• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 0.22

DeletedUser39

Guest
Omg idd!! zo happy nu! geen crashes en ik denk dat we ook blij kunnen zijn dat deze update zover ik weet geen nieuwe bugs heeft meegebracht :D
 

DeletedUser253

Guest
Ik heb 2x 7850 Radeon kaarten in SLI in mijn computer en als ik Hardware accelratie aanzet dan laad het spel niet goed meer.
Het enige wat ik zie is een blauw scherm en de muntjes die je uit je huizen krijgt verder zie ik niks en als ik de wereldmap halverwege probeer te laden dan crasht het hele spel.

Als ik de acceleratie weeruitzet dan werkt het weer.. maar ik vind het een beetje raar dat met een prima pc als de mijne ik juist issues krijg als ik de optie aanzet.

Daarnaast heb ik ook problemen als ik in de verplaats gebouwen modus zit dan word het spel ineens extreeeem traag en de ondergrond van het vierkantjesgrid word blauw. Dus een of andere graphical issue. (Dit was zonder acceleratie uiteraard want als het aanstaat werkt het spel dus niet eens)

Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen.
 

DeletedUser274

Guest
Met de ctrl toets ingedrukt, dan scrol toets op je muis gebruiken. Hiermee kun je in- en uitzoomen, zowel op de wereldkaart als bij je stad
dit werkt maar tot een bepaald niveau. Het zou wel erg fijn zijn om wat verder uit te kunnen zoomen, zodat ik niet de hele kaart hoef af te scrollen/slepen op zoek naar welke provincie ik wil gaan verkennen. Sleep me een ongeluk...
 

DeletedUser

Guest
Dinsdag 11 augustus wordt de upgrade naar versie 0.22 uitgevoerd.

Graag zien we jullie feedback hierover!

Het Elvenar Team
Hoe zit dat nu met die wandelende mannetjes.. Op de engelstalige site zijn ze er al... ?? Komen ze hier ook ?
 

DeletedUser

Guest
Ik heb ze op beta ook gezien, maar hier nog niet. Is dit afhankelijk van een bepaalde instelling dan?
 

DeletedUser

Guest
Ik heb ze op beta ook gezien, maar hier nog niet. Is dit afhankelijk van een bepaalde instelling dan?
idd, niets te zien hier.. Zal niet van je instellingen afhangen Plobey, want niemand in de groep ziet ze.. Op de engelstalige site lopen ze al 2 dagen rond.. Al de rest is bij ons ook uitgevoerd denk ik, bij de laatste release, behalve dit dus.
 

DeletedUser66

Guest
Voorlopig lopen alleen de dwergen er. De normale bewoners komen ook nog.
 
Bovenaan