• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback: Mama Juul's Fusiefeestmaal

Ik ben ook helemaal klaar met alle hoofdstukken, maar juist daarom ben ik altijd blij met die evenementen. Zo blijft er toch altijd nog wat leuks te doen om je bezig te houden. Toernooi en toren uitspelen is ook minutenwerk per dag.

Dit event vind ik extra leuk omdat ik het samenvoegen van ingrediënten erg leuk vind, deze en dat schaduwveld van het heksenbos zijn mijn favorieten.
 
Screenshot from 2023-05-12 16-28-28.png


Deze lijkt me fout, maar of het nu een tekst bug is weet ik niet zeker.

De opdracht is "gebruiken". Wat ik me afvraag is hoe beloningen (die je krijgt in plaats van gebruikt) ooit zouden kunnen helpen bij deze opdracht???
 
welke bestellingen kan je het best maken , die kleintjes van 1 en 2 sterren of de grootste van 4 sterren ???
vind dat ze veel ingredienten slikken .
hebben blijkbaar ook last van de prijsschommelingen in de winkels :rolleyes:
 

Aeva

Chef
Die waar de prijzen in zitten die je wilt winnen, al die kisten hebben een soort van 'thema'.
 

Aeva

Chef
Tussen de uitdaging bij de weekopdrachten (questlijn) staat: 'smaakbuit openen' 3x.
Dat is een hele vervelende opdracht voor het evenement omdat dit zwaar op toeval berust. En ook nog eens drie keer, terwijl we al halverwege het evenement zijn en die smaakbuit zelden uit een kist komt.
Dit soort opdrachten zou niet in het spel mogen zitten.
 

Aeva

Chef
precies en nu ga ik 10 maaltijden serveren
dat is ook lastig omdat ik al achter het slot zit in al mijn steden :) :p :confused:
 
na 35x 4 mutsen gebruikt te hebben op 1 ding en geen succes is het voor mij over. met zulke kans percentages kost het teveel en krijg je te weinig zoals gewoonlijk.
 
Tussen de uitdaging bij de weekopdrachten (questlijn) staat: 'smaakbuit openen' 3x.
Dat is een hele vervelende opdracht voor het evenement omdat dit zwaar op toeval berust. En ook nog eens drie keer, terwijl we al halverwege het evenement zijn en die smaakbuit zelden uit een kist komt.
Dit soort opdrachten zou niet in het spel mogen zitten.
Deze opdracht moeten ze direct uit het spel halen. Maakt niet uit of het een weekopdracht is.
De ene speler kan zijn hele voorraad er aan besteden en met enig geluk er net 1 krijgen en de andere speler heeft na 5x klikken wel alle 3.
Staat bijna gelijk aan verzamel 3 wapenkamers uit de toren.
Deze opdracht geeft geen gelijke kans voor iedere speler.
 
vandaag was echt de grootste domper in het evenenement, had 516 mutsen, 126 KEER op hetzelfde knopje gedrukt en NIET 1 KEER is er wat gevallen, dit is echt belachelijk. voor mij geen evenementen meer.
 

Aeva

Chef
126 x klikken en 0 prijzen lijkt me sterk.
Bedoel je soms dat je niet krijgt wat je wilt hebben?
 
nee, had van 2 dingen 2 ingredienten en moest voor beide dat bekertje met die ene rode stip nog hebben....
1684748423191.png
 
Bovenaan