• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 0.31

DeletedUser3

Guest
Elvarianen,

Graag horen we jullie feedback op release 0.31.

Het Elvenar team
 

DeletedUser

Guest
Lees ik nu goed dat de volgende bevestigde bugs nog niet gefixt worden:
- Upgrade-quests voltooien niet altijd correct
- Ontdekte provincies zeer traag weergegeven
- Terugkerend geluid "opdracht voltooid"
- Munten bij cultuur
- Gebouwen onzichtbaar na upgrade

En dus ook niet de volgende bugs die "in onderzoek" zijn:
- Mail komt soms niet aan
- Geen geluid bij zwaard acrobaten

Vooral het niet fixen van "Upgrade-quests voltooien niet altijd correct" zou ik een zeer ernstige zaak vinden. We lopen nu al 2 weken beloningen mis. En dat zou dan nog 2-3 weken langer duren voordat het gefixt wordt?

Graag uitleg hierover.
 

DeletedUser68

Guest
Het is niet belangrijk wat we zeggen vind ik persoonlijk (sorry hoor mods maar het is gewoon zo )
kunnen onze mods zelf niks aan doen. laten we daar rekening mee houden

Morgen lekker de nieuwe versie 0.31 en de bugs die er bij horen de oude bugs nog niet opgelost en alweer nieuwe erbij gooien
Wat een goed idee.
Dan heeft de Nederlandse server weer wat punten op de kalender gezet voor volgend jaar
Denk erover om een poll op te zetten .
wie stemt er voor geen update,s maar eerst alle bugs eruit hmmmmm
Vooral het niet fixen van "Upgrade-quests voltooien niet altijd correct" zou ik een zeer ernstige zaak vinden. We lopen nu al 2 weken beloningen mis. En dat zou dan nog 2-3 weken langer duren voordat het gefixt wordt?

Graag uitleg hierover.
Het interesseert ze waarschijnlijk niet veel omdat dit niet het diamanten verkoop in de weg staat heeft geen prioriteit
Sorry maar ben eerlijk:cool::cool::cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3

Guest
Ik had echt gehoopt dat de bug van de quests in deze release opgelost zou zijn.
Het is een uitermate vervelende voor spelers omdat we allemaal hierdoor gewoon beloningen mislopen of er langer op moeten wachten omdat het support team ze eerst moet onderzoeken.

Ik hou de reports die we hierover hebben gedaan bij de ontwikkelaars scherp in de gaten. In eerste instantie was er een oplossing, echter bij het testen bleek deze nog niet goed genoeg te werken.

Ik doe mijn best om deze vervelende bug via een hotfix opgelost te krijgen voor de volgende release (0.32) maar kan helaas niets beloven.
 

DeletedUser

Guest
Ik had echt gehoopt dat de bug van de quests in deze release opgelost zou zijn.
Het is een uitermate vervelende voor spelers omdat we allemaal hierdoor gewoon beloningen mislopen of er langer op moeten wachten omdat het support team ze eerst moet onderzoeken.

Ik hou de reports die we hierover hebben gedaan bij de ontwikkelaars scherp in de gaten. In eerste instantie was er een oplossing, echter bij het testen bleek deze nog niet goed genoeg te werken.

Ik doe mijn best om deze vervelende bug via een hotfix opgelost te krijgen voor de volgende release (0.32) maar kan helaas niets beloven.
we weten dat het niet aan onze ned moderators ligt , ligt aan de makers van deze game , jammer dat er geen nieuwe dingen komen voor einde van jaar , sommige staan al weken stil sommige al bijna 2 maanden bijna , eer we nieuwe spel elementen krijgen zitten we al half januari misschien, das dan voor sommige spelers 3 maanden wachten , ik denk dat het veel spelers gaat kosten omdat ze niks kunnen doen , moderators nogmaals kunnen jullie niks aan doen , maar als er een nieuwe online game is net als elvenar moet innogames wel voor zorgen dat er iets te doen blijft , m v g elfje
 

DeletedUser

Guest
Ik had echt gehoopt dat de bug van de quests in deze release opgelost zou zijn.
Het is een uitermate vervelende voor spelers omdat we allemaal hierdoor gewoon beloningen mislopen of er langer op moeten wachten omdat het support team ze eerst moet onderzoeken.

Ik hou de reports die we hierover hebben gedaan bij de ontwikkelaars scherp in de gaten. In eerste instantie was er een oplossing, echter bij het testen bleek deze nog niet goed genoeg te werken.

Ik doe mijn best om deze vervelende bug via een hotfix opgelost te krijgen voor de volgende release (0.32) maar kan helaas niets beloven.

Begrijp echt dat jullie als moderators er ook niets aan kunnen doen, maar wel alle klachten over jullie heen krijgen. Innogames laat daardoor niet alleen de spelers maar ook jullie als moderators in de steek. :( Hopelijk gaat het begin volgend jaar beter, maar nu zullen we nog maar een beetje aan moeten tobben met al die onopgeloste bugs :oops::oops::oops::oops:
 

DeletedUser68

Guest
Ik had echt gehoopt dat de bug van de quests in deze release opgelost zou zijn.
Het is een uitermate vervelende voor spelers omdat we allemaal hierdoor gewoon beloningen mislopen of er langer op moeten wachten omdat het support team ze eerst moet onderzoeken.

Ik hou de reports die we hierover hebben gedaan bij de ontwikkelaars scherp in de gaten. In eerste instantie was er een oplossing, echter bij het testen bleek deze nog niet goed genoeg te werken.

Ik doe mijn best om deze vervelende bug via een hotfix opgelost te krijgen voor de volgende release (0.32) maar kan helaas niets beloven.
Ook ik weet dat ons mod team er niks aan kan doen en zelfs niet eens veel te zeggen heeft erover.

Weet ook dat jullie altijd de ontwikkelaars moeten steunen ondanks dat ze aan het prutsen zijn.
Ik hoef het niet en kan het wel schrijven het zijn een stelletjes prutsers daar in duitsland ze weten van de bugs die er in het spel zitten ook al in BETA
Maar ze gooien er gewoon steeds meer bij op de live servers
Dat is prutsen oftewel water naar de zee dragen.

Er is naar mijn idee nog geen update geweest zonder nieuwe bugs in te voeren.
En ons mod team mag weer hun best doen om dingen op te lossen Wat gelukkig wel vaak kan via support maar het hoort niet zo te gaan

misschien een goed voornemen voor volgend jaar 1 update zonder bugs ;);)
 

DeletedUser68

Guest
Nou moet ik toch me woorden terug nemen
Er is wel een bug weg gehaald van de ranking namelijk dat iedereen eerste plek had
Netjes gedaan van onze ontwikkelaars:p

Dat mag ook gezegd worden toch en moet ook:cool:
 

DeletedUser

Guest
Ehm. Ik heb muntenhulp gekregen op mijn *15 stadhuis, en nu is het nog maar 12.000 ipv 32.000.
Is dit een bedoelde verandering of een bug?
 

DeletedUser7

Guest
De devs zijn de beloning voor burenhulp aan het veranderen en daar zijn ook op Beta een paar problemen mee. Maar daar krijgen mensen juist meer in plaats van minder.
In ieder geval hoor je niet minder te krijgen, dus maak daar even een bug-reportje voor aan.
 

DeletedUser68

Guest
ik kreeg eerste keer 224 k munt volgende handje was 120 k
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3

Guest
Beste allemaal,

Er is een update vandaag waarin een aantal bugs opgelost worden.

Gr Desi.
 

DeletedUser

Guest
Waarom krijgen we nu wel een bug fix heel snel na de normale update?

Als er andere bugs in het spel zitten die de spelers heel erg hindert dan moeten we 2 weken wachten totdat er een fix komt, maar als er een bug in het spel zit waar de spelers baat bij hebben moet het gewoon zo snel mogelijk worden opgelost?
Sorry maar ik vindt dit echt heel erg gemeen, kan het niet gewoon op een zelfde manier worden opgelost? Dus ook bij bugs waarbij spelers baat hebben men tenminste 2 weken laat wachten tot het gefixed is.(al zou ik het persoonlijk beter vinden als ze updates hier pas doorvoeren als er minder bugs inzitten op beta)

Ik weet dat de mods hier niet veel aan kunnen doen, maar het is wel heel irritant dat als er een keer een bug in zit waardoor spelers het iets makkelijker hebben dat de devs het dan wel snel weten te verhelpen.
Op deze manier krijgt het spel wel steeds minder respect :S
 

DeletedUser68

Guest
Beste mensen en elfen,

Helaas was de laatste release niet geheel vrij van bugs. Om die reden wordt er vandaag een bugfix geinstalleerd waarin een aantal hiervan alsnog opgelost worden.

  • Geen bewoners in Elvenar. Als het goed is, zouden ze nu uit hun huizen moeten komen.
  • Problemen met burenhulp waarbij beloningen niet klopten zijn opgelost
  • Het geluid van een voltooide quest wordt niet meer afgespeeld bij elke verandering van scherm
Met vriendelijke groet,
Het Elvenar team.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Beste mensen en elven

helaas was de laatste release weer niet bug vrij
Omdat het nu een bug in ons nadeel is hebben we gelijk een bugfix geinstalleerd

wij zoeken nu een manier om het teveel betaalde aantal munten terug te verdienen
Misschien komt er nog een bugfix zodat dit alsnog opgelost kan worden.
Hierdoor is het voor ons op dit moment onmogelijk om oudere bugs op te lossen wegens tijdgebrek


met vriendelijke groet
Het Elvenaar spelers team
 
Bovenaan