• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Paasevenement.

DeletedUser472

Guest
hoe kan je zien of er een paas ei zit zit er dan een afbeelding bij
 

DeletedUser3

Guest
Goede vraag Lord Daniel. Ik zal de paashaas vragen een voorbeeldei te plaatsen.
 

DeletedUser744

Guest
Eerlijk gezegd baal ik van dit evenement. Waarom geen speelopdrachten? In plaats daarvan worden we verplicht actief aan het forum deel te nemen. Volgens mij is het meer daarom dan om de spelers te vermaken. Wat dat betreft is het in FOE toch echt een stuk beter geregeld :(
 

DeletedUser47

Guest
Eerlijk gezegd baal ik van dit evenement. Waarom geen speelopdrachten? In plaats daarvan worden we verplicht actief aan het forum deel te nemen. Volgens mij is het meer daarom dan om de spelers te vermaken. Wat dat betreft is het in FOE toch echt een stuk beter geregeld :(
De evenementen op het forum zijn gestart om de community te vermaken en het geeft een manier om diamanten te krijgen zonder daarvoor te hoeven betalen. Omdat de ontwikkelaars druk bezig zijn met nieuwe ontwikkelingen voor Elvenar hebben ze nog geen tijd gehad voor ingame evenementen.
 

DeletedUser472

Guest
Eerlijk gezegd baal ik van dit evenement. Waarom geen speelopdrachten? In plaats daarvan worden we verplicht actief aan het forum deel te nemen. Volgens mij is het meer daarom dan om de spelers te vermaken. Wat dat betreft is het in FOE toch echt een stuk beter geregeld :(

dat bij foe is al meer ontwikkeld in de 1ste jaar waren er volgens mij ook niet zo veel event in het spel dat zal wie weet wel komen hier
 

DeletedUser744

Guest
Ik begrijp hieruit dat ik misschien een beetje voorbarig ben. Het is idd een nieuw spel (en heel leuk). Ik wacht dan wel op de in game opdrachten ooit :)
 

DeletedUser

Guest
Aan het einde van het evenement worden punten opgeteld die de spelers verzameld hebben, deze punten worden dan omgezet in diamanten!!
Worden die punten 1-op-1 opgezet in diamanten of hoe gaat dat ?
 

DeletedUser1126

Guest
begin zondag 27 maart , is dat dus vanaf 00.01 uur ? of voor de langslapers vanaf 12.00 uur

;);):confused:o_O
 
Nu maar hopen dan niet een of andere webguru een botje schrijft dat door het forum kruipt op zoek naar de eitjes.

Als iedereen netjes en eerlijk speelt een leuk evenement. goed bedacht
 

DeletedUser817

Guest
Eerlijk gezegd baal ik van dit evenement. Waarom geen speelopdrachten? In plaats daarvan worden we verplicht actief aan het forum deel te nemen. Volgens mij is het meer daarom dan om de spelers te vermaken. Wat dat betreft is het in FOE toch echt een stuk beter geregeld :(


ik ben het volkomen met je eens nu ben je verplicht om de hele tijd op het forum te kijken naar die rot eieren doe het event dan gewoon ik het spel zelf is toch veel handiger
 

DeletedUser1071

Guest
leuk evenement! wel nog een vraagje: hoe laat wordt de paashaas wakker? ik bedoel, als ik om 5 uur 's ochtends opsta om naar mijn werk te gaan en nog ff eitjes zoek, ben ik dan de eieren van vandaag of die van gisteren aan het zoeken? maakt wel uit voor het kans maken om de eerste te zijn...
 
ik ben het volkomen met je eens nu ben je verplicht om de hele tijd op het forum te kijken naar die rot eieren doe het event dan gewoon ik het spel zelf is toch veel handiger

dat 2 NIEUWE forumleden zich uitspreken zegt voldoende.
Zoals wsids zich al eerder heeft uitgelaten is dit forumevent er omdat de ontwikkelaars geen tijd hebben voor een in game event.
Tot kort geleden hadden we dus helemaan 0 komma geen events.
Om toch iets voor de spelers te doen zonder tijd van de ontwikkelaars van het spel te gebruiken zijn de forumstaffleden met deze evenementen gekomen tot de ontwikkelaars wel tijd hebben voor ingame evenementen.

Het eerste event was een stuk schrijven dit was helaas niet voor iedereen weggelegd.
Gelukkig hadden we in december een succesvol advent evenement. met elke dag een vraag.
De vorige event was er ook weer 1 die niet voor iedereen was valentijn ben alweer vergeten wat het evenement was.
en ook deze keer is er dus weer een leuk bedacht evenement.

Je mag meedoen, je hoeft niet mee te doen.
Maar zeuren om een ingame evenement heeft geen nut die komt voorlopig toch niet.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser356

Guest
en vanaf wanner telt de puntentelling? middernacht of bepaalde tijd 's morgens?
 
Bovenaan