• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 0.27

DeletedUser470

Guest
Hier niet ..nog steeds ????
 

Bijlagen

  • Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    46,6 KB · Weergaven: 83

DeletedUser

Guest
Ah. Alle tellertjes lopen nu weer.
Cache legen werkt. Bon chance voor de mensen die niet weten hoe dat moet.
 

DeletedUser445

Guest
Hier na verwijderen van geschiedenis ook alles weer werkend. :)
 

DeletedUser

Guest
Alles werkt hier. Maar zie ik nou ineens overal stenen poortjes staan? Of waren die er al? ;-)
 

DeletedUser470

Guest
Haha ..Gooi er eens een steen tegenaan..misschien vallen ze naar beneden :D
 

DeletedUser68

Guest
questen op zicht zijn bijna hetzelfde
de cultuur quest en de 100 populatie zijn weg is een goede oplossing
maar om nu de hout marmer staal op level per 24 uur 90 k munt te geven en ook nog 250 om 250 van het niet bonus product
oftewel een stadsuitbreiding geeft per dag dus 900 k munt dat is een volledige upgrade van elk gebouw zonder moeite te doen
Het slaat natuurlijk weer helemaal de spijker mis op deze manier jammer

Helaas nog steeds de twee dezelfde questen erin zoals meerdere malen al uitgelegd

De dwergen quest verzamel 8000 graniet voor 20 koper is een beetje vreemd dat kan wel beter mensen met 10 graniet mijnen op level 4 doen er al gauw 8 uur over . en voordat je de mijnen op 4 hebt heb je deze quest al 100 keer over geslagen
Zitten een hele reeks vaste questen bij is ook leuk gedaan zat wel wat leuke bij houd ons weer even zoet

lijkt mij feedback genoeg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
begin het frustrerend te vinden, werk met modzilla, en heb nog steeds die ??? staan bij de produktie, kan die nog steeds niet activeren...
 

DeletedUser66

Guest
questen op zicht zijn bijna hetzelfde
de cultuur quest en de 100 populatie zijn weg is een goede oplossing
maar om nu de hout marmer staal op level per 24 uur 90 k munt te geven en ook nog 250 om 250 van het niet bonus product
oftewel een stadsuitbreiding geeft per dag dus 900 k munt dat is een volledige upgrade van elk gebouw zonder moeite te doen
Het slaat natuurlijk weer helemaal de spijker mis op deze manier jammer

Helaas nog steeds de twee dezelfde questen erin zoals meerdere malen al uitgelegd

De dwergen quest verzamel 8000 graniet voor 20 koper is een beetje vreemd dat kan wel beter mensen met 10 graniet mijnen op level 4 doen er al gauw 8 uur over . en voordat je de mijnen op 4 hebt heb je deze quest al 100 keer over geslagen
Zitten een hele reeks vaste questen bij is ook leuk gedaan zat wel wat leuke bij houd ons weer even zoet

lijkt mij feedback genoeg

Voorheen kreeg je 1500 van iedere niet bonus product, dit zorgde ervoor dat spelers die quest gingen exploiteren om duizenden goederen te krijgen.

Nu krijg je veel minder goederen en wat munten. Die quests zijn bedacht om spelers die moeilijk aan handel kunnen komen toch een optie te geven om wat goederen te krijgen.

Blijkaar was dit ook een uitnodiging voor een klein groepje spelers om 20 level 1 fabrieken te bouwen, daarom is het aantal aangepast. Voor de goederen hoeven ze het niet meer te doen in ieder geval.

Hoe je het ook went of keert, spelers zullen altijd een manier vinden om bepaalde quests te exploiteren. De enige manier om dat tegen te gaan is een max te zetten op het aantal quests dat men kan weigeren. Dit viel echter bij het gros van de spelers die zich niet de hele dag een muisarm klikken niet in goede aarde.

Dat spelers nu veel munten kunnen krijgen is prima, die zijn alleen voor de spelers zelf, maar 250 goederen van ieder is niet meer winstgevend.
 

DeletedUser66

Guest
begin het frustrerend te vinden, werk met modzilla, en heb nog steeds die ??? staan bij de produktie, kan die nog steeds niet activeren...

Probeer eerst eens je internet cache te legen, daarna zou het weer moeten werken.
 

DeletedUser68

Guest
Dat spelers nu veel munten kunnen krijgen is prima, die zijn alleen voor de spelers zelf, maar 250 goederen van ieder is niet meer winstgevend.

Maar nog steeds zijn op deze manier moeilijke upgrades zelfs voor een midden moot speler elke dag te doen met de munten die je krijgt met 10 marmer fabriekjes kun je ook bv 500 zijde gratis per dag mee halen.
Het geeft mij per dag 900 k munten en dan 2500 hout en 2500 staal met die 900 k munten kun je alles doen elke upgrade aan of kennispunten kopen voor niks,. en groeit iedereen nog te snel
Als het zo aangeboden word word het natuurlijk misbruikt door mij ook zeker
zet de 90 k op 30 k dan is het minder aantrekkelijk
Nu gaat mijn eerst volgende stadsuitbreiding naar 10 marmer mijnen op level 1 om de munt voorraad hoog te houden en elke upgrade aan te kunnen zonder moeite
 

DeletedUser66

Guest
Maar nog steeds zijn op deze manier moeilijke upgrades zelfs voor een midden moot speler elke dag te doen met de munten die je krijgt met 10 marmer fabriekjes die ik straks zeker weer ga zetten .
geeft mij per dag 900 k munten en dan 2500 hout en 2500 staal met die 900 k munten kun je alles doen elke upgrade aan of kennispunten kopen voor niks,. en groeit iedereen nog te snel
Als het zo aangeboden word word het natuurlijk misbruikt door mij ook zeker
zet de 90 k op 30 k dan is het minder aantrekkelijk
Nu gaat mijn eerst volgende stadsuitbreiding naar 10 marmer mijnen op level 1 om de munt voorraad hoog te houden en elke upgrade aan te kunnen zonder moeite

Wij houden uiteraard bij hoe spelers met quests omgaan, op iedere server, op iedere wereld. Daarom zijn ze ook al meerdere keren aangepast. Mocht blijken dat dat wederom nodig is, dan zal dat zeker gaan gebeuren. Je kunt KP kopen met munten, maar die worden wel steeds duurder. Spelers moeten wel rekening houden met het feit dat het spel nog uitgebreider zal worden, de oude wonderen komen er straks aan bijvoorbeeld. Daar heb je heel veel KP voor nodig. Na de dwergen komt er weer een nieuw gast ras, het zou jammer zijn als je tegen die tijd enorm veel munten voor 1 KP moet betalen. Dat spelers snel groeien is geen probleem, want als het te traag gaat stoppen er veel mee, en dat kan de bedoeling niet zijn.
 

DeletedUser

Guest
mike neem weekje vakantie van het klikken lol, en ja goryn te langzaam hoeft het ook niet te gaan , dan stoppen ze er mee , maar sommige missies passen echt niet , voor de rest weer kinderprobleempjes bij update maar dat zijn we gewend van innogames
 

DeletedUser68

Guest
Nee dat is waar .
Heb al gezien wat eraan komt en kost een kapitaal en nog steeds zal ik de boekjes kopen met munten het andere laat ik rusten
tot het ooit is nodig zal zijn de munten komen toch voor niks nog steeds.
Maar koop ze alleen als ik ze even echt nodig heb lol. anders straks weer niks te doen
Als je bv per ronde questen klikken ruim 250 k munt pakt maakt het niet uit wat een kennispunt kost

Maar het mag gezegd worden ze zijn op dit moment druk bezig om ons bezig te houden wat heel belangrijk is

lol oggo ik ga volgend jaar pas op vakantie
En er zijn twee questen die wat anders kunnen maar we gaan gewoon lekker door
 
Bovenaan