• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback: Mama Juul's Fusiefeestmaal

Aeva

Chef
Je weet hopelijk toch dat je dat item gewoon kunt maken? Je hoeft er niet op te wachten tot het valt...
 
en moest voor beide dat bekertje met die ene rode stip nog hebben....
Of ik moet uit je bewoording concluderen dat je per se in een keer cacao met slagroom wilde hebben ( 10% kans ) of ik moet nu echt degene zijn die je gaat vertellen dat met 45 vakjes je geen 126X kan klikken zonder dat je ingrediënten naar de prullenbak moet slepen.
 

Aeva

Chef
en natuurlijk sleep je niets naar de prullenbak omdat je met twee dezelfde items een duurder item maakt en daarom het vakjesbord nooit vol kan raken
 
moest voor beide dat bekertje met die ene rode stip nog hebben....
door 145 op chocola te klikken en je krijgt alleen de houten kroesjes moet je in elk geval meerdere bekertjes met 1 rode stip hebben gekregen... op voorwaarde dat je de houten kroesjes hebt samen gevoegd! Misschien de gebruiksaanwijzing (bij Aankondigingen) nog es lezen... of de help functie in het event zelf?
 
je weet toch dat je die dingen moet samenvoegen?
want 126 keer klikken zonder dubbelle ingrediénten de krijgen dat kan niet.
 
Ik moet toegeven dat ik dat niet wist en heb ook inderdaad niet gebruiksaanwijzing gelezen, sorry. Bedank in ieder geval voor de hulp.
 
Hallo ,
Ik ben een beginnend speler .Ik mag 8 uur lang Mama Juul's fusiefeestmaal niet spelen.
Is dit geen wedstrijdje tegen de tijd?
Is hier iets aan te doen ?
Schermopname5.png

 
Ik ben een beginnend speler
Welkom aan boord Flufy , ik denk dat je dus een account overgenomen hebt anders had jezelf degene moeten zijn die de dagopdracht op slot gezet heeft door deze uit te voeren. Je krijgt dus na de gestelde tijd een nieuwe dagopdracht en zodra die gedaan is moet je weer een dag wachten. Alleen bij de start van een evenement kun je meerdere opdrachten in een dag uit voeren, dit kan totdat het aantal opdrachten welke nog uitgevoerd moeten worden overeenkomen met het aantal dagen dat het evenement nog duurt. Vanaf dat moment krijg je nog 1 opdracht per dag.
 
Nee hoor . Ik ben van nul gestart en heb wel heel wat tips gelezen .Ik zit nu in hoofstuk 3 en heb tot nu toe altijd kunnen spelen ,maar zit niet bij de topspelers van het evenement . Hoe kan je nu nog opschuiven als je wordt gestopt .Vreemd spel .Ik zou graag leren waarom anderen het beter doen.
 

Aeva

Chef
Je wordt niet gestopt.
Er is een lijst met 75 opdrachten en je kunt er net zoveel achter elkaar doen als je wilt totdat je een X aantal dagen vanaf het einde bent. Dus als er nog 10 speeldagen zijn in het event zijn er 10 opdrachten achter een slotje en je krijgt er elke dag één. Net als alle andere spelers.
 
Vreemd spel .Ik zou graag leren waarom anderen het beter doen.
Het is dus niet zo dat de snelheid waarmee je opdrachten uit voert ook een garantie geven op meer succes.
De invloed van de keuzes die je maakt ( welk gerecht maak je en wat is je beloning in vooruitgang op de ladder van prijzen) is belangrijk maar ook onderhevig aan de factor die ons allemaal raakt in het evenement; Geluk.
Je gaat nu eenmaal meer gerechten produceren en verder op de ladder komen als je heel snel de juiste gerechten kan combineren met zo min mogelijk gebruik van koksmutsen, maar wat er tevoorschijn komt bij het gebruik van een koksmuts is variabel en daarmee de snelheid van succes ook.
 
Bedankt voor de uitleg . Het is een soort kansspel.
Het enige voordeel wat je zou kunnen bewerkstelligen, is elke dag zo lang/vaak mogelijk online zijn, zodat je maximaal kunt profiteren van de event betaalmiddelen (in dit event koksmutsen) die rond je stad verschijnen (ongeveer 1 per 45-50 minuten).. ook kun je overwegen om de Stapel Buitenpost aan te schaffen (is alleen te koop tijdens de 2e dag van elk event), dat levert ook veel extra event betaalmiddelen op.
 
En de asfeniks voeren. Kan je dan gedurende het hele event gebruiken.
Levert per gemaakte opdracht 1 tot 2 extra koksmutsen op.
Je kan die asfeniks ook gelijk in het begin van het jaar gelijk 11x voeren. Heb je er het hele jaar geen omkijken meer naar.
 
Bedankt voor de uitleg . Het is een soort kansspel.
Flufy, als beginnende speler kom je terecht in een event waarbij je echt geluk moet hebben. Bij dit event kan je amper tactisch spelen, je moet echt hopen dat je de goede produkten krijgt.
Andere events kan je veel meer tactisch spelen, deze zullen ook voorbij komen, wat niet inhoud dat je daarin wel in goud eindigt.
Gewoon lekker spelen en kijken wat je moet doen, daar kom je het verst mee.
 
Bovenaan