• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback ondeugende therapie-evenement

Deleted User - 126838

Guest
Bij opdracht 41 1provincie of 12 visioendampen + 16 kp genereer ik via de magische academie een booster 8uur = 4 visioendampen en bevroren oranje vlam is 8 visioen dampen. Er zijn 0 visioendampen bijgeteld, dus kan ik opdracht 41 niet afronden. Heeft iemand hier ook last van?
 
Sommige opdrachten reageren niet meteen/slecht op wat je moet doen.
Wat je kunt proberen is het spel even af te sluiten en opnieuw te starten.
Werkt dat nog niet dan een hulp verzoek via het support systeem indienen.
 
maar wat nou als je deze opdracht hebt, en je kan niet verder, ja dan moet ik 4 dag wachten, dat schiet. waarom is er geen anderen keuze opdracht. (zie bijlange)
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2022-10-25 181633.jpg
    Schermafbeelding 2022-10-25 181633.jpg
    123,1 KB · Weergaven: 61
Altijd zorgen dat je wat provincies open hebt staan om te veroveren (oftewel, nooit de laatste 2 provincies gaan veroveren, danheb je wat achter de hand voor noodgevallen zoals deze).

Geen tijdboosters om de verkenner wat vooruit te duwen?
En anders heb je 4 dagen vakantie, ook geen probleem. Het event duurt nog lang genoeg, en met je voorbereiding ben je toch zo weer bij.
 
Altijd zorgen dat je wat provincies open hebt staan om te veroveren (oftewel, nooit de laatste 2 provincies gaan veroveren, danheb je wat achter de hand voor noodgevallen zoals deze).

Geen tijdboosters om de verkenner wat vooruit te duwen?
En anders heb je 4 dagen vakantie, ook geen probleem. Het event duurt nog lang genoeg, en met je voorbereiding ben je toch zo weer bij.
ik heb er bij een account wel 3 pagina's voorraad, maar ben je veel verder en je moet 4 dagen wachten en je zit net in een evenement dan heb je dus pech
 
En dan zit je te wachten met 19 poezen en 9 pompoenen ….op die ene pompoen om een kaarsje te kopen voor die ene poes te vangen die zitten naar je zit te grijnzen in de mist….om je tiende artefact te kunnen halen :p
 
Ik heb nog voor een paar duizend uur aan tijdboosters staan, :cool: en krijg er elke week nog zoveel bij dat verkennen niet een probleem is of zal worden. :p
Succes met verkennen als je nog even 40 provincies moet doen voor een volgend hoofdstuk met een verkentijd van 4 tot 5 dagen per provincie.
Kom je er snel vanaf.
 
Bovenaan