• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback ondeugende therapie-evenement

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
1633012828121.png



Allerheiligenavond komt dichterbij en opnieuw is mevrouw Sniffles van plan de samenkomst van geesten te gebruiken om een nog sterker ritueel uit te voeren dan vorig jaar. Met al haar ingrediënten voorbereid verlaat ze de hut en loopt naar het bos, magische woorden zingend om de dierengeesten aan te trekken.

Deze keer is er echter iets vreemds aan de hand, aangezien de geesten nergens te bekennen zijn. De heks besluit haar stem te verheffen, waardoor deze door het bos weergalmt. Terwijl ze haar concentratie verhoogt, verscherpen haar zintuigen en in haar geest kan ze, diep in het bos, een kleine pop zien die bij een graf zit... Eenvoudig en toch zo oud. Klein en toch zo krachtig.

Mevr. Sniffles ontwaakt uit de trance en voelt hoe dierlijke geesten naar dat graf marcheren. Ze besluit de gebeurtenissen in het moeras te onderzoeken. Ga je met haar mee om erachter te komen waar de katten naartoe gaan?

Beste mensen en elfen,

Tussen 18 oktober en 8 november kun je opdrachten oplossen, je stad dagelijks bezoeken en de randen van je stad doorzoeken om magische ingrediënten te krijgen, die je kunt ruilen voor kaarsen, lantaarns en flitsflessen om je weg te helpen door het mistige bos.

eventprogression_halloween2021.png
Kaarsen zullen één mistvlek per keer opruimen, terwijl Lantaarns een hele kolom van boven naar beneden opruimen, en het gooien van een flitsfles zal de mist op alle plekken direct om je heen opruimen. Gebruik je uitrusting verstandig om er het maximale uit te halen. In de mistige plekken om je heen kun je al zien of er beloningen zijn, maar hoe verder je kijkt, hoe dikker de mist wordt. Je weet nooit wat je te wachten staat...

Elke dag kun je nieuwe dagprijzen vinden in het mistige bos, waaronder gloednieuwe gebouwen, gebouwen die zijn teruggekeerd van oudere evenementen en andere verassende beloningen. Je zult ook vriendelijke geesten vinden die ronddwalen in het mistige bos. Als je er genoeg vindt, kun je nog meer beloningen verdienen, waaronder nieuwe artefacten om het medicijnman-gebouw naar zijn hoogste potentieel te upgraden:


A_Evt_Evo_October_XXI_Witch_Summoning_Circle10_1_0000.png


(4x4 bevolking en cultuur + cerberi, mana (afhankelijk van hoofdstuk en stadium) en levenskrachtstoot 10% elke dag bij stadium 10)

De opdrachtenreeks bestaat uit een verhaalgedeelte en aanvullende episodische opdrachten, die beginnen zodra het verhaal is voltooid. Dit betekent dat je de eerste reeks opdrachten meteen kunt voltooien, terwijl voor latere opdrachten dagelijks nieuwe toevoegingen worden uitgebracht, zodat je op elke nieuwe evenementdag 1 extra evenementopdracht kunt blijven spelen. Als je de evenementopdrachten voltooit, ontvang je op bepaalde punten onderweg ook mijlpaalbeloningen.

In dit evenement zijn ook de competities en koninklijke prijspas beschikbaar!

We wensen je alle moed die je nodig hebt terwijl je je een weg baant door het mistige bos en horen graag je feedback in ons discussietopic!

Fijne Halloween,
Jullie Elvenar Team

Disclaimer: Houd er rekening mee dat er altijd verschillen kunnen zijn in evenementlay-outs, balancering en prijzen tussen Beta en Live versie. App-versie 1.160 is vereist om het evenement correct te laten functioneren. Deze app-versie wordt los van het evenement uitgebracht. Houd er daarnaast rekening mee dat de laatste dag van het evenement meer dan 24 uur beslaat, zodat het evenement niet 's nachts eindigt. Dat betekent dat de dagprijs op 8 november de laatste dagprijs is die ook nog een paar uur beschikbaar is in de ochtend van 9 november. Er wordt op 9 november geen nieuwe evenementopdracht aan de opdrachtenreeks toegevoegd, de laatste opdracht-mijlpaal kan op 8 november worden ontgrendeld.
We horen graag jullie feedback!
 
En wat ik begrepen heb is de wensput weer terug. Krijg je in plaats van godin.
Het evoluerend gebouw schijnt niet zo bijzonder te zijn.
 

Aeva

Chef
Wij hebben de ervaring dat er tijdens het avontuur veranderingen kwamen met betrekking tot 2 of meer opdrachten. Dus "Do not shoot the pianist/messenger" ;)

P.S. Zelf hou ik niet zo van het schilderij dat bij dit avontuur is gedaan. Zombies in Elvenar ? :eek:
Ja, dat heb ik gezien. Dus heb ik best lang gewacht voordat ik voor mijn BS de vertaling heb gemaakt (waar is Yulia als je haar nodig hebt?). Ik heb de versie van iDavis (engels) gebruikt, want ik denk wel dat dat de meest betrouwbare bron is op dit moment. Maar bij wijzigingen pas ik sowieso het doc aan, dus het blijft gewoon bruikbaar :p
 
Ik vertaal de lijst zelf al sinds december 2021 voor elke event en stop het in een door mij gemaakte invul velt voor de BS waar in ik speel.
Hier is een link naar de google sheet die ik maak Mischievous Therapy 2022
het enige wat je hoeft te doen is een kopie van dit blad maken en in F5:AD5 de namen van de leden in jou BS te plaatsen.
Als de conditionele opmaak regels voor F6:AD97 goed zijn mee genomen dan is iedere teken in dit bereik voldoende om het vlak groen te late oplichten.
Let er wel op dat de regels 61:74 en 98:106 verborgen zijn omdat ze voor dit event niet nodig zijn.

Als een opdracht verandert is NADAT ik hem klaar heb op beta dan pas ik hem niet meer aan omdat ik de aanpassing niet meer kan controleren.
 

Aeva

Chef
Ik kijk zelf op zoveel mogelijke sites, maar voor de hele BS stuurde ik altijd die van Yulia rond.
Helaas pindakaas. Als het Nederlands moet zijn, moest ik het deze keer dus zelf doen. Want ik zie geen enkele vertaling.
 
Mijn link is een Nederlandse vertaling, alleen zijn sommige opdrachten verkort weer gegeven.
Zoals upgrade een gebouw naar level 5 of hoger wordt dan upgrade een gebouw naar level 5+
En als ze het hebben over verzamel iets uit specefieke fabrieken dan geef ik dat aan met T1-9 of de fabrieks nummers zelf en 3u of 9u als het een specifieke tijd moet zijn.
 

Aeva

Chef
Een link naar mijn Nederlandse vertaling heb ik gisterenmiddag hierboven geplaatst toen er nergens op dit forum een link met Nederlandse opdrachten stond. Het is een simpele google doc die ik wel bij zal werken indien nodig https://tinyurl.com/2vmwu8mk
 
Zelf hou ik niet zo van het schilderij dat bij dit avontuur is gedaan. Zombies in Elvenar ? :eek:
Event begonnen... helemaal eens met @Yamar ... Inno, wat hebben zombies met Elvenar van doen? En waarom een zombie met een teddybeer (met hoge hoed) op zijn nek rondloopt, begrijp ik al helemaal niet!
 
Wie zegt dat die gast met teddy beer en hoge hoed een zombie is?
Ik zie die persoon meer als de witch dokter waar dit evenement om draait.

[edit]
Herstel, medicijnman
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan