• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback over verhuizingen

Vantevoren melden dat er verhuist gaat worden voorkomt dat je als speler overvallen wordt, wat wel goed is lijkt me.

Echter het idee van "voorbereiden" begrijp ik nog niet helemaal. Niemand weet wie er dan precies gaat verhuizen tot het moment zelf voor zover ik kan zien. Wat valt er voor te bereiden?
Inpakken, schoonmaken, zorgen dat de post wordt doorgestuurd pfffff er valt niks voor te bereiden zegt deze Wijze Albert :))
 
Inpakken, schoonmaken, zorgen dat de post wordt doorgestuurd pfffff er valt niks voor te bereiden zegt deze Wijze Albert :))
Ik zou eerder denken aan alles goed vast lijmen, spijkeren en binden.
Als je hele stad zomaar enkele kilometers verplaatst wordt dan is dat eerder een zware aardbeving dan iets anders :eek:
 
Tja als je er voor gekozen hebt dat vinkje uit te zetten, dan kan de consequentie zijn dat je in een lege buurt zit nu. Uithuilen en terug aanzetten maar vooral niet Inno de schuld geven van je eigengemaakte keuze..
 
vandaag nogmaals tot de conclusie komen, dat ik het zoooo jammer ga vinden als ik volgende week verplicht verhuisd ga worden.
Als ik toernooi doe, pik ik tussendoor altijd alle mijntjes mee die op mijn kaart staan. Als die mijntjes er nu dus niet meer gaan zijn, dan wordt het terug zoeken om genoeg munten te hebben voor toernooi.
 
Misschien wat meer huizen bouwen, en wat minder pop/cult gebouwen? Ik heb vrijwel geen pop/cult, en altijd zat muntjes.
ik heb 0 cult/pop gebouwen op mijn account die bewust in de woestijn staat. Het probleem is dat de toren/toernooi best wel veel munten vraagt. Zeker als je zo veel mogelijk wil doen, en niet de minimum vereiste van een BS.
 
Ik ben naar 11 pleken van matoterustja verplaatst; en dat is inderdaad heel andere verhaal dan waar ik begon te spelen :)
 

DeletedUser5108

Guest
Het vinkje om verhuizen mogelijk te maken is verdwenen! Wat is dat nu weer?!?!?! Inno is met rare dingen bezig. Ik heb het gelukkig al eerder deze week weer aangezet, sommige van m'n BS-genoten kunnen dat nu niet meer.
Lekkere communicatie van Inno....... Eerst megaverhuizen zonder bericht en nu het vinkje weg zonder bericht :(
 
Het vinkje om verhuizen mogelijk te maken is verdwenen! Wat is dat nu weer?!?!?! Inno is met rare dingen bezig. Ik heb het gelukkig al eerder deze week weer aangezet, sommige van m'n BS-genoten kunnen dat nu niet meer.
Lekkere communicatie van Inno....... Eerst megaverhuizen zonder bericht en nu het vinkje weg zonder bericht :(
Vermoed dat die bij iedereen nu standaard op 'ja' staat.
 

DeletedUser5108

Guest
Kan je wel eens gelijk in hebben Topsecret.
En nu keek ik voor het eerst reikhalzend uit naar een verhuizing, maar is er die niet geweest... Zou het dan vannacht zover zijn??? We blijven hopen......
 
Hou het even ten goede maar ik meen dat DonFrank hier of een andere community manager op Beta heeft aangegeven dat het misschien ook morgen overdag kon gebeuren.
op internationaal melden ze momenteel dat die bezig is (daar) en dat het in stukjes gaat dus niet iedereen tegelijkertijd.
Aha fijn heren. zat net alweer in de pen met support of de verhuizing wel of niet al had plaatsgevonden. Had deze berichten nog even gemist.
Maar hopen dat t dan vandaag of morgen geregeld is.
Overmorgen verwacht ik t niet meer ivm toernooi...
 
ik ben ook nog niet verplaatst daar hoop ik toch wel op, alle t1,t2 en t3 handel bladzijden zijn leeg...
gelukkig krijg ik genoeg bh van mijn bs anders zou ik echt een cultuur probleem hebben
ach ja ik wacht het wel af
 
Nog steeds niet verplaatst, ik begin er staat meer van te balen. wachten in een lege woestijn is ECHT NIET LEUK
 
ik denk niet dat er deze week verhuizingen gepland waren, eerlijk gezegd. Heeft iemand dat ergens gezegd dat het wel zo zou zijn?
 
ik denk niet dat er deze week verhuizingen gepland waren, eerlijk gezegd. Heeft iemand dat ergens gezegd dat het wel zo zou zijn?
Laatste bericht was enkele dagen terug dat er een dag later iets besloten zou worden. Vind het op dit moment wel een beetje jammer dat meldingen vanaf fora van buitenlandse servers moet worden gehaald, Ok misschien is het erg druk voor ze en speelt iets van corona een rol. Weet ik niet natuurlijk, maar hou er maar gewoon een beetje rekening mee... Desalniettemin wordt een kleine statusupdate natuurlijk altijd op prijs gesteld...

Kan zelf enkel delen met wat ik nu net via fb lees over wat op US-forum is geplaatst:

Gister:
CITY MOVEMENT:
Very soon there will be massive World Wide city movement to consolidate all active cities closer to the center of the map.
Currently cities are spread out further than intended due to a problem with the automatic player mover. To remedy this, a large move for everyone must take place. The option to opt out of automatic movement has been removed, so all players that are on the outer section of the map should expect to be relocated.
I know this isn't the best news for all players, but it is necessary to make sure that all of the Worlds have a vibrant trading community.
The move is scheduled for tomorrow, but could possibly be delayed a bit to allow some fine tuning. Now is the time to pack your bags and get ready to meet some new neighbors.
Please post in the City Movement Discussion Thread if you have any questions or comments.



Zojuist
Quotes about the Big Move from the Community Manager on US Forum:
  1. We've requested notice for the next large move (which will not be on Monday, EN is getting the pleasure of being the guinea pigs for this before it comes to us again)
  2. You are not alone. Well, you are currently alone, but there are many, many other lonely players that were left behind out there and we will sweep them all up and move them in the next few rounds.
  3. There will be several more moves in the next few weeks. From what I am hearing these will be forced moved, players will be moved whether of not they have the option turned off. What we have found from this initial move, is that while some players miss their neighbors, far more complaints were generated by players that had the option off and are now left behind with no active neighbors at all. I've seen the moved rings of the map. It is a vast wasteland of emptiness. @Darielle you're at the very edges, right where the tool stopped, you're probably in the next round or 2.
Met een beetje pech betekent dit zo te zien nog een aantal weken 50-70% minder munten en hamer inkomsten dan waar ik aan gewend ben...
Voor handel bof ik gelukkig met m'n BS...
 
  1. There will be several more moves in the next few weeks. From what I am hearing these will be forced moved, players will be moved whether of not they have the option turned off. What we have found from this initial move, is that while some players miss their neighbors, far more complaints were generated by players that had the option off and are now left behind with no active neighbors at all. I've seen the moved rings of the map. It is a vast wasteland of emptiness. @Darielle you're at the very edges, right where the tool stopped, you're probably in the next round or 2.
Met een beetje pech betekent dit zo te zien nog een aantal weken 50-70% minder munten en hamer inkomsten dan waar ik aan gewend ben...
Voor handel bof ik gelukkig met m'n BS...
En dat is dus exact de reden waarom z'n optie niet zou moeten bestaan. nu zijn het "veel" spelers die er last van hebben, maar ook in het verleden hadden spelers er last van.

Je hebt iig het geluk dat ze nu "versneld" verhuizen. het duurt nu misschien enkele weken, maar je voorgangers in dezelfde situatie hadden maanden nodig voordat de verhuizer weer eens langskwam in hun buurt
 
Bovenaan