• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback het mistige bos-evenement

Het begin was aardig totdat je bij opdracht 7 komt (Vecht en win 3 ontmoetingen OF gebruik 1 dierenvoeding) Zal je net zien dat er geen dierenvoeding te maken is in de MA en met vechten verlies ik al mijn legers omdat de tegenstander altijd meer soldaten heeft of sterker is. Ik zit dus te wachten totdat er wacht schot in de zaak komt. Mijn score staat op 32.... en nog maar 18 dagen te gaan.... op deze manier ga ik niet veel evoluties winnen. Jammer.

Uiteindelijk is alles goed gekomen. Ik heb zowaar alle opdrachten kunnen voltooien en ik heb 9 artifacten weten te bemachtigen. #happyme
Met dank aan de tussentijdse dierenvoeders die alsnog bemachtigen waren.
 
Niet ongebruikelijk na een evenement is dat er een week later een BSA volgt.
Weet iemand of dit op Beta het geval is en/of dat we dat hier kunnen verwachten?
 
Niet ongebruikelijk na een evenement is dat er een week later een BSA volgt.
Weet iemand of dit op Beta het geval is en/of dat we dat hier kunnen verwachten?
Ja, de BSA is daar al afgelopen, een nieuw winter event is er nu aan de gang.


yup bsa is al afgelopen op beta en je kan nu kiezen tussen artefact van afgelopen event of van het event van vorig jaar (welk artefact je wilt hebben) (dit zal vermoedelijk nu bij elke bsa zo zijn)

zelfde met nieuw event op beta , je kan de oude gebouwen kiezen + artefact oude gebouwen (afhangende van hoeveel cadeautjes je haalt) + dat nieuw item voor in de toren zit er ook in nu als 1 van de hoofd prijzen.

je kan ook kiezen na 40 cadeau's uit 100% muntenregen 100% voorraadopslag of 20 oude kp
 
Bovenaan