• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 0.22

DeletedUser3

Guest
Dinsdag 11 augustus wordt de upgrade naar versie 0.22 uitgevoerd.

Graag zien we jullie feedback hierover!

Het Elvenar Team
 

DeletedUser

Guest
Zeer tevreden over deze upgrade, vooral de fix mbt de zwarte schermen, en de toevoeging van hardware acceleratie.
Bedankt en goed werk ;)
 

DeletedUser47

Guest
Die hardware acceleratie is zeker handig, niet meer de pagina refreshen na een x aantal bezoeken omdat het anders te traag wordt.
 

DeletedUser160

Guest
Gaat dit ook werkelijk het probleem met de chrashende flashplayer oplossen? Heeft iemand op de Betawereld er ervaring mee dat dit nu minder vaak gebeurd?
 

DeletedUser

Guest
Problemen die mij zijn opgevallen na deze update:
Je staat altijd ingezoomd op het stadhuis bij een buur of broederschap lid.
Na een schermverandering van je eigen stad naar bijv. het onderzoeksmenu of de wereldmap, bij terugkomst in je eigen stad wordt er ingezoomd op je stadhuis.
Bij het beeld verschuiven kan het soms zo zijn dat de ''camera'' positie zich vast hecht aan een grid, waardoor meer moeite moet worden gedaan om het beeld te verplaatsen.

Het spel lijkt zeker al een stuk sneller te werken nu voor mij met de hardware acceleratie.(Kan tenminste animaties afspelen zonder lag)
Maar het lijkt erop dat er nog geen inwoners over de paden lopen.
 

DeletedUser3

Guest
Bedankt voor je feedback. Het inzoomen op je stadhuis is verwacht gedrag van het spel. Mocht dit als zeer hinderlijk worden ervaren, dan zouden we daar natuurlijk altijd naar kunnen kijken.

De inwoners zijn inderdaad nogal verlegen ljikt het ;-) We hebben dit al aangegeven. Ik hoop dat dit snel opgelost is.
 

DeletedUser66

Guest
Gaat dit ook werkelijk het probleem met de chrashende flashplayer oplossen? Heeft iemand op de Betawereld er ervaring mee dat dit nu minder vaak gebeurd?

Dit heeft in mijn geval het probleem zeker opgelost ja.
 

DeletedUser59

Guest
Het spel crashed niet meer bij het geven van (een aantal keer) burenhulp, dus dat is heel fijn. Met Hardware Acceleratie heb ik nog een probleem (startte pas toen ik het aan had gezet), als ik binnen mijn stad met mijn beeld aan het schuiven ben om een ander stuk te kunnen bekijken wil het beeld nog wel eens terugspringen wat een beetje irritant is.
 

DeletedUser121

Guest
Is idd ook op Beta al aangegeven dat het net lijkt of de stad soms aan een elastiekje zit.
Ook het isue van het inzoomen is gemeld en wordt met de volgende update verholpen.

Ik kan al mijn buren en leden van de broederschap bezoeken zonder te verversen en zonder dat de flash het begeeft! Fijn!
 

DeletedUser160

Guest
Net mijn eerste rondje met de nieuwe hardware acceleratie gedaan en inderdaad niet gechrashed. Superfijn!

Ook fijn om te horen dat het zoomprobleem met de volgende update opgelost wordt. Ik moet bekennen dat ik het niet prettig vind om steeds ingezoomd in iedere stad terecht te komen.
 

DeletedUser234

Guest
Snelheid en zoom is beiden al genoemd.

Fijn dat zoom bij volgende update opgelost wordt.
Hopelijk dan meteen ook de mogelijkheid om uit te zoomen op de wereldkaart. :)
 

DeletedUser222

Guest
Met de ctrl toets ingedrukt, dan scrol toets op je muis gebruiken. Hiermee kun je in- en uitzoomen, zowel op de wereldkaart als bij je stad
 

DeletedUser160

Guest
Ik hoef niet de control toets te gebruiken als ik bij de buren ben... maar je tip zorgt er wel voor dat de zoom vast blijft staan. Thanks!

Hebben jullie ook dat het naar een volgende stad springen niet zo snel meer gaat? Duurt toch wel 5 tot 10 seconden... of ben ik nu een enorm prinsesje als ik dat wat sneller wil :p
 

DeletedUser161

Guest
Inderdaad veel minder vastlopers nu, heerlijk!
Er zijn wat inactieve buren verwijderd, was even kaal en weinig inkomsten maar vanmiddag twee kleine buurtjes erbij gekregen. Nu maar hopen dat ze actief gaan spelen en er meer komen. Ik kan de extra inkomsten en gereedschap goed gebruiken!
 
Bovenaan