ik heb mijn eigen provincies niet heel scherp in de gaten gehouden, maar volgens mij zit daar geen verschil in.
 

DeletedUser

Guest
pff die stomme klote berichten zijn nog niet gefixt , steeds nog paar honderd berichten
 

DeletedUser

Guest
Daarstraks waren het er maar 48 in plaats van 50, dus het gaat de goede kant op.
 
Bovenaan