Vinkje aan, vinkje uit, centrum, woestijn, actief, niet actief ziet er weer uit als een onnavolgbare actie van INNO die ons allemaal weer versteld doen staan en zorgt dat we van al onze lieve buurtjes, waar we al 6 jaar mee optrokken, verplicht afscheid van hebben moeten nemen. Nou vraag ik mij maar één ding af en dat is wanneer ben je actief en wanneer ben je niet actief?
T.o.v matoterustja zit ik 30 rijen zuidoostelijker en ga ik vanaf mijn stad 10 rijen zuidelijker dan begint nog in mijn imperium al de versnippering m.a.w. ik zit duidelijk aan de rand van het centrum tenzij er nog veel dorpjes verplaatst moeten worden. Nu heb ik 726 provincies vrijgespeeld en sta ik momenteel op plek 15 maar als ik op de kaart kijk zie ik veel kleinere dorpjes/steden om mij heen dan op mijn vorige plek en slecht 7 spelers die met hoofdstuk 19 bezig zijn ben ik dan niet actief genoeg geweest dat er voor mij geen plek in het centrum beschikbaar was of is het weer gewoon willekeur en houdt het systeem niet genoeg rekening met actief/niet actief??