• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback over verhuizingen

Als je daadwerkelijk de instelling aan hebt staan en geen enkele buur meer hebt, dan lig je volledig in het buitengebied. Die spelers worden als eerste verplaatst wanneer er plek is (1x per week, op maandagen). Als je een supportaanvraag aanmaakt vanuit het account waar dat probleem speelt en daarbij naar mij vraagt, dan wil ik een kijkje voor je nemen in je account of ik je van informatie kan voorzien wanneer een verplaatsing gepland is, en of alles correct ingesteld staat.

Het is niet helemaal leeg, ik heb veel kraters om me heen en nog een paar buurtjes. Ik heb uitgezoomd op de kaart en ik zit duidelijk niet in het midden maar aan de rand. Ik waardeer je aanbod om mijn account na te kijken voor de instelling via een support ticket. :) Ik kijk nog even of daar gebruik van ga maken. Het probleem lost het namelijk niet op, ik zal geduldig moeten wachten tot ik wel verplaatst kan/ga worden.
 
Kan idd merken dat er een grote verhuizing is geweest. Ben zelf niet verhuist maar krijg nu ineens enorm veel bh van spelers waarvan ik de namen nog nooit gezien had. Deed net even een rondje bh maar kom pagina's tekort en alleen maar gouden handjes. Nog nooit meegemaakt dat ik zelfs op blad 10 alleen maar gouden handjes had. Moet steeds noodgedwongen bij de handelaar aankloppen omdat die anders geen muntjes of hamertjes meer geeft met bh geven.
 
Kan idd merken dat er een grote verhuizing is geweest. Ben zelf niet verhuist maar krijg nu ineens enorm veel bh van spelers waarvan ik de namen nog nooit gezien had. Deed net even een rondje bh maar kom pagina's tekort en alleen maar gouden handjes. Nog nooit meegemaakt dat ik zelfs op blad 10 alleen maar gouden handjes had. Moet steeds noodgedwongen bij de handelaar aankloppen omdat die anders geen muntjes of hamertjes meer geeft met bh geven.
Wil je nog meer zout hebben? ))
 
Denk dat je beter ff checkt of je het vinkje voor verplaatsen wel of niet er hebt staan. Klinkt als een niet eigenlijk...

@DonFrank: Op facebook wordt er vanuit de VS aangegeven dat dit een fase 1 uitrol is. Mogen we daar uit opmaken dat er de komende periode wat actiever verhuist wordt en dat actief en inactief sneller dan anders worden gehergroepeerd of wat betekent die fase 1?
ben wel degelijk verhuisd, Inno stuurt jou daar persoonlijk een bericht/mail van
 
Denk dat dat nog wel eens tegen zal vallen waar je dan terecht komt. Wat er heeft net een volksverhuizing plaats gevonden dus het midden is nu gevuld met actieve spelers. De nieuwe plekjes zijn inmiddels ook ingenomen door nieuwe spelers en voordat die bij inactiviteit verwijderd worden, duurt altijd wel even. Waar wil je de spelers die nu hun vinkje aanzetten naar toe verhuizen? Misschien wordt je wel verplaatst, maar dan is uit het hart van de woestijn, naar de rand van de woestijn, maar nog steeds woestijn.

Het zal echt wel een tijdje duren voordat je dan weer een beetje actief buurtje krijgt als je de grote verhuizing gemist hebt.
en daarom moet je dus NOOIT het vinkje verhuizingen uitzetten.

je kan altijd van niemandsland naar de rand verhuizen dat is altijd nog beter dan niets.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
@DonFrank: Op facebook wordt er vanuit de VS aangegeven dat dit een fase 1 uitrol is. Mogen we daar uit opmaken dat er de komende periode wat actiever verhuist wordt en dat actief en inactief sneller dan anders worden gehergroepeerd of wat betekent die fase 1?
Het komt erop neer dat we aan het kijken zijn of we voor de komende verhuizingen tijdelijk de mogelijkheid om dit uit te schakelen willen negeren en dus iedereen verhuizen, ongeacht of de instelling aan of uit staat (mits natuurlijk aan de rand van de wereldkaart).
 
Als ik alle reacties zo lees vermoed ik dat het handig zou zijn als spelers konden zien of ze in het midden of op de rand zitten.
Stel, I zit nu vrijwel in het centrum gedeelte dan zou ik juist die vink uit willen hebben.
Zit is in het verre buiten bos dan wil ik die vink wel aan hebben staan.
Maar wordt het er ergens tussen in dan is het toch vervelend als mijn praathuis veranderd in het enge bos met een hoop ontwortelde plaatsen.
 
ben wel degelijk verhuisd, Inno stuurt jou daar persoonlijk een bericht/mail van
Ok dat wist ik niet. Weer wat geleerd :)

Het komt erop neer dat we aan het kijken zijn of we voor de komende verhuizingen tijdelijk de mogelijkheid om dit uit te schakelen willen negeren en dus iedereen verhuizen, ongeacht of de instelling aan of uit staat (mits natuurlijk aan de rand van de wereldkaart).
Aha ok, Nahja heb het vinkje er hier iig weer staan. Uiteindelijk zal het zich op termijn ook wel weer oplossen ga ik maar vanuit. Zolang je tussen actieve blijft zitten dan is af en toe verhuizen ook geen ramp natuurlijk. Van zitten blijven kan je duidelijk meer last hebben lol pfff
 
Als ik alle reacties zo lees vermoed ik dat het handig zou zijn als spelers konden zien of ze in het midden of op de rand zitten.
Stel, I zit nu vrijwel in het centrum gedeelte dan zou ik juist die vink uit willen hebben.
Zit is in het verre buiten bos dan wil ik die vink wel aan hebben staan.
Maar wordt het er ergens tussen in dan is het toch vervelend als mijn praathuis veranderd in het enge bos met een hoop ontwortelde plaatsen.
Eigenlijk is wat je aangeeft juist eerder reden om het niet te delen. Sterker nog, eigenlijk is het misschien reden om die optie eruit te slopen...Vandaag vind je het spel nog hartstikke leuk, zit je middenin het centrum en zet je het vinkje uit. Over 3-6 maanden ben je je interesse kwijt en raak je inactief, ondertussen staat dat vinkje en blijf je onnodig lang daar hangen de spot voor een actievere speler bezet aan t houden.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Eigenlijk is wat je aangeeft juist eerder reden om het niet te delen. Sterker nog, eigenlijk is het misschien reden om die optie eruit te slopen...Vandaag vind je het spel nog hartstikke leuk, zit je middenin het centrum en zet je het vinkje uit. Over 3-6 maanden ben je je interesse kwijt en raak je inactief, ondertussen staat dat vinkje en blijf je onnodig lang daar hangen de spot voor een actievere speler bezet aan t houden.
Het vinkje werkt enkel de positieve kant op: Verplaatsen naar actiever gebied. Bij inactiviteit wordt je naar de rand van de wereldkaart verplaatst, ongeacht of dat vinkje aan staat of niet :)
 
Dan is het een overbodig vinkje, dan is 't beter dat dat vinkje z.s.m. wegvliegt.
In den beginne hadden we dat vinkje ook niet, dus denk ik dat we best zonder dat vinkje kunnen :D
 
Als ik alle reacties zo lees vermoed ik dat het handig zou zijn als spelers konden zien of ze in het midden of op de rand zitten.
Stel, I zit nu vrijwel in het centrum gedeelte dan zou ik juist die vink uit willen hebben.
Zit is in het verre buiten bos dan wil ik die vink wel aan hebben staan.
Maar wordt het er ergens tussen in dan is het toch vervelend als mijn praathuis veranderd in het enge bos met een hoop ontwortelde plaatsen.
Het meest handige is als ze hetzelfde doen als toen met wel of geen videoacceleratie.
Gewoon dat vinkje verwijderen.

Het levert meer problemen op dan plezier.
Als de optie om het uit te zetten er niet is is er ook geen gedoe over
 
Dan is het een overbodig vinkje, dan is 't beter dat dat vinkje z.s.m. wegvliegt.
In den beginne hadden we dat vinkje ook niet, dus denk ik dat we best zonder dat vinkje kunnen :D
Helemaal met je eens maar er was toen z'n heisa over dat ze dat vinkje toen hebben ingevoerd, de heisa is al lang geleden voorbij dus gewoon weg halen dat ding
 
Het komt erop neer dat we aan het kijken zijn of we voor de komende verhuizingen tijdelijk de mogelijkheid om dit uit te schakelen willen negeren en dus iedereen verhuizen, ongeacht of de instelling aan of uit staat (mits natuurlijk aan de rand van de wereldkaart).
Ik hoop dat dit niet klopt. Ik heb op nieuwe account dat vinkje uitgezet zodra ik de account gemaakt had.
Ik ben steeds blij als ik zie dat er opnieuw een buur weg is.
Ik wil echt graag omringd zijn door mijntjes, als ik munten te kort heb (wat nogal vaak gebeurd) is het zo veel sneller om munten op te halen uit mijntjes dan ze van echte buren te halen.
Ook heb ik echt geen tijd om elke dag burenhulp te geven aan iedereen die het aan mij geeft. Dus de meeste andere spelers willen mij ook niet als buur of in hun BS. Ik gebruik het enkel om muntjes te kunnen ophalen en enkel als het nodig is.

Ik hoop dus echt dat jullie een instelling die er is om een bewuste keuze te maken niet gaan negeren.
Ik zou liever hebben dat jullie werk maken om de instellingen die gemaakt zijn en nu niet werken eens te fixen (zoals de nieuwsbrief), zelfs als alles correct is ingesteld werkt het nog altijd niet goed...

Als je kiest om niet verplaatst te worden, dan is dat toch je keuze, en dan moet je daar achteraf niet over beginnen zeuren als de gevolgen van je keuze niet zijn zoals gehoopt? Dat is toch hetzelfde met vaccinweigeraars, die moeten toch ook de gevolgen van hun keuzes dragen, of alsnog hun keuze veranderen voor de volgende keer.
 
Persoonlijk heeft deze verhuizing voor mij ge-wel-dig uitgepakt! Wat een enorm verschil, ik deelde dagelijks burenhulp uit aan al mijn buren en nu krijg ik zoveel meer terug! Ik vond het al bijzonder dat ik maar niet verhuisde, terwijl het gebied waar ik zat maar achteruit ging. Ik ging zelfs twijfelen aan mijn vinkje, maar dat stond dus al die tijd goed.

Ik snap alleen niet dat jullie zo'n stevige operatie van achterstallige verhuizingen niet vooraf melden bij alle spelers. Dus qua communicatie is dit echt niet best.

Of het vinkje blijft of weggaat, geen duidelijke mening over, voor beide kanten valt wat te zeggen.
 
Ben het helemaal mee eens met @Wonder nar , het kan een bewuste keus zijn om in een muntjesland te willen zitten. :p

De Zeurpieten de met Sint uit Spanje zijn gekomen moeten beter hun Elvenar - huiswerk doen en bewust elk vinkje aan/uit zetten; zo ontzettend veel vinkjes zijn dat er nou ook weer niet. :cool::cool::cool::cool:
 
Zie het nut niet zo van het vinkje eigenlijk.. begrijp de redenaties wel hoor, maar die zijn ook enkel gevormd omdat het vinkje nu eenmaal bestaat. Puur hierom zou ik zeggen dat het niet nodig is om iedereen een verplichte verhuizing mee te laten maken. Vinkje had nooit hoeven te bestaan :) dan was de discussie nu ook niet nodig geweest.
 

DeletedUser5108

Guest
Oh wat ben ik jaloers op al die mensen die nu burenhulp krijgen van de mensen van wie o.a. ik (en alle andere "pechvogels" die nu in een woestijn zitten) dat voorheen kregen.
Worden wij als woestijnbewoners dus relatief nóg meer benadeeld :(
 
Bovenaan