• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Herfststerrenbeelden

Deleted User - 147694

Guest
Overigens zie ik dat een lvl 1 Magische werkplaats wel als volwaardig meetelt.
 

DeletedUser2037

Guest
Zou ik idd net over beginnen.
Lijkt erop dat we magische gebouwen moeten kopen.
Maar als het in zo'n spel veranderd dan ben ik er snel klaar mee
 

DeletedUser2037

Guest
Maar schaf dat "huidige level" serieus af.
Voorkom dat mensen die halverwege een 9-uurs zitten, over moeten schakelen naar 24-uurs.
 

DeletedUser3012

Guest
Overigens zie ik dat een lvl 1 Magische werkplaats wel als volwaardig meetelt.
Ja, dat zag ik ook, en ik vind dat ze dit moeten afkappen. Ik vind dit allemaal al jammer, maar om nu ook nog magische werkplaatsen zo enorm in het voordeel te smijten vind ik echt belachelijk. Echt INSANE man :confused:

Ook denk ik niet dat ik mijn marmerfabrieken binnenkort ga uppen naar elementalenstijl. Ik produceer meer dan genoeg met mijn boselffabriekjes, wat betekent dat ik in amuni gewoon niet meer mee kan doen. Ik denk dus ook niet dat dit gaat blijven, maar zoals ik al heb gezegd, ga ik deze keer gewoon niet echt mee doen.

Misschien ga ik voor een paar dagprijsjes.
 

DeletedUser3012

Guest
Zou ik idd net over beginnen.
Lijkt erop dat we magische gebouwen moeten kopen.
Maar als het in zo'n spel veranderd dan ben ik er snel klaar mee
Zo achterlijk kan inno toch niet zijn? Dat gaan ze gewoon aanpassen naar goede levels neem ik aan. Anders maak ik een protest-topic aan.
Bij nader inzien lijkt me dit niet zo'n goed idee, laat maar.
 
Overigens zie ik dat een lvl 1 Magische werkplaats wel als volwaardig meetelt.
Dit vind ik echt belachelijk. Die zouden gewoon op een level moeten zijn dat overeenkomt met het gevraagde level van de gewone werkplaatsen. Mensen met gewone werkplaatsen moeten ze zien te upgraden, waarom de mensen met magische werkplaatsen niet?
 
Ik vind de nieuwe opzet van de 2 laatste events al niet leuk vergeleken met eerdere events, maar hier knap ik volledig op af.
 

DeletedUser4217

Guest
De vorige events was ik fanatiek en waren echt leuk om te doen. Nu is het alleen maar vreselijk saaiiii. Wachten op 24 uurs wp (uiteindelijk maar boosters gebruikt), wachten 3 uurs wp, wachten op ... Mijn houtproduktie ligt zo goed als stil want je zult zien dat als ik de 9-uurs produkties nu pak ik ze over een uur nodig heb, en dan weer kan gaan wachten op de nieuwe...
De boosters zijn niet oneindig en gebouwen erbij zetten is geen optie. Ik heb niet genoeg bevolking maar heb de plek ook hard nodig voor de Orks. De kleine gebouwtjes waren nog wel ergens tussen te frotten, maar dat gaat nu niet meer op.

Al met al... ik zie er de lol nog niet van in en vind het tot nu toe geen succes. Heb ook geen evenementengebouwtje gekocht dit keer, want nu zit ik toch niet achter de laptop fanatiek te wezen.
 
je moet het gewoon een kans geven. Het gaat trager maar dat is ook de bedoeling. Op het einde krijg je 188 event currency per quest. Dat is 3 keer zo veel als vorig event, dus verwacht dan ook 3 keer minder quests per dag te doen dan toen. Op beta amuseer ik me heel erg, en heb ook al heel veel sleutels gewonnen. Meer dan ik ooit dacht te kunnen winnen. Soms heb je ook gewoon pech en soms niet. Ik heb nog niet zo veel scouts gehad, maar wel heel veel 11 relics en 9 encoutners, daarnet nog 3 maal na elkaar 6 visioendamp gehad. Eigenlijk krijg ik amper quests die vragen voor werkplaatsen en fabrieken, en zou ik die best wat vaker willen. Misschien dat ik hier op nl meer geluk heb en die hier wel meer krijg.
 
De vorige events was ik fanatiek en waren echt leuk om te doen. Nu is het alleen maar vreselijk saaiiii. Wachten op 24 uurs wp (uiteindelijk maar boosters gebruikt), wachten 3 uurs wp, wachten op ... Mijn houtproduktie ligt zo goed als stil want je zult zien dat als ik de 9-uurs produkties nu pak ik ze over een uur nodig heb, en dan weer kan gaan wachten op de nieuwe...
De boosters zijn niet oneindig en gebouwen erbij zetten is geen optie. Ik heb niet genoeg bevolking maar heb de plek ook hard nodig voor de Orks. De kleine gebouwtjes waren nog wel ergens tussen te frotten, maar dat gaat nu niet meer op.

Al met al... ik zie er de lol nog niet van in en vind het tot nu toe geen succes. Heb ook geen evenementengebouwtje gekocht dit keer, want nu zit ik toch niet achter de laptop fanatiek te wezen.
Hi, ik heb geen evenementgebouwtje om de sleutels te verdubbelen gezien deze keer, jij wel dan??
Heb echt elk uur gekeken.
 
Ik stelde hier de vraag en ging terug naar het spel..... wat denk je... het gebouw!
Gek genoeg krijg ik het alleen in Winyandor aangeboden (heb het daar aangeschaft) en krijg wel in beide werelden het aanbiedingsschermpje rechtsboven... maar daar staat de Stapel Buitenpost niet bij... zou je het maar in 1 wereld kunnen kopen??? Supportticket gemaakt... moderators, help aub!
 

DeletedUser

Guest
@DonFrank en/of @Meesterslager sommige van mijn bs-genoten hebben de aanbieding voor de Event-outpost voorbij zien komen, maar bij mij in beide werelden helemaal niet. Komt het dan nog, of loop ik hiermee ook al de boot mis? Naast weer geen nieuwsbrief natuurlijk met extra sleutelspiegels :(
 

DeletedUser2975

Guest
@DonFrank en/of @Meesterslager sommige van mijn bs-genoten hebben de aanbieding voor de Event-outpost voorbij zien komen, maar bij mij in beide werelden helemaal niet. Komt het dan nog, of loop ik hiermee ook al de boot mis? Naast weer geen nieuwsbrief natuurlijk met extra sleutelspiegels :(
Bij mij voorbij zien komen, maar is gelijk met de noorderzon weer vertrokken.. In mijn andere stad staat de aanbieding wel. En troost je maar Didi...die nieuwsbrief komt bij mij ook niet.
 
ik denk dat de aanbieding voor iedereen komt hoor. Normaal altijd op dag 2 van het event, wat vandaag is. Eens uitloggen en inloggen kan soms helpen.
Hoe dat nu juist zit met dat gebouw en de 2 werelden, dat weet ik niet, is ook voor mij nieuw. Maar het lijkt me logisch dat je dat gebouw gewoon op beide werelden kan kopen? dan verdient inno er 2 keer aan.
 
Maar het lijkt me logisch dat je dat gebouw gewoon op beide werelden kan kopen?
Mij ook... het gekke is dat ik wel in allebei de werelden nu dat malle aanbiedingsscherm heb (rechtsboven) met nog 10:35 uur te gaan... maar geen Stapel Buitenpost beschikbaar, alleen dia's... Ik denk daarom dat er sprake is van een bugje! Nog geen reactie op mijn support ticket.. @DonFrank of @Meesterslager???
 
Ik heb op mijn laptop in beide werelden de aanbieding voor de stapelbuitenpost staan.Op de app ook/ Nog 11 uur te gaan. Niet dat ik dit keer ook maar overweeg om hem aan te schaffen.
 
Bovenaan