• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Paasevenement.

DeletedUser470

Guest
Op een mooie plaats geeindigd, niet verwacht. Dank je wel voor de fun! :)
Gefeliciteerd aan eenieder ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser472

Guest
ben 2de geworden vind toch goed gefeliciteerd sterrendag
heb 152 dias jee
 

DeletedUser472

Guest
ik vind het zelf ook een goed event geworden vooral hoe ze nou de eitjes hebben verdeeld dat het ook mogelijk was dat je punten kreeg ook al geen top5 gevonden maar wel vind ik het jammer voor de mensen die dit niet wisten ik kan me heel goed voorstellen dat er mensen zijn die wel willen zoeken maar toch weten dat ze niet in de top 5 komen
 

DeletedUser1125

Guest
ik vind het zelf ook een goed event geworden vooral hoe ze nou de eitjes hebben verdeeld dat het ook mogelijk was dat je punten kreeg ook al geen top5 gevonden maar wel vind ik het jammer voor de mensen die dit niet wisten ik kan me heel goed voorstellen dat er mensen zijn die wel willen zoeken maar toch weten dat ze niet in de top 5 komen

Ja dat is zo wat bij mij het geval, ik zag altijd te laat dat er weer eitjes waren dus nam ik de moeite niet om te zoeken ;-)
 

DeletedUser472

Guest
ook een paar mensen in mijn BS wouden daarom niet zoeken ik zelf had af en toe als ik 4 uur later kwam dan dat ze werden gelegd ging ik niet zoeken want wist toch dat ik niet in de top 5 kwam vind wel jammer dat dit niet is doorgegeven
 

DeletedUser

Guest
idee was wel aardig alleen is het een beetje raar dat als event klaar is alles ineens anders wordt
 

DeletedUser1152

Guest
wow ben ik toch nog 3e geworden, 138 diamantjes :) zelfs 6 keren toch eitjes 1e gevonden dit helemaal niet verwacht, dus ik superblij mijn 1e event dus met succes geslaagd is. De anderen wens ik ook proficiat natuurlijk!
 

DeletedUser472

Guest
wow ben ik toch nog 3e geworden, 138 diamantjes :) zelfs 6 keren toch eitjes 1e gevonden dit helemaal niet verwacht, dus ik superblij mijn 1e event dus met succes geslaagd is. De anderen wens ik ook proficiat natuurlijk!

vond het ook een geslaagd event paar kleine foutjes maar ja 1ste keer dus volgend jaar gaat beten heb zelf 152 dias weet nog niet wat ik er mee ga doen maar toch
 

DeletedUser47

Guest
Om heel eerlijk te zijn was het voor ons in eerste instantie niet de bedoeling om buiten de top 5 punten te geven. Maar vanwege het feit dat er extra diamanten over waren leek het ons een goed idee om diegene die nog moeite hadden gedaan om te zoeken ook wat te geven.
 

DeletedUser472

Guest
wat ik op zich jammer vond voor de mensen die pas 4 uur later thuis waren dan dat ze werden geplaatst vraag me af van alle eitjes die zijn verstopt wat was het langste ei dat door 5 mensen werd gevonden denk geen 4 uur maar weet niet zeker
 
Bovenaan