• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback over verhuizingen

Ik had een hele actieve wereld, in bh en handel tier 1, nu zit ik als grote speler in een verlaten woestijn, :(
Heb ik daar zoveel stadjes voor vrij gevochten, om na meer dan 6 jaar spelen nu niemand meer van men buurtjes te hebben.
Al de buurtjes die nog klein waren heb ik steeds geholpen met goedere, zodat ze ook lekker groot konden worden, vragen beantwoord over nieuwe gastvolkeren en OW's hun funkties, kortom het was een hele gezellige wereld.
Nu krijg ik nog mailkes, over waarom ze geen bh meer kunnen krijgen of geven, waarom ze niet meer mijn buurtje zijn.
Vind het gewoon erg, en is echt nu een afknapper om verder te spelen
Warme groetjes van Rozenelfje, zal strakjes maar weer muntjes gaan plukken :rolleyes::rolleyes:
 
hebben jullie het vinkje voor automatische verplaatsing dan uitgezet? indien ja, zet het gewoon terug aan, en volgende week wordt je dan wel terug verhuisd.
Als het aan stond en jullie zijn niet verhuisd, dan wil dat volgens mij zeggen dat jullie sowieso al redelijk in het centrum zaten, en er geen plekje vrij is waardoor je nog dichter bij het centrum komt.

Wees er ook van bewust dat er altijd een rand is van een centrum, dus er zullen altijd spelers zijn die ergens terecht komen waar de helft spelers zijn, en de helft goudmijntjes.
 
ik hoop dat ik de volgende maandag ook verhuisd wordt, zit nu samen met nog 1 actieve speler in een totaal leeg veld. je kan dus wel veel geld rapen, maar alle BH van andere spelers is finito. echt zonde is dit
 
Automatische verplaatsing in account op computer lijkt verdwenen te zijn, staat bij mij altijd aan dus ben verhuisd en is ook bij mij verdwenen, andere spelers staan alleen in een munten wereld, hadden het niet aan staan, maar kan nu dus ook niet meer. Nog mensen met hetzelfde?
 
De CM op Us schrijft het volgende:

So... don't shoot the messenger, please
but the option to disable automatic movement to a new location was removed from the settings for Browser players this update. Still waiting to see if this is permanent or not.

https://us.forum.elvenar.com/index.php?threads/city-movement.28895/post-235989

Een goede stap in de juiste richting.
Op de internationale server wordt gesproken over geforceerde verhuizingen op 28 en 29 november.

Dat knopje grootste functie is om spelers zichzelf in de voet te schieten. ok er zijn unieke omstandigheden voor spelers die graag in een mijnenverld bevinden. maar voor de andere 99.999% zorgt dat knopje alleen maar voor ellende op de lange termijn.
Een self destruct knop verwijderen heeft dan ook mijn absolute voorkeur.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Morgen wordt er besloten of het geforceerd verplaatsen van spelers (ook wel: onafhankelijk van de instelling) plaats gaat vinden of niet.
 
Knap waardeloos, op optie niet verhuizen aan te vinken is ineens weg, dus ik kan nu zo verhuisd worden. Lekker is dat, spel wordt steeds minder leuk
 
Aha.. Dat verklaart de 'gatenkaas' om mij heen wel. Ineens heb ik zo'n 60 gaten: lege plekken op de kaart om mij heen.
Ik heb verhuizen wel aangevinkt staan, dus snap dat ik aan de beurt ben als er plek is.

Wat enorm zou helpen, is als we op de één of andere manier kunnen weten, kunnen zien waar we op de kaart staan, ergens aan de rand of meer naar het (drukke) midden. Zou dat kunnen @DonFrank ?

Edit: Nog eens geteld. 71 gaten op 531 provincies. Hopelijk komen er veel leuke, nieuwe buren binnenkort!
 
Laatst bewerkt:

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Wat enorm zou helpen, is als we op de één of andere manier kunnen weten, kunnen zien waar we op de kaart staan, ergens aan de rand of meer naar het (drukke) midden. Zou dat kunnen @DonFrank ?
Het is voor spelers op dit moment niet te zien waar ze t.o.v. het centrum van de wereldkaart liggen. Wij kunnen die informatie eventueel wel inzien.
 
Dat moet dan nog wel mogelijk zijn @DonFrank .. en de optie bestaat op PC iig niet meer!
Ga er dan maar vanuit dat het nu bij iedereen hetzelfde staat. Indien actief verhuizen naar een betere plek indien mogelijk...

Hoop zelf dat ik er maandag weer iets beter voor sta. Kom nog maar nauwelijks op de eerste tree van de cultuurbonus, icm spreuken scheelt dat al snel 115-185% aan munten en hamer inkomsten per dag.
 
Dan zit ik helemaal aan de buitenkant met 62 rijen lager dan @matoterustja. Het leek een aardige plek een paar maanden terug toen ik hiernaar toe verplaatst werd maar nu met bijna 100 lege plekken in het door mij ontdekte gebied ben ik weer terug bij af. Als verplaatsen naar een betere plek inhoud dat ik van de linker buitenkant naar de rechter of van de onder naar de boven buitenkant wordt geschoven, maar doordat telkens mijn buren weer worden weggehaald ik maar op de rand blijf zitten zie ik hier geen verbetering in.
 
Als ik 37 rechts en 25 boven je zit dan zal ik wel niet verplaatst worden.
Dit lijkt me redelijk in het centrale gedeelte te liggen.
Er van uit gaande dat jij duidelijk kunt zien waar het centrum van de kaart is.
 
Ik kan het centrum van de kaart niet zien
zoek mij op de kaart dan zit je bijna in het centrum van de kaart
Hier ben ik op afgegaan en heb dit zo een beetje als het midden aangehouden. Ik weet ook niet hoe groot het gebied is wat we mogen zien als het centrum van de kaart. Ik zie alleen dat het rondom @matoterustja erg vol is dus dat zou zomaar inderdaad het midden kunnen zijn.
 
Als ik 37 rechts en 25 boven je zit dan zal ik wel niet verplaatst worden.
Dit lijkt me redelijk in het centrale gedeelte te liggen.
Er van uit gaande dat jij duidelijk kunt zien waar het centrum van de kaart is.
Het lijkt mij dat jij inderdaad dichterbij zit dan ik. Of wij alle bij dichter naar het midden verplaatst kunnen worden? Ik weet het niet ,het is daar al erg vol. We gaan het zien maandag als er een nieuweverhuisronde is.
 
Bovenaan