• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 0.27

DeletedUser3

Guest
Zoals altijd zijn we erg benieuwd naar jullie feedback over de laatste release!

Het Elvenar team
 

DeletedUser68

Guest
Misschien is het handig om bij de volgende upgrade een tijdstip te vermelden bv tussen 10 en 11
Dan kunnen de mensen daar rekening mee houden
Nu wil ik wel graag de feedback geven maar wacht erop

Het is nu 3 uur later heb nog niks gezien of gehoord of dat het doorgaat vandaag
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
als ie komt is het meestal tussen 10 en 12 aangezien hij niet is geweest verwacht ik hem morgen pas
 

DeletedUser39

Guest
Heel elvenar is nu gecrasht direct na deze update ik kan niets meer
Bug reports aanmaken?

Productie van huizen (munten), werkplaatsen (gereedschap), alle fabrieken, kazerne en genereren van kennispunten werken allemaal niet meer.
Daarnaast werkt het nieuwe in en uitzoomen bij ook niet naar behoren zoals het zou moeten.

Ik zie nu ook net dat de kaart het ook niet meer doet!!!
 

DeletedUser470

Guest
Heel elvenar is nu gecrasht direct na deze update ik kan niets meer
Bug reports aanmaken?

Productie van huizen (munten), werkplaatsen (gereedschap), alle fabrieken, kazerne en genereren van kennispunten werken allemaal niet meer.
Daarnaast werkt het nieuwe in en uitzoomen bij ook niet naar behoren zoals het zou moeten.

Ik zie nu ook net dat de kaart het ook niet meer doet!!!

Jep..hier hetzelfde
 

DeletedUser445

Guest
Ook hier hetzelfde, tevens dat alles aangegeven wordt met ????
 
idd world map doet het ook niet.
Heb net nog een kennispunt uitgegeven., de timers lijkel wel te functioneren, maar niet weer te geven, denk dus dat kennispunten wel worden aangemaakt. de werkplaatsen produceren ook nog goederen, maar is pas zichtbaar als ze klaar zijn.
Heb net ook nog een bouwvakker retour gehad, al heb ik niet het geluid gehoord van gebouw klaar dus dat was mischien net op/voor/in de update fase. kon iig wel een uitbreiding starten al was niet zichtbaar wat de kosten waren tot deze van de voorraad werden afgeschreven.
 

DeletedUser

Guest
Zet anders de vorige versie nog maar even terug tot dit gefixed is.
Kan ik nog even wat missies doen met normale beloningen ipv dat kruimelwerk wat je nu krijgt.
 

DeletedUser

Guest
Ik geloof dat alles fout loopt, krijg nog steeds ???. kan ook scherm niet kleiner zetten
 

DeletedUser

Guest
nieuwe missies trekken op niks , eerste missie verzamel 8k graniet voor 20 koper , denken ze nou dat ik 50 graniet op me land ga zetten heb er 7 duurt het nog 5 dagen , die missie is nog erger dan verzamel 500 toveranessen , en die andere ja alles is meer gworden voor minder . dus nee slechte update en dat mag ook gezegd worden . mods kunnen niks aan doen maar bij innogames blijven ze belachelijk doen . als ze op deze manier doorgaan word het net als foe ook een fiasco met veel stoppende leden .
 

DeletedUser68

Guest
och och och och
Wat staat er weer een mooie quest tussen om te misbruiken mocht er een mod interesse hebben je weet me te vinden dagobert gaat wel weer verder
De ontwikkelaars snappen echt niks van het spel lijkt wel
Maar ik moet wel mijn beschuldiging terug trekken dat ze niet luisteren naar ons de 500 tovenaressen is inderdaad aangepakt. hulde
maar dacht dat het de bedoeling was dat we minder gingen verdienen
 

DeletedUser3

Guest
Het probleem lijkt te zijn verholpen. Even uit- en weer inloggen en alles werkt weer zoals zou moeten.
 

DeletedUser

Guest
@CrazyWizard Je kan nog wel gewoon doorgaan in de kazerne, zodra er een vrije plek open is kan je weer troepen trainen en zijn je troepen niet grijs, tot je slots weer vol zitten ;)
 
Bovenaan