• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback "Het mysterie van het mistige bos"

Losse kosten:
Kaars: 10
Lantaar: 35
Flitsfles: 50

Pakket 1: 195 ingredienten
7 kaarsen (70)
3 lantaarns (105)
2 flitsfles (100)
Besparing: 80 ingredienten oftewel: +41% gratis

Pakket 2: 420 ingredienten
18 kaarsen (180)
7 Lantaarns (245)
7 Flitsfles (350)
Besparing: 355 ingredienten oftewel: +85% gratis

Dat heb je mooi in percentages uitgerekend. Maar ik denk dat je dat zo op het oog ook meteen ziet.

ik wil de prijs van vandaag of ik kan weer iets dus het moet uitgegeven worden ipv.

En dat is idd het 2e pijnpunt. Je moet op voorhand beslissen of je gaat voor die heksenhut. En dan enkel voor de katjes gaan en zelfs prijzen laten liggen, zodat je voldoende kaarsjes over houdt.

Ook bij andere events speel je anders als je voor de eindprijs gaat. Zo doe ik het toch

Ik blijf het een mooi concept vinden. Doe zo voort Inno ;)
 
Da's heel lief, maar moet je - volgens zeggen - aan Albert Heijn overlaten… ;)

Lol!!

Blij trouwens dat event afgelopen is, vond het lopen en zoeken in de mist een leuk gegeven. Maar de opdrachten echt prut, heb je net 12 reli (ofzo) gedaan worden er ontmoetingen gevraagd. Saaie en vervelende opdrachten....
 
Dat heb je mooi in percentages uitgerekend. Maar ik denk dat je dat zo op het oog ook meteen ziet.



En dat is idd het 2e pijnpunt. Je moet op voorhand beslissen of je gaat voor die heksenhut. En dan enkel voor de katjes gaan en zelfs prijzen laten liggen, zodat je voldoende kaarsjes over houdt.

Ook bij andere events speel je anders als je voor de eindprijs gaat. Zo doe ik het toch

Ik blijf het een mooi concept vinden. Doe zo voort Inno ;)

Ik ben voor zowel de katjes als de prijsjes gegaan en heb niets laten liggen.
Maar zoals eerder gezegd heb ik wel enkel 420 setjes gekocht. 1x 195 (omdat ik niet meer op 420 kon komen) en 3 kaarsen (restant waarmee ik nog een lantaarn en een flitsfles vond)

Voor mij was het niet belangrijk welke dagprijs is zou krijgen, was de dag met schreeuw vergeten. ben de eerste keer gaan spelen/uitgeven op frankenspleen dag (9x) daarna op halloween zonder hoofd (1x) en gisteren/vandaag afgemaakt met mausoleum(2x)

Voor mij was alleen de grote van de prijs belangrijk gezien ze bestemd zijn voor de shredder (spelfragmenten) ik had niets nodig voor me stad zelf.
 

Deleted User - 124539

Guest
Ik heb enkel 420 pakketten gekocht, en had nog 30 katjes nodig voor laatste artefact. Dus zelfs als je enkel die koopt, heb je nog altijd de kans om er niet te geraken. Ik had zoals Funkenschlag heeft gezegd enkel voor katjes kunnen gaan, en de prijzen waar ik niet aankon links laten liggen, heb ik niet gedaan, maar dan nog, ik heb niet echt omwegen gemaakt om die prijzen op te pakken.
Ik denk trouwens niet dat het me 30 katjes extra zou hebben opgeleverd als ik werkelijk niks inefficiënt zou hebben gedaan (qua voortgang).
 
ik denk dat rekenen bij aankoop belangrijk is, maar je zou het spel moeten kunnen afmaken zonder te kopen. Dat is een grens die er zou moeten zijn, en die is er nu niet.
 

Aeva

Chef
Ik heb vooral 420 pakketten gekocht, weinig 195 en een paar losse tussendoor of op het laatst. Heksenhut staat op level 9. Die ontbrekende haal ik p in het BSA.
Op beta kwam ik minder ver omdat ik het spel niet meteen doorhad en dus losse ging kopen en 195 pakketten... Maar uiteindelijk door de 2 artefacten in het BSA wel op 10 gekomen.
 
ik denk dat rekenen bij aankoop belangrijk is, maar je zou het spel moeten kunnen afmaken zonder te kopen. Dat is een grens die er zou moeten zijn, en die is er nu niet.
In theorie kan het wel, maar je moet wat geluk hebben en heel veel online zijn… daardoor is ook de mogelijkheid ontstaan om in navolgende BSA's nog 2 artifacten te scoren...
 
In theorie kan het wel, maar je moet wat geluk hebben en heel veel online zijn… daardoor is ook de mogelijkheid ontstaan om in navolgende BSA's nog 2 artifacten te scoren...
En dat vind ik dus oneigenlijk gebruik van het BSA door Inno. Het BSA is verworden tot een verlengstuk van events, waar je de artefacten bijna niet meer op normale wijze kunt winnen, terwijl er bij het BSA gewoon leuke prijzen, die niets met de events te maken hebben, te winnen zouden moeten zijn.
 
En dat vind ik dus oneigenlijk gebruik van het BSA door Inno
Ik denk dat je dat mag vinden van Inno… maar of hun dat iets uitmaakt, betwijfel ik. :( :rolleyes: Overigens is het best een aardigheidje, voorheen was die mogelijkheid er helemaal niet... dus in die zin is er wel geluisterd naar spelers die klaagden dat 10 artifacten onhaalbaar was.
 

DeletedUser2037

Guest
van 8 tot 12 dit spel er voor? Dat is dus 16 uren. ( verslaving?)
Vertel mij eens waar een mens de financien weg moet halen om 16 uren te computeren? Huur, water/gas/licht, sport, kinderen ( eventuele studie)
Normaal mens slaapt 8 uren, is 8 uren aan het werk ( nog heen en weer naar werk, laten we zeggen een uurtje) dan de normale dingen nog in en om huis. dan heb ik meestal maar een uurtje of 2 de tijd om te spelen.
Dan heb ik het nog niet eens over de ouders die dit dan spelen, want de kinderen hebben dan meestal ook tijd nodig.
DUS, het is voor de ( laat ik het zo zeggen) nomaal werkende mensen onmogelijk om lvl 10 te halen.
En het kan mij niks schelen of je een boel upgrades hebt/had om je stad voor extra dingen.
 

Aeva

Chef
van 8 tot 12 dit spel er voor? Dat is dus 16 uren. ( verslaving?)
Vertel mij eens waar een mens de financien weg moet halen om 16 uren te computeren? Huur, water/gas/licht, sport, kinderen ( eventuele studie)
Normaal mens slaapt 8 uren, is 8 uren aan het werk ( nog heen en weer naar werk, laten we zeggen een uurtje) dan de normale dingen nog in en om huis. dan heb ik meestal maar een uurtje of 2 de tijd om te spelen.
Dan heb ik het nog niet eens over de ouders die dit dan spelen, want de kinderen hebben dan meestal ook tijd nodig.
DUS, het is voor de ( laat ik het zo zeggen) nomaal werkende mensen onmogelijk om lvl 10 te halen.
En het kan mij niks schelen of je een boel upgrades hebt/had om je stad voor extra dingen.
Laten we zeggen dat jouw wereldbeeld wel heel erg uitgaat van wat jij denkt dat normaal en/of gemiddeld is en niet van wat er werkelijk in een leven speelt.
Er zijn heel veel mensen die niet werken. Om mee te beginnen zijn er alvast ruim 3 miljoen mensen gepensioneerd. Er zijn 2 miljoen Zelfstandig Professionals, waarvan een groot deel geen 9-5 werkzaamheden verricht, maar er afwijkende werktijden op na houdt. Er zijn ruim 2 miljoen studenten die lang niet allemaal voltijds bezig zijn met hun studie en die al die andere 'normale' dingen minder dan gemiddeld doen. De helft van de mensen met een baan werkt in deeltijd. Er zijn nog geen 2 miljoen gezinnen met kinderen onder de 18 jaar. 3 miljoen mensen wonen alleen.
Volwassenen hebben 6-8 uur slaap nodig, dat is gemiddeld dus niet een derde van de dag, maar kan ook een kwart zijn.

Iedereen bepaalt verder zelf waar hij of zij vrije tijd aan besteedt. Dat kan lezen, tuinieren, sport, uitgaan of wat dan ook zijn. Maar dat kan ook het spelen van een computerspel zijn. Daarmee is niemand meteen verslaafd. Dat zeg je ook niet als iemand sport, tuiniert of boeken verslindt.

DUS het kan mij niks schelen wat jij normaal vindt.
Het is door de manier waarop het spel is opgebouwd niet zo dat je automatisch level 10 haalt. Wel is level 8 goed te doen en de laatste twee artefacten haal je in een Broederschapsavontuur.
 
Laatst bewerkt:
Normaal mens slaapt 8 uren, is 8 uren aan het werk ( nog heen en weer naar werk, laten we zeggen een uurtje) dan de normale dingen nog in en om huis. dan heb ik meestal maar een uurtje of 2 de tijd om te spelen.
Het is nogal storend dat je, wat voor jou 'normaal' is, als standaard voor iedereen hanteert. Er is meer in de wereld dan alleen jouw 'normaal'!
 
Het is zo dat er meer is dan wat velen "normaal" vinden, en toch heeft ie een punt wat verslaving betreft, daar streven ze ook naar met die timertjes.
 

Aeva

Chef
Het is zo dat er meer is dan wat velen "normaal" vinden, en toch heeft ie een punt wat verslaving betreft, daar streven ze ook naar met die timertjes.
Hij heeft helemaal geen punt voor wat betreft verslaving. Er is heel wat meer voor nodig dan dagelijks een computergame spelen om dat als verslaving te classificeren. Verslaving is een redelijk ernstige ziekte. Er is pas sprake van verslaving als het je leven ontwricht. Het equivalent van 'maakt meer kapot dan je lief is'.
 
Bovenaan