• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Herfststerrenbeelden

Nee, want InnoGames heeft gereageerd op een groepje die negatieve feedback gaf. Daarop zijn wijzigingen gekomen, en nu geeft een andere groep aan zeer ontevreden te zijn
De andere groep geeft nu dus negatieve feedback... conclusie: je kunt blijkbaar nooit iedereen tevreden stellen!
 

DeletedUser2989

Guest
Nee, want InnoGames heeft gereageerd op een groepje die negatieve feedback gaf. Daarop zijn wijzigingen gekomen, en nu geeft een andere groep aan zeer ontevreden te zijn. Mensen gebruiken het forum helaas vaak alleen om "te klagen", en op meerdere fora is te zien dat dat eigenlijk maar een klein groepje is. Vandaar mijn vraag aan meer spelers om feedback posten hier op het forum over het spel, zowel positieve als negatieve feedback (maar niet om elkaar het leven zuur te maken graag)

Als voorbeeld; ik lees meerdere keren hier dat men 3 keer achter elkaar dezelfde opdracht visioendamp /verkennen lastig vindt. Mee eens, ik heb op de eerste dag 3 keer achter elkaar 24 uurs wp gehad, werd ik ook niet vrolijk van. Maar .... ik heb ook 3 keer achter elkaar 9 keer 5 minuten opdracht gehad en dan denk ik; makkie, dit event. Ik lees geen enkele feedback over makkeliuke herhalingen. Dit als voorbeeld dat feedback op het forum niet representatief is.

Als 2 weken tijd op beta onvoldoende is om tot een goede balans te komen voor een nieuwe spelopzet, whatever that may be, neem dan svp wat meer tijd en doe daar een goede evaluatie via een email bericht, zodat alle betaspelers een mening geven. Daar is beta toch voor?
 
PS: ook de kleine stadjes in Winy zullen al op moeten passen met scouten/veroveren. Als je boven een bepaald aantal zit, wordt er gevraagd om t2 en daarna t3 goederen voor onderhandelen. Als je dat nog niet produceert, kun je alleen nog maar verder met vechten met nog zwakke legereenheden in zeer moeilijk provincies.


Dit is bij mij nu ook het geval, ik heb alleen provincies met rood, rood, rood, maar kan niet vechten en T1 te kort. Ik ga nu beginnen aan hoofdstuk 2 in Winy
 

DeletedUser3597

Guest
Daar hoef ik jou toch geen verantwoording over af te leggen wat ik met mijn gewonnen prijzen doe, of zie ik dat verkeerd?

Haha, daar hoef je helemaal niemand verantwoording over af te leggen, maar zeggen dat je ze plaatst en er niet blij mee bent zou een reactie als die van Rodeon kunnen opleveren ja, daar hoef je ook geen hogere wiskunde voor gestudeerd te hebben...
 
Haha, daar hoef je helemaal niemand verantwoording over af te leggen, maar zeggen dat je ze plaatst en er niet blij mee bent zou een reactie als die van Rodeon kunnen opleveren ja, daar hoef je ook geen hogere wiskunde voor gestudeerd te hebben...
Ik zie er de tegenstrijdigheid niet van in, maar wie ben ik? Als anderen dat wel willen zien moeten ze dat vooral doen.

Maar genoeg off topic.Terug naar de discussie.
 

Deleted User - 147694

Guest
Ik wil mijn andere 3 Zeemeerminparadijzen ook nog steeds plaatsen. :D

Ben er alleen nog niet mee bezig. xD
 

DeletedUser

Guest
Vraagje, ik zit bij de quest voor 29 sleutels, met begin hoofdstuk 2. Is het normaal dat er nu om 900 hout (t1-bonus) wordt gevraagd?
Ben er al de hele dag mee bezig, ondanks 2 boosts op mijn grootste fabrieken :(
 
Vraagje, ik zit bij de quest voor 29 sleutels, met begin hoofdstuk 2. Is het normaal dat er nu om 900 hout (t1-bonus) wordt gevraagd?
Ben er al de hele dag mee bezig, ondanks 2 boosts op mijn grootste fabrieken :(
jah is normaal, op beta heeft iemand daar voor gewaarschuwd lang geleden, dus heb even overwogen om nog in hoofdstuk 1 te blijven. Maar marmer is mijn boost dus dacht misschien kom ik er wel als ik wat relics uit toernooi kan halen.
in hoofdstuk 3 is het trouwens 1500.
 

DeletedUser

Guest
jah is normaal, op beta heeft iemand daar voor gewaarschuwd lang geleden, dus heb even overwogen om nog in hoofdstuk 1 te blijven. Maar marmer is mijn boost dus dacht misschien kom ik er wel als ik wat relics uit toernooi kan halen.
in hoofdstuk 3 is het trouwens 1500.

Tja ik verwachtte toch al niet dat ik met mijn kleine stadje ver zou komen in het event, dus ik ben gegaan voor hopelijk een paar leuke gebouwen met hoofdstuk 2 waardes. Dan heb ik er toch nog wat profijt van. Dacht ik ......, maar dat gaat ook niet erg lukken zo :(.

Ik zit nog in de eerste 29 (?) quests die nog niet random zijn, als ik daarna een eindeloos reeks van relics, kps kopen of MA crap ga krijgen is het wel einde verhaal. Ik ga mijn kleine nieuwe stad niet al gelijk naar bankroet spelen :mad:
 
Ik doe ook rustig aan met het event, moet nu visioendampen produceren, maar ben nog niet in de buurt van de academie gelukkig duurt het event nog een paar weken
 
Toen ik vanmiddag rond enen het spel sloot had ik op wiyan de opdracht voor drie gereedschapskisten. Stonden al sinds gisteren aan. Toen kreeg ik de opdracht. Drie tijdboosters gewonnen van acht uur en ingezet.

Verrassing na de kleine bijwerking van vanmiddag opdracht weg! Wp wel klaar.... grrrrr. Nu moest ik vier wp op drie uur.

Ticket aangemaakt, binnen een uur!!!! reactie, en ze gaan het oplossen.

Op de andere wereld was mijn opdracht ook weg maar daar stond hij op groen. Dus wel sleutels ontvangen en door!

Ik heb nu drie keer de verken provincie opdracht gehad achter elkaar. Jammer dat er weinig variatie is.
 
Ik heb diverse keren in Engels opdrachten en dan weer in het Nederlands ..well my engelish is very well but i have a hard head in to understand...and i dont want to be on bacon slippery ice with the task.


Is het mogelijk om gewoon Nederlandstalig aan te houden?
 

DeletedUser2578

Guest
Leuk hoor die random opdrachten. Achter elkaar: 25 toernooiconfrontaties, dan drie keer 7 reli's, dan 25 toernooiconfrontaties en dan weer 7 reli's.
Heb ik net ook gehad :confused: en nu....verken 1 provincie of 15 visioendampen....
 

DeletedUser2578

Guest
dat is het gevolg van de vele spelers die aan het klagen waren, zij vonden het niet kunnen dat je nu fabrieken op huidig level nodig hebt. Gevolg we krijgen die quest nu minder, maar al de andere (die de vervelende en lastige waren) krijgen we dus meer. En we gaan ze vaker 2 keer na elkaar krijgen. Had iedereen nu eens niet geklaagd en het event een kans gegeven, hadden ze gezien dat het echt super was. Zeker met 188 sleutels per quest op het einde. voor 188 kan je wel eens 2 keer na elkaar scout slikken. maar nu....

Ben het niet helemaal met je eens. Ten eerste vraagt Inno games zelf van spelers om feedback, ten tweede variatie is leuk maar was echt niet van plan om nog eens 8 T1-fabrieken overnieuw naar het aller hoogste level 27 te upgraden; geen tijd, populatie of genoeg ruimte.

Om bij de quest van 188 sleutels te komen had je nog tig fabrieken en wp's op hoge level bij moeten bouwen.....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan