• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Herfststerrenbeelden 2021

Heeft het zin om de 2 eind wonderen te plaatsen?
Ik heb ze allebei geplaatst. Vooral de tempel der geesten is handig. Momenteel heb ik het niet nodig, want ik ben al een poosje klaar met het laatste hoofdstuk, maar dit wonder zorgt voor een fijne hoeveelheid unurium.
 
Ik heb ze allebei geplaatst. Vooral de tempel der geesten is handig. Momenteel heb ik het niet nodig, want ik ben al een poosje klaar met het laatste hoofdstuk, maar dit wonder zorgt voor een fijne hoeveelheid unurium.
Ahhh dank je wel,goed om te weten! moet ze nog vrijspelen hoor, ;) en drakenark en orakel van geluk? zijn die handig? die heb ik wel al vrijgespeeld.
 
Vraagje........ik heb gèèn zijde en edelstenen fabriek staan,is het handig om deze alsnog te gaan plaatsen?
We hebben in hoofdstuk 18 de verheven T1 gehad, het lijkt redelijk logisch dat we in een komend hoofdstuk de verheven T2 gaan krijgen, lijkt me.
Kan eventueel nog wel een hoofdstuk tussen geplakt worden, al heb ik geen idee wat ze daar dan in zouden willen doen. De verheven T3 lijkt me nu nog onwaarschijnlijk, eerlijk gezegd.

Dus ja, als voorbereiding voor hoofdstuk 19 kun je de laatste T2 alvast wel gaan bouwen, vroeg of laat komt die een keer van pas.
Zelf ben ik al bijna 2 weken 2 zijde fabrieken aan het uppen, ben nu level 30 aan het bouwen. Gaat wel een sloot bevolking in. Level 30 zit op ruim 20K, uiteindelijk verwacht ik 27K per fabriek, net zo veel als de andere T2 fabrieken.

Op dezelfde manier heb je uiteindelijk ook de verheven T3 nodig voor een hoofdstuk, maar die komt niet eerder dan na hoofdstuk 19 verwacht ik.
Zelf ben ik hier nog niet mee bezig, hoewel ik dacht ik wel een fabriek in de opslag heb die half af is, maar daar moet ik tegen die tijd maar eens naar gaan zoeken.
 
Ik zelf heb de T1+2, T2+2 en T3+2 fabrieken staan maar heb ze beperkt tot maar 1 van elk en ze zijn al op max niveau.
Zoals AlbertDeWijze al aan geeft, de kans is heel groot dat we in H19 de volgende laag van de verheven goederen krijgen, plus ik heb gelezen dat we in dit en volgend hoofdstuk niet meer 4 levels in 1 keer krijgen van de fabrieken maar 1 per hoofdstuk. Dit was omdat iedereen, zodra ze konden, de fabrieken gelijk naar max level jagen.

Wat betreft de wonderen van de vorige 2 hoofdstukken, ik ben niet van plan om ze te plaatsen maar de Tempel der Geesten gaat er wel komen.
Ik weet dat ze alleen extreem gunstig is tijdens een event zoals we nu hebben, maar deze duurt 3 weken en dan is het 3 weken niet.
Ik denk maar zo, 3 weken bonus per 6 weken is veel beter dan totaal geen bonus over welke tijdspanne je gaat kijken.
 
We hebben in hoofdstuk 18 de verheven T1 gehad, het lijkt redelijk logisch dat we in een komend hoofdstuk de verheven T2 gaan krijgen, lijkt me.
Kan eventueel nog wel een hoofdstuk tussen geplakt worden, al heb ik geen idee wat ze daar dan in zouden willen doen. De verheven T3 lijkt me nu nog onwaarschijnlijk, eerlijk gezegd.

Dus ja, als voorbereiding voor hoofdstuk 19 kun je de laatste T2 alvast wel gaan bouwen, vroeg of laat komt die een keer van pas.
Zelf ben ik al bijna 2 weken 2 zijde fabrieken aan het uppen, ben nu level 30 aan het bouwen. Gaat wel een sloot bevolking in. Level 30 zit op ruim 20K, uiteindelijk verwacht ik 27K per fabriek, net zo veel als de andere T2 fabrieken.

Op dezelfde manier heb je uiteindelijk ook de verheven T3 nodig voor een hoofdstuk, maar die komt niet eerder dan na hoofdstuk 19 verwacht ik.
Zelf ben ik hier nog niet mee bezig, hoewel ik dacht ik wel een fabriek in de opslag heb die half af is, maar daar moet ik tegen die tijd maar eens naar gaan zoeken.
Mooi! dan ga ik alvast beginnen met bouwen met T2,jammer van de bevolking,moet ik die ook nog ff gaan optrommelen,
Bedankt weer!!:)
 
Ik zelf heb de T1+2, T2+2 en T3+2 fabrieken staan maar heb ze beperkt tot maar 1 van elk en ze zijn al op max niveau.
Zoals AlbertDeWijze al aan geeft, de kans is heel groot dat we in H19 de volgende laag van de verheven goederen krijgen, plus ik heb gelezen dat we in dit en volgend hoofdstuk niet meer 4 levels in 1 keer krijgen van de fabrieken maar 1 per hoofdstuk. Dit was omdat iedereen, zodra ze konden, de fabrieken gelijk naar max level jagen.

Wat betreft de wonderen van de vorige 2 hoofdstukken, ik ben niet van plan om ze te plaatsen maar de Tempel der Geesten gaat er wel komen.
Ik weet dat ze alleen extreem gunstig is tijdens een event zoals we nu hebben, maar deze duurt 3 weken en dan is het 3 weken niet.
Ik denk maar zo, 3 weken bonus per 6 weken is veel beter dan totaal geen bonus over welke tijdspanne je gaat kijken.
Super bedankt! :)
 
Oude Wonderen op levels hoger dan 20 heeft - bij monde van CW - wel een grote invloed op de moeilijkheid van gevechten,
Het level zelf is niet zozeer van belang alswel het totaal aantal wonder-levels. Uiteraard als je minder levels per wonder hebt kun je er wel meer plaatsen (2 wonderen van level 30 is qua aantal wonder levels gelijk aan 3 wonderen van 20 levels).

Als je nu nog eindspeler bent zijn je vechtmogelijkheden toch al in het putje beland vanwege de grote extra hoeveelheid onderzoek die je gedaan hebt. Blijkbaar vindt Inno dat we niet mogen meedoen in de toernooi competitie.
Andere optie is dat ze eerst willen wachten tot ze een groot genoeg probleem hebben veroorzaakt voor ze een paar jaar gaan nadenken over hoe dat op te lossen :p
 
ik doe altijd automatisch vechten,of heeft het daar ook invloed op?
Juist daar heeft het invloed op. De moeilijkheid gaat voor zover ik heb begrepen in beide gevallen omhoog, maar ik veronderstel dat je - indien je voldoende stratgisch inzicht hebt - door handmatig te spelen de schade beter kunt beperken...
 
Het level zelf is niet zozeer van belang alswel het totaal aantal wonder-levels. Uiteraard als je minder levels per wonder hebt kun je er wel meer plaatsen (2 wonderen van level 30 is qua aantal wonder levels gelijk aan 3 wonderen van 20 levels).
Dank voor deze toelichting... schep wat meer inzicht en erg goed om te weten!!
 
Juist daar heeft het invloed op. De moeilijkheid gaat voor zover ik heb begrepen in beide gevallen omhoog, maar ik veronderstel dat je - indien je voldoende stratgisch inzicht hebt - door handmatig te spelen de schade beter kunt beperken...
Hahaha...dat is het hem nou juist,in het begin heb ik vaak geprobeerd handmatig te vechten,maar snapte totaal niet hoe dat moest, hoe je zeg maar je vijanden kon verslaan, ik heb het al opgegeven. ;)
Sterker nog...mijn pc kan het niet eens aan! zodra ik in het gevechtsveld ben,valt het spel uit en moet ik weer opnieuw laden. :confused:
 
Laatst bewerkt:
Doe altijd autofight zowel in toernooi als toren. Toren altijd tot bovenaan met autofight en toernooi elke week 30 provincies en soms 40 en ik zit in h18 en heb altijd voldoende troepen. En met elke week goud in de toren krijg je dus die boosters wel waardoor je lekker makkelijk met 2 bruine beren en voldoende hamerinstants of spreuken op je wp je leger in no-time weer op peil hebt. Kost je soms wat voer maar die beesten moeten soms ook wat te eten hebben anders verhongeren ze.
 
Opdracht 61 (denk ik) heeft geen plaatje voor basis goederen:

Screenshot from 2021-09-17 07-14-20.png
 
Hoe kom je aan die tweede bruine beer ?
In elk zodiac toernooi komt -voor zover ik weet - een 2e beer (en misschien wel een 3e?) voorbij, als je maar lang genoeg kan doorspelen, dit uiteraard afhankelijk van hoeveel sleutels je kunt verzamelen (of er diamanten in wilt pompen). En na elke beer volgt dan weer een serie artefacten..
 
Bovenaan